Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Häpykumpu kipeytyy seksissä

Vierailija
27.09.2023 |

Onko tämä jokin vaihdevuosi-ilmiö?
Vaikka seksi olisi hellävaraista, tavallista lähetyssaarnaajaa eikä kestäisi kauan, seuraavana päivänä jomottaa.
Ilmeisesti ihonalainen rasvakudos on ohentunut?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
27.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paneeko mies siis sillai, että se klitoris saa osumaa. Tämä on hyvä asia tietty, mutta tosiaan voi aihuttaa samalla tuon.

Olisko parempi kosketella käsin siis, jottei tule tuonlaista vaivaa.

Vierailija
2/10 |
27.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko miehelle tullut massaa enemmän tai ajanut karvat pois, jolloin tulee liikaa kitkaa. Vaimollani on aina ollut korkea häpykumpu jonka varassa pyöritty kuin laakerin päällä. Kerran erehdyin ajamaan karvat pois kullin yläpuolelta ja tuli liikaa kitkaa ja kipeyty. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
27.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko miehelle tullut massaa enemmän tai ajanut karvat pois, jolloin tulee liikaa kitkaa. Vaimollani on aina ollut korkea häpykumpu jonka varassa pyöritty kuin laakerin päällä. Kerran erehdyin ajamaan karvat pois kullin yläpuolelta ja tuli liikaa kitkaa ja kipeyty. 

Mulla on korkea. Ensin kipeytyi, kun ajoin posliiniksi. Nyt alkaa kasvaa takaisin, mutta silti jomottaa.

Olen sinkku ja tapaillut tänä vuonna kahta miestä. Ensimmäinen mainitsi, että omakin häpyluunsa kipeytyi kun viimeksi oli seksiä (tosin monessa asennossa ja pitkällä kaavalla).

Kumpikaan mies ei ole erityisen iso eikä pitkä. Nykyinen on jopa laihduttanut, vaikka hiukan tanakka onkin. Ei silti litistä minua alleen.

Vierailija
4/10 |
27.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paneeko mies siis sillai, että se klitoris saa osumaa. Tämä on hyvä asia tietty, mutta tosiaan voi aihuttaa samalla tuon.

Olisko parempi kosketella käsin siis, jottei tule tuonlaista vaivaa.

Ei ihan, osuu enemmän sen yläpuolelle. Osumasta ei ole ennenkään kipeytynyt.

Vierailija
5/10 |
27.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu myös kuin häpyluun liitos sattuisi niin kuin ensimmäisessä raskaudessa.

Vierailija
6/10 |
27.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulin hyvälle tuulelle kun ajattelenkin. Kuten sanoin vaimolla ollut aina korkea häpykumpu mitä olen rakastanut  yli kaiken. Hän on aina halunnut rakastella lähärissä ja varsinkin päälläni niin, että painanut häpykumpunsa tiukkaan omaani vasten kullini viimeistä milliä myöten sisäänsä. Siinä huvikummun päällä sitten keinuttu ja kirnuttu niin kauan, että tullut. Hyvälle tuulelle tulin siksi, etten edes muistanut kuinka usein on tullut oma häpykumpu araksi naimisesta. Kuulunut jotenkin aina asiaan. Vaimoni opetti tuon tavan jo nuorena ja hän on saanut siten aina kaikki yhdyntäorgasminsa. 

Vierailija
7/10 |
27.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tulin hyvälle tuulelle kun ajattelenkin. Kuten sanoin vaimolla ollut aina korkea häpykumpu mitä olen rakastanut  yli kaiken. Hän on aina halunnut rakastella lähärissä ja varsinkin päälläni niin, että painanut häpykumpunsa tiukkaan omaani vasten kullini viimeistä milliä myöten sisäänsä. Siinä huvikummun päällä sitten keinuttu ja kirnuttu niin kauan, että tullut. Hyvälle tuulelle tulin siksi, etten edes muistanut kuinka usein on tullut oma häpykumpu araksi naimisesta. Kuulunut jotenkin aina asiaan. Vaimoni opetti tuon tavan jo nuorena ja hän on saanut siten aina kaikki yhdyntäorgasminsa. 

Mä en niin välittäisi ihon alaisista mustelmista, koska orgasmeja saa ilmankin.

Ap

Vierailija
8/10 |
27.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Takaapäin kun läiskyttää meneen niin ei tule häpy kipeeksi. Jenkkakahvoista kiinni ja paukuttaa meneen että muija kirkuu niin se on siinä.

Vierailija
9/10 |
27.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Late. kirjoitti:

Takaapäin kun läiskyttää meneen niin ei tule häpy kipeeksi. Jenkkakahvoista kiinni ja paukuttaa meneen että muija kirkuu niin se on siinä.

En saa siinä niin hyvin ( paitsi ehkä jos on lisänä käsi/vibra) eikä mies jaksa kovin pitkään. Ei ole ihan nuori enää.

Vierailija
10/10 |
27.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Late. kirjoitti:

En saa siinä niin hyvin ( paitsi ehkä jos on lisänä käsi/vibra) eikä mies jaksa kovin pitkään. Ei ole ihan nuori enää.

Eipä ole vaimonikaan saanut koskaan takaa, ainostaan edestä häpyluussaan kova paine.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan kolme