Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onnistuneita kokemuksia umpipunaisten hiusten värjäämisestä

Vierailija
24.09.2023 |

Eli mun hiukset ovat läpeensä kiharat, pitkät ja paksut. Väriltään ne ovat sävyä "Prinssi Harry". Yritin lukioikäisenä saada kampaajaa värjäämään ne, mutta hän totesi kyseessä olevan ihan mahdottoman urakan. Onkohan kenelläkään onnistuneita kokemuksia punaisten hiusten värjäämisestä? Mua kiinnostaisi myös tietää, mihin värisävyyn vaihdoitte.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
24.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootko koskaan yrittänyt värjätä niitä? Luulisi tummemmaksi ainakin onnistuvan. Toisaalta, jos on kauniit punaiset hiukset, niin miksi värjätä niitä tylsän ruskeiksi.

Vierailija
2/3 |
24.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee mieleen että ehkä keltaisuuden poisto aineella, saisi vaalennettuakin? (Mulla on tumman ruskeat hiukset, niin en 100% varmana voi luvata että toimii sulle. Mutta itselläni ainakin toimii niin että blondaan 2x kertaa ja sitten laitan keltaisuuden poiston ja sitten värin minkä haluankaan. Mutta jos on valmiiksi vaaleat hiukset voi olla että pelkkä keltaisuuden poisto riittäisi sulle.)

https://eleven.fi/hiukset/hiusvarit/hiusvarit-suoravarit/schwarzkopf-li…

Mutta punaiset on itsessään kiva hiusväri, niin musta ei kannattaisi värjätä niitä! 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
24.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Punaisen vastaväri on vihreä. Elumenilla taitaa olla vihreitä värisävyjä. Saisit ainakin punaisuuden pois Tilalle tulisi jotain melko neutraalia harmaanruskeaa.