Mies suuttui mulle kun shoppailin netissä
Ostin sisustusjuttuja ja jotain pientä keittiöön. Mies alko huutaa et mitä sä teet keittiölaitteilla kun et edes osaa laittaa ruokaa!
No jos olis välineet niin voisin opetella vai mitä!
Ja meidân koti on jotenkin vanhanaikainen ja so boring.
Ja mä tarviin jotain piristettä syksyyn.
Itkettää kun mies alkoi huutaa ettei meillä oo rahaa. Ahdistaa tää tilanne kun ei oo rahaa.
Voisko joku taemppaa mua nyt kun mies on töissä? Niin sitten voisin pitää puoleni kun se tulee kotiin?
Kommentit (5)
Käytitkö ostoksiin miehen rahoja? Jos käytit omia rahojasi, johtaako se siihen, että mies joutuu nyt maksamaan enemmän yhteisistä pakollisista menoista, koska sinulta loppuu rahat kesken? Jos vastasit molempiin ei, en näe ongelmaa. Jos käytit miehen rahoja ilman nimenomaista lupaa, kyllä hänellä on oikeus olla hermostunut ja vaikka vaatia, että maksat hänelle takaisin.
Omilla rahoillaan jokainen tekee mitä haluaa kunhan maksaa sovitut laskut. Itse en koskaan suostuisi yhteisiin rahoihin.
Vierailija kirjoitti:
Kuulostat ihan mun miniältä. Eikö se nyt vaan ois jotenkin mahdollista elää niiden teidän tulojen mukaisesti? Ois paljon helpompaa kun ei tarvis yrittää jostain kaapia kuukausittain tonneja ylimääräistä sun shoppailuvelkoihin.
Sä sanot haluavasi muka omakotitalon omaksi joskus, mutta otat kkoajan velkaa jotain sisustukrääsää varten. Et voi saada sitä uutta taloa ennen kuin opit jårkevämpää rahankåyttöä.
Miksi et sano tuota suoraan minijällesi?
Mulle on miehet kettuilleet, vaikken osta juuri koskaan mitään, ei edes ole asuttu yhdessä ja omia rahojani käytän.
Nytkin ostin sauvasekoittimen jossa myös lisäosia, niin eiköhän alkanut kuittailu että mitä sillä teen. Varmaan piakkoin huomauttaa hinnasta myös.
Hän kun osti hiljattain 26e sauvasekoittimen.
Kuulostat ihan mun miniältä. Eikö se nyt vaan ois jotenkin mahdollista elää niiden teidän tulojen mukaisesti? Ois paljon helpompaa kun ei tarvis yrittää jostain kaapia kuukausittain tonneja ylimääräistä sun shoppailuvelkoihin.
Sä sanot haluavasi muka omakotitalon omaksi joskus, mutta otat kkoajan velkaa jotain sisustukrääsää varten. Et voi saada sitä uutta taloa ennen kuin opit jårkevämpää rahankåyttöä.