Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Espoon Karen siellä vauhdissa...

Vierailija
26.09.2023 |

https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000009879730.html

" Tämä on ihana alue ja koulut sijaitsevat lähellä. Kahden pienen lapsen vanhempana tilanne huolestuttaa, ketä naapurustoon asettuu. "

Ukrainalaisia lapsiperheitä pitää kyllä auttaa kaikin tavoin. Häpeällistä porukka tuolla mutta sellaisiahan Espoolaiset ovat...

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
26.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuonne ole välttämättä majoitettu ainoatakaan ukrainalaista... Missään ei niin sanota, annetaan vain ymmärtää...

Vierailija
2/5 |
26.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep, Karenit on rantautunu Suomeen. Mäkin kerran kävelin pyöräkaistan reunassa niin eikö se Karen huutanu mulle että mene pois vaikka en mitenkään häirinny sitä, välissämme oli yli metri.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
26.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jep, Karenit on rantautunu Suomeen. Mäkin kerran kävelin pyöräkaistan reunassa niin eikö se Karen huutanu mulle että mene pois vaikka en mitenkään häirinny sitä, välissämme oli yli metri.

Oisit vastannut, että kokoajanhan mä tässä kävelen pois, ootko idiootti.

Vierailija
4/5 |
26.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän näitä Kareneita ole ollut aina.

Vierailija
5/5 |
26.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tuonne ole välttämättä majoitettu ainoatakaan ukrainalaista... Missään ei niin sanota, annetaan vain ymmärtää...

Ukrainalaiset on sijoitettu ympäri Suomen, maaseudullekin. "Insinöörit" taas sijoitetaan kaupunkeihin mahdollisimman lähelle palveluja.