Janne Ahosen pojasta Milo Petteri! :DD
Ja esikoinenhan on siis Mico... Katotaan josko sieltä vielä tulisi se legendaarinen Nicokin!
Kommentit (15)
Mutta jotenkin tuntuu mielikuvituksettomalta! Mico ja Milo. Ja molemmat Pettereitä. Ja kun maailma on pullollaan toinen toistaan ihanempia nimiä! Miksi laittaa nimet yhden kirjaimen erolla, ja vielä samat toiset nimet!?
Itse tiedän veljekset nimeltä Miko ja Miro...eivätkä ole kaksosia.
Siellä on maailman ärsyttävin lastenohjelma nimeltä Milo. Mulla alkaa verenpaine nousta jo sen nimen kuulemisesta...
voitte olla ihan huoleti tuskinpa teistä kovinkaan monen tarvitsee henkohtaisesti ikinä edes tavata noita poikia : )
Janne Petteri
Mico Petteri
Milo Petteri
mico on kyllä maaaaaaaailman pöllöin pojan nimi, tai ehkä mica on vielä tyhmempi!
Mico ja Milo...luulin, että toisella olisivat antaneet erilaisemman nimen kun niin paljon on tuota mico petteri -nimeä haukuttu.
Mutta jotenkin tuntuu mielikuvituksettomalta! Mico ja Milo. Ja molemmat Pettereitä. Ja kun maailma on pullollaan toinen toistaan ihanempia nimiä! Miksi laittaa nimet yhden kirjaimen erolla, ja vielä samat toiset nimet!?
Eiköhän jokainen vanhempi laita lapselleen sen mielestään kauneimman ja ihanimman nimen mitä maa päällään kantaan.
Ala-arvoista tulla tänne haukkumaan : (
on vaikeata valita toiselle lapselle nimeä. Voi olla, että tulee hyvin samankaltainen nimi kuin esikoisellakin, koska muut nimet eivät vaan ole kivoja.
Eiköhän jokainen vanhempi laita lapselleen sen mielestään kauneimman ja ihanimman nimen mitä maa päällään kantaan.
Ala-arvoista tulla tänne haukkumaan : (
Janne Ahosta olen aina pitänyt tyhmänä, ja nyt se vaan vahvistuu se käsitys
http://www.iltasanomat.fi/viihde/uutinen.asp?id=1579485