veren vuoto rv 12, keskenmenoko?
Yhtäkkiä hulahti noin desin verran kirkasta verta. Vuoto loppui yhtä äkisti kuin alkoikin ja vähän ajan päästä vuoto alkoi menkkamaisesti, tätä kesti yhden illan, jonka jälkeen on tullut vain muutama tippa. Kipua ei ole ollut muuta kuin ennen kovaa vuotoa n.10 min ajan, polttaavaa, mutta täysin siedettävää.
Mistä on kysymys? ehän tämä normaalia voi olla...
Kommentit (14)
minä vuosin viikot 5-11 välisen ajan koko ajan ja raskaus jatkuu edelleen
Jos ei niin on voinut käydä niin, että on tullut keskenmeno jo monta viikkoa sitten ja vuotaa vasta nyt ulos.
Olen ymmärtänyt, että keskenmeno voi tapahtua paljon aikaisemmin ja vuoto tulla sitten myöhemmin. Oletko vielä käynyt kertaakaan ultrassa? Onko vauvan syke näkynyt?
Jos tuollaista vuotoa tulisi, niin minä kävisin kyllä päivystyksessä varmistamassa ultrassa että onko kaikki ok.
Itellä on vuotanu raskauksien aikana aluissa, mutta vuoto on ollut sellasta 2rkl päivässä. Tuo kuulostaa aika paljolta. Soita huomenna neuvolaan, jos pääsisit ultraan,. Tai yksityiselle.
kannattaa kuitenkin ehdottomasti käydä äitipolilla tarkastamassa tilanne
Vierailija:
kannattaa kuitenkin ehdottomasti käydä äitipolilla tarkastamassa tilanne
Mut lähetettiin ensiapuun, josta naistentautien osastolle, viikkoja silloin oli 11.
tuosta en ole aivan varma. Parempi ehkä soittaa ja varmistaa vielä asia.
Vierailija:
Vierailija:
kannattaa kuitenkin ehdottomasti käydä äitipolilla tarkastamassa tilanneMut lähetettiin ensiapuun, josta naistentautien osastolle, viikkoja silloin oli 11.
Ja ilman lähetettä. Neuvolan tädille kyllä ensin soitin, joka sanoi, että käy siellä vaan näytillä.
raskauksissa niukkaa verenvuotoa ja 2 synnytystä. Noissa keskenmenoraskauksissa vuoto oli niukkaa eikä lainkaan kipuja. Eli asiat voivat olla kumminpäin hyvänsä. Pyydä päästä ultraan, tiedän kokemuksesta, että epävarmuus on kuluttavaa :( Toivottavasti kaikki on kuitenkin hyvin ja se kuulostaa hyvältä, että vuoto ei enää jatku. Ota nyt ihan iisisti siihen asti, että pääset lääkäriin.
Olen ollut kaksi kertaa raskaana. Ensimmäinen meni kesken ja vuosin todella runsaasti ja aivan hirveän isoja klönttejä. Kipu oli sietämätöntä. Vuotoa kesti yhteensä n. kuukauden (Ei toki niin runsaana kuin aluksi). Toisessa raskaudessa tuli viikolla 10+ kirkkaan punaista vuotoa melko paljon, ei kipuja. Vuoto kesti päivän. Syntyi terve poika.
ei ole tullut. Ei hyytymiä eikä klönttejä