Luin living kylpypyyhkeet?
Nämä pehmeät kylpypyyhkeet niin kuivaako ne hyvin?
Sokoksella olisi tarjouksessa keskiviikosta alkaen. Isoa kokoa ostaisin.
Kommentit (6)
Vierailija kirjoitti:
Kuivaa. Pysyvät muhkean pehmeinä jos on kuivausrumpu, jos ei ole niin taitavat olla karkeita.
En käytä enää muita pyyhkeitä, ihoni on aistiherkkä sairauden jälkeen. Kiersin kaikki kaupat läpi, myös stockkan ja kelpuutin vain nämä.
Minulla on isoja, saunamekko ja hiusturbaaneja.
Joo Stokkalla kokeillut mutta ostin Lexington ja nyt tarvitsen vielä niitä isoja pyyhkeitä. Käytän normikokoisia hiuksissa ja ison kiedon ympärille.
Kiitos hyvästä vastauksesta.
Tilasin kerran näitä sokokselta. Pyyhe oli muhkea ja iso, mutta logot olivat niin rumat ja isot, että palautin pyyhkeet.
Mulla on niitä ja ovat ihania. Kuivaavia ja pehmeitä.
Vierailija kirjoitti:
Tilasin kerran näitä sokokselta. Pyyhe oli muhkea ja iso, mutta logot olivat niin rumat ja isot, että palautin pyyhkeet.
Eihän niitä logoja edes näy.
Ostin Stokkalta isoimman kokoiset pyyhkeet ja ovat olleet jatkuvassa käytössä jo reilun vuoden.Niihin on ihana kääriytyä suihkun tai saunan jälkeen. Pesun jälkeen, jos ei käytä kuivausrumpua näyttävät karheilta, mutta palautuvat käytössä aina ihanan pehmeisi (pörhöiseksi). Suosittelen.
Kuivaa. Pysyvät muhkean pehmeinä jos on kuivausrumpu, jos ei ole niin taitavat olla karkeita.
En käytä enää muita pyyhkeitä, ihoni on aistiherkkä sairauden jälkeen. Kiersin kaikki kaupat läpi, myös stockkan ja kelpuutin vain nämä.
Minulla on isoja, saunamekko ja hiusturbaaneja.