Ihmiset käyttää kaiken aikansa muiden draamoissa uimiseen ja unohtaa itse elää ja kaiken tärkeän tässä maailmassa
Iltapäivälehdet ja kaikki muu some toimii ruokinta-alustana, sieltä imetään kaikki turha draama itseensä ja eletään muiden kautta, otetaan kirjaimellisesti muiden ongelma omille harteille ja kannetaan niitä eikä keskitytä siihen mikä on oikeasti tärkeää eli oma hyvinvointi ja sen levittäminen ympäristöön.
Kukaan ei osaa ajatella isommin tai pohtia mitään koska kaikki energia on ohjattu tähän turhuuteen.
Kommentit (11)
Juu, ja sitten jostain aivan mitättömästä asiasta tulee niin iso kuin olla voi sellaisten tyyppien hääriessä ympärillä, joilla ei itsellä ole mitään elämää.
Jos ei elämässä tee virheitä, tai pikkumokia, niin ei sitä kyllä ole silloin elämästä tietoakaan, eikä itse asiassa edes eläissään tee mitään. Sitä vaan on, sitten on niin kuin moitteeton ihminen!
JEP!
ja joskus tai varmaankin itse asiassa usein, asia josta tehdään jonkun toisen ihmisen häpäisyyn käytetty väline, niin siinä asiassa on joku toinen paljon isompi mokailija ja liikkelle laittaja, mut hänen osuutensa unohtuu... Sillain tämä juttu menee.
KAMMOTTAVIA TYYPPEJÄ! JA TÄYSIN EPÄKYPSIÄ HENKISESTI! KAHJOJA!
sellasia tyyppejä, joiden elämä on mennyt kotirouvana jonkun ukon elätettävänä, että siinä sitä on moitteeton ihminen. Mut siinä sen eukon elämässä ei ole mitään omia tapahtumia.... ei mitään muuta kuin....
mut siis tää on sitte se joka soittaa poskeaan..... Ja on olevinaan oikein hienostorouva, Eevalehden paras fani, vaikka haisee ihan kissanpa-kalta!
Vierailija kirjoitti:
En usko. Iltapäivälehtien jutut unohtuvat ainakin itseltäni saman tien, kun suljen netin. Enkä tunne ketään, joka niistä puhuisi. Ystävieni kanssa jutellaan kyllä ihan omasta elämästämme, lukemistamme kirjoista, oivalluksistamme jne.
Juuri näin: kertakäyttöistä viihdettä. Huomenna joku muu eroaa tai kuolee traagisesti.
Vierailija kirjoitti:
sellasia tyyppejä, joiden elämä on mennyt kotirouvana jonkun ukon elätettävänä, että siinä sitä on moitteeton ihminen. Mut siinä sen eukon elämässä ei ole mitään omia tapahtumia.... ei mitään muuta kuin....
mut siis tää on sitte se joka soittaa poskeaan..... Ja on olevinaan oikein hienostorouva, Eevalehden paras fani, vaikka haisee ihan kissanpa-kalta!
Semmosta naisvihaa tänään.
Huvittaa että joku uutinen saa suhteettomat mittasuhteet ja sitä rummutetaan jokunen päivä täälläkin. Kuukauden päästä kukaan ei muista koko asiaa.
Mitä väliä minun levittämällä hyvinvoinnille? Ei mitään. Egosentrinen ajatus, että minä vaikuttaisin ympäristöön.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Semmosta naisvihaa tänään.
Minusta kuvaa vain tiettyä ihmistyyppiä. Kotirouvuuden oikea syy on monesti alkoholismi tai mielenterveysongelmat joita peitellään. Onhan näitä omaankin elämään sattunut ja ovat kiusana kaikille jotka elämäänsä ottavat. Välien poikki laittaminenkaan ei ole aina ongelmatonta.
Mun elämä on niin tylsää. Sitä paitsi itse kehitetty draama potkii omalle perseelle ja seuraa perässä. Toisten draamoista pääsee nopeasti pois.
Kerran istuskelin puolisoni kanssa kaikessa rauhassa penkillä, kun ohitsemme käveli kolmen iloisen nuoren naisen seurue. Kuulin, miten he ruotivat ulkonäköäni ja nauroivat.
Aluksi olin loukkaantunut, mutta sittemmin aloin sääliä näitä naisia. Kun itse vietän aikaa ystävieni kanssa, meillä riittää juteltavaa ja naurettavaa omista elämissämme. Ei tulisi mieleenkään arvostella ohikulkijoiden ulkonäköä muka viihteenä. Köyhä elämä ja sisäinen maailma tällaisilla.
Vierailija kirjoitti:
Tajuatko nyt Tommi miksi en suostu ryhtymään sun halvaksi kotirouvaksi? Oot samanlainen mitä kaverisi Janne.
En usko. Iltapäivälehtien jutut unohtuvat ainakin itseltäni saman tien, kun suljen netin. Enkä tunne ketään, joka niistä puhuisi. Ystävieni kanssa jutellaan kyllä ihan omasta elämästämme, lukemistamme kirjoista, oivalluksistamme jne.