Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Toisin päin: pahin mokasi sängyssä?

Vierailija
26.12.2006 |

Alla on ketju karmeimmista seksikokemuksista, mutta oletko itse tyrinyt sängyssä koskaan? Itselläni kävi ensimmäisen kanssa niin, että mua rupes kesken aktin naurattamaan ihan hirveästi ja eikös ne pissat lorisseet sänkyyn siinä samalla .... Onneksi oltiin umpirakastuneita eikä ensirakkauteni ollut tuosta moksiskaan. Hänen kanssaan oli kaikista loistavin seksielämä. Ei edes nykyiseni pärjää hänelle ;-D

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
27.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

pimskupierut tuttuja, samoin pieni liru, jota mies ei huomannnut. monta miestä oli yhes elämän vaihees saman vuoden aikana

Vierailija
2/14 |
27.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väärän miehen nimen " lipsauttaminen" , oli vielä sillisen poikaystävän hyvän kaverin nimi, enkä tod. häntä " siinä mielessä" ajatellut. Taisi olla muuten vaan tylsää.. ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
27.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kerran kun yks mies nuoli mua, niin siinä sit päästin vahingossa ihan oikean pierun kaverin naamalle :)!!! oli kyl aika kauheen noloa!!!

ja yhden poikaystäväni kanssa oli " tapana" silloin tällöin aktin jälkeen pusata löysä vehje ulos, niin joskus sitten tuli pissat samalla pusaamisella, enkä heti edes tajunnut, vaan silloinen poikaystävä rupesi huutamaan.... kyllä hävetti!!!

Vierailija
4/14 |
27.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies antoi minulle suuseksiä ja kännykkä alkoi soida. Mies mutisi, että anna soida. Minä sitten menin sanomaan, että entä jos se on teidän äiti (minulla oli jouluun liittyen joku tärkeä juttu, joka piti sopia anopin kanssa).

Mies otti tuosta nokkiinsa, että mitä hittoa alan puhumaan hänen äidistään sängyssä... no, ehkä olisin voinut jättää sanomatta tuon tosiaan.

Vierailija
5/14 |
27.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ovikello soi. Keskityimme kuitenkin olennaiseen ja jatkoimme onnelliseen loppuun asti. Samalla asuntoomme tulee kaksi huoltomiestä yleisavaimella sisälle. Olemme aktin jo lopettaneet, mutta seksi tuoksui hyvinkin selvästi. Että näin :)

Vierailija
6/14 |
27.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus aikanaan myös nukahdin kesken esileikin. Alkiholilla _ei ollut_ osuutta asiaan. Tästä mies ei ole koskaan maininnut...

Vierailija
7/14 |
27.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika noviiseja vielä oltiin. Otin tohkeissani suihin mutta vahingossa napsautin hampaani yhteen niin että miehen hepinnokasta lähti vähän nahkaa :/// Arvaatte varmaan että sillä erää homma lopahti siihen...

Vierailija
8/14 |
26.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kännipäissäni kai vähän pissaillut alleni.

Vierailija
9/14 |
26.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta ihan oikeita, haisevia pieruja joskus päässyt kun on alkanu rentoutua kunnolla.

Vierailija
10/14 |
26.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että suurimmaksi mokaksi lasken sen.

Vierailija
11/14 |
26.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehiä jossain vaiheessa vähän turhan pienestä piiristä.

Vierailija
12/14 |
26.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

jonkun kanssa niitä oikeitakin. Joskus olen alkanut kikattaa kesken seksin, kun kumppani ollut niin keskittynyt minun tyydyttämiseen, että alkoi pakostakin huvittaa tilanne =D

Vierailija
13/14 |
26.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitään..makkaraperunat mahan päällä..heh..no arvaatte varmaan, että en sen jälkeen enään nenääni sen miehen luona näyttänyt =)

Vierailija
14/14 |
26.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka työnnöllä pää osui lampun valokatkaisijaan ja päälle-pois-päälle-pois.... ;) Noloa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi kuusi