Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen Mensan jäsen eli älykkö. Miksi se ärsyttää sinua?

Vierailija
24.09.2023 |

Ottaaks päähän, hmph?

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
25.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain narsistit kuvittelevat, että kaikki kadehtivat heitä. Elävät jossain omassa todellisuudessaan. Säälittävää.

Vierailija
22/29 |
25.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et taida olla kovin älykäs, jos kuvittelet jonkun jäsenyyden ärsyttävän minua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
25.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älykkö :D Kaltaisiasi on 2/100:sta eli Suomessakin aivan helvetisti. Ei tuolla vielä kuuhun päästä.

Vierailija
24/29 |
25.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, olen itsekin ja se ei tee minusta mitenkään älykästä tai parempaa ihmistä.

Vierailija
25/29 |
25.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitus kertoi sinun älystä kaiken 😀

Vierailija
26/29 |
25.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei. Tunnen pari superälykästä, ja heille arjen elämä on tavattoman vaikeaa. Toinen on työkyvyttömyyseläkkeellä vahvojen sosiaalisten ongelmien ja austismin piirteiden ongelmiensa takia.

Tutkimusten mukaan keskivertoälykkäällä on monessa helpointa. Tsemppiä siis sinulle!

Kaikkihan me tunnetaan superälykköjä. Eikö niin🤔😭😭😭😭

Vierailija
27/29 |
26.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ärsytä, mutta arvostan ennenkaikkea älyn ja soveltavuustaitojen yhdistelmää eli minkä oppii, osaa myös laittaa käytäntöön eli äly näkyy toiminnassa ja käytöksessä.

Ja minkä on oppinut, osaa opettaa yksinkertaistaen muillekin. Nippelitietoälyä en osaa arvostaa.

"On suuri ero sillä, tietääkö asian vai ymmärtääkö sen". Siinäkin eräs oivallinen viisaus.

Jos pilaa tavalla tai toisella elämänsä tai toisten elämän, ei ole älykäs. Ja tämä unohtuu usein näissä älykkökeskusteluissa ja -inttämisissä. Minusta äly ja älykkyys ovat jatkuvaa oppimista, järjen käyttöä ja viisautta, hyviä tapoja ja tasapainoa, kokonaisuuden hallintaa ja päämäärätetoisuutta. Ilman näiden yhdistelmää ei ole mitään.

Vierailija
28/29 |
26.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ärsytä. Haluatko kenties ärsyttää muita tuomalla asiaa esiin?

Vierailija
29/29 |
26.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se ärsytä. Vähän ihmetyttää, miksi olet kokenut tarvetta mennä testeihin ja hankkia virallisen testin älykkyydestäsi.

Minäkin tiedän olevani älykäs. Opiskelen matemaattis-luonnontieteellisessä tiedekunnassa 4,8 keskiarvolla, ja usein tuntuu että muut opiskelijat esittävät luennoilla ja kurssien keskusteluryhmissä vähän hassuja kysymyksiä itsestäänselvistä asioista. Mutta mitä sitten. He ovat varmasti minua parempia monissa muissa asioissa. Ja mihin ihmeeseen tarvitsisin Mensan jäsenyyttä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi yhdeksän