Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mun keittiössä on sellainen iso jää-viileäkaappi

Vierailija
27.09.2023 |

siinä on nyt se jääkaappiosa varmaankin rikki jollakin tavalla, sillä kaapin sisäpuolella takaseinällä valuu aina laitteen jäähdytyksen päätyttyä vähän ajan päästä vettä, eli se takaseinä menee jäähdytyksen aikana lievästi jäähän. Jäähdystyslaite on asetettu minimitoiminnolle. Silti valuttaa vettä...

Sitä vaan tässä mietin, että onkohan siellä kaappilotjakkeen takana oleva vedenkeruuastia piakkoin tulvimisrajalla..... Eihän se kompressori millään ehdi kaikkea vettä haihduttaa....
Ja se mikä tässä kaapissa on hankalaa on, että se on kaapistoon upotettu, ja keittiön laminaatteja ei ole asennettu sinne kaapin alle jäävään lattianpintaan, joten sen kaapin vetäminen ulos kolostaan on ihan hirveän hankalaa.... kynnyksen takia.

Kaiken lisäksi tää on vuokra-asunto.
se jää-viileäkaappi, en tiedä kuinka vanha se on, arvokilven lukuja en osaa tulkita... mutta eihän noita jää-viileäkaappeja ole muutamaan vuoteen ollut edes myynnissä ja minä olen asunut tässä jo pidempään kuin muutaman vuoden.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
27.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinhän sen kuuluu toimiakin. Huoh.

Automaatti hoitaa sen jäöhtymisen ja just ennen jäähtymistä se vähän lämpenee.

Vierailija
2/2 |
27.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niinhän sen kuuluu toimiakin. Huoh.

Automaatti hoitaa sen jäöhtymisen ja just ennen jäähtymistä se vähän lämpenee.

No, sen verran pitkään olen tässä asunut, ettei tuo kyllä aiemmian ole mitään vettä pitkin takaseinää valuttanut, siis kaapin sisäpuolella olevaa sisäseinää.

Kaiken lisäksi jos on kovemmalla tuo jäähdytys, niin lopulta sisuksissa menee jotain jäähän, jolloin jäähdytyksen aloitettua tauon, muutaman hetken kuluttua kuuluu kova napsahdus. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi viisi