CMX:n kappaleiden tärvely
Tällä Vain elämää kaudella on mukana A.W. Yrjänä. Kun kuulin tästä, koin tuskaa siitä, että nämä uniikit CMX:n kappaleet tullaan tuotannossa tuhoamaan. Niistä tehdään sitä liukuhihnatusinatavaraa, joka ei kosketa enää ketään. CMX ei ole minulle bändeistä pyhin, mutta silti jotenkin minua puistattaa. En pysty ajattelemaan sitä inhotusta, mikä syntyy, kun nämä uudet versiot soivat radiossa nonstoppina.
Kommentit (7)
Oma syy, miksi "pyhä Yrjänä" lähti ohjelmaan?
IIK. Enpä tuota puolta ollut osannut ajatella. Yleensä en katso ohjelmaa, nyt vähän puoli vahingossa tullut katsottua, koska A.W Yrjänä. Eipä noita normiradiokanaviakaan tuu juuri kuunneltua, niin ei varmaan juuri vaikuta. Mutta silti, ei kiva.
Hmm, en tiedä olenko koskaan kuullut yhtään cmx:n laulua...
Vierailija kirjoitti:
Tuntui minustakin oudolta kun joku osallistujista (Janna?) kommentoi jonkun esityksen jälkeen, että biisistä oli tehty hyvä updeittaus tähän päivään. Minkähän takia alunperin upea biisi pitäisi jotenkin päivittää nykyaikaan? Jotenkin pinnallinen ja erikoinen kommentti, toki ehkä se oli vain sanottu sen kummemmin miettimättä.
Sehän kyseisen ohjelmaformaatin idea on, toinen artisti tekee biisistä omannäköisensä jolloin sen voi jollain tapaa mieltää päivitetyksi tähän aikaan kun vanha kuitenkin luodaan uusiksi.
CMX:stä pitänyt. Ei silti ole tullut mieleenikään katsoa yhtään jaksoa tätä Vain elämää ohjelmaa.
Mä katson tätä kautta pelkästään Hynysen takia.
ALLLAAAAAH!