Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

** SUURPERHEKUUMEILIJAT ** vika viikko 52/2006

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
26.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä yks suklaasta turvonnut äitee tihrustaa ruudun takaa.. ei näy muita. Ihan yksinkö täällä pitää huudella?

Ei näy edes tätiä. Kuulemma jonku punanutun mukaan lähti. Onneksi häipyi matkan varrella ettei meidän pukkia tullut vokottelemaan. Sai ukkoparka jakaa lahjat rauhassa. Ei tullut rouva jouluksi meille mutta eihän sillä mikään kiire vielä olekaan. Nythän on vasta 39 päivä menossa, viimeksikin ilmestyi vasta 46. Voisin melkein kuvitella olevani raskaana, hampaita vihloo ja ikenistä vuotaa verta ja on niin pöhöttynyt olo ;) heh.. totuus on taruakin ihmeellisempää: johtuu vain ylensyönnistä.

Tosiasiassa mulla on alkuraskauksissa ollut " suuongelmia" .. Vihloi ja särki hampaita niin, että menin oikein särkypäivystykseen.. hammaslääkäri sanoi, ettei ainoatakaan korjattavaa kohtaa ollut. Hormonitoiminta vaikutti suuhun, ihmeellistä.

Pikkusimpat ovat asemissa, turhaan mutta itse touhu oli mukavaa pitkästä aikaa. Ei suorituspaineita..

Ja taas kutsutaan syömään.. plääh...

Vierailija
2/20 |
26.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kinkun ja suklaan turvottama äippä :o)

joulu meni kivasti jopa rauhallisesti.

).( oon testaillut ovista noilla tikuilla ja ekat 5pv tuli tosi haalea testiviiva ja nyt kahtena päivänä jolloin on ollut ovisnippailuja ja kipuja viivaa ei ole tullut ollenkaan :o(

Simpat on hyvissä asemissa ja niiden joukkoja on lisätty jtp :o) kunhan vain se mamselli tulisi paikalle.

Ovislimoista vielä että pitäiskö niiden tulla ennen vai jälkeen oviksen??

Ja vielä onko kellään huimausta oviksen aikoihin?? mulla kun on omituisesti pimennyt päässä joka kerta kun nousen ylös...

Tästähän ne raskausoireiden kuvittelut nyt alkaa :o) testaamaan alan vasta 15.1 jälkeen pitkä on odottavan aika...

G: mitäs pukki toi? entäs uuden vuoden lupaukset?

Meillä mies lupasi tehdä parhaansa raskauttaakseen minut ensi vuonna ;o)

Niiloakseli kp 17/?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
26.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kylla laatikonloput asken melkein nuoleskelin - tuo on sita kerran vuodessa- hyvaa!

Niiloakselin kanssa mennaankin kasikynkkaa tama kuukausi? Mullakin on kp 17 ja aikasintaan testinpaikka olisi 15.1!

Joulu meni rauhallisen sopivasti; lapset sai muutaman lahjan, nekin toivottuja, pikkuisin tietysti kaikkein innostunein koko joulutouhusta!

Uudesta Vuodesta; etta aattona on tapana toiselle miehen siskolle menna kotibailuisiin, niin myos tana vuonna. Siella ollaan myos yota, lapset on isoaidin kera kotosalla. Kuvioihin kuuluu hyva ruoka ja juomatarjoilu on avokatista; meikalainen vaan on kuivalla linjalla tana vuonna noitten hoitolaakkeiden puolesta, en viitti ' the Yritysta' pilata yhden paivan takia!

Muuten ei omaan napaan kummempia, odotellaan, odotellaan...

-levinia lampoasteista +18 -

Vierailija
4/20 |
26.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

samoissa näköjään levinian kanssa mennään! josko tämä olisi se meidän kierto :o) Kaikkemme ollaan miehen kanssa tehty. Käytössä ovistikut,greippimehut ja jtp,lämpömittariin en ole jaksanut vielä sekaantua ;o)

Tänään ollut lupaavia oviskipuja mutta testi oli nega aamulla,taidan kuitenki illalla vielä tikuttaa... ;o)

Niiloakseli kp17/?

Vierailija
5/20 |
27.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai niin.. mun ei tarvinnu syödä niitä villasukkia. Saatiin sellainen vaatimaton 1-2cm lumikuorrutus aatonaattona. Maa on kuin onkin valkoinen.

).( en ole päässyt testaamaan. Ei ole ollut sopivaa hetkeä hakea sitä tärkeää tikkua. Ja nyt herkimmät simmut kii:

Saa istua vessassa kaakalla ja valkovuotoa lorahtelee ihan älyttömästi. Onkin ollut niin mukavan kuivaa pöksyissä viimeaikoina. En tiedä mitä se täti oikein touhuaa vai kinkkuko saa vatsan näin toimimaan. Yöks.

Aah niin ihana joululoma.. vanhimmat tappelee jo täyttä häkää. Varmaan saan käydä hakee itselle jotain rauhoittavia ennen uutta vuotta.. räyh..

Täytyy lähteä tuomaroimaan ennekuin seinät kaatuu.

Neppis the ylitsevuotavainen

Vierailija
6/20 |
27.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä kans meininki kuin hullujen huoneella konsanaan. Vanhin puhuu yksin omassa huoneessaan lahjaksi saamalleen hepalle ja nuorimmat 3kpl:tta tappelee ja yrittää saada myyrää katottua...

Kaiken kukkuraksi mulla jomottaa mahaa jo kolmatta päivää,nännit kosketusarat ja itkettää niin vietävästi koko ajan kaikki ja valkovuoto on huipussaan :o(

En usko näiden kuitenkaan viittaavan raskauteen koska olettamani ovis oli vasta toissapäivänä (testi oli kyllä nega).

Katsoin äsken nauhalta mullan alla sarjan vika jakson vai voi vitsi miten itketti :o(

niiloakseli vuoden itkupilli... kp 18/?

Vierailija
7/20 |
27.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

pinoa on pakko pönkätä tai tää kaatuu omaan mahdottomuuteensa tai tyhjyyteen.. taitaa olla vatsat puuroa pullollaan kun eivät mairet jaksa vääntyä koneelle näppäileen.

Niiloakseli: kiitos ;)

Kyllä itkettää täälläkin joka asia. Taisin pillittää jopa kun tutkiskelin tyttären puhuvaa vauvanukkea ja töihin lähtöä ajattelin.. yhyy..

Mulla kyllä tuntuu nykyisin pms-oireet tekevän samoja tepposia kuin raskauskin. En kyllä ole kuullut oviksen aiheuttavan moisia oireita-hih- no kun vanhaksi elää, kuulee kaikenlaista.

Nyt on kp 40 ja viikko pitäis vielä piinailla. Menin jo apteekkiin mutta ostin vain yskänlääkettä ;) En kehdannu testiä ostaa kun oli tuttu myyjä paikalla. Tilasin nettiapteekista ja tulee kai huomenna postissa. Huh, miten jaksais pissaa pidätellä postintuloon asti.. Kiva odotella tienmutkassa kintut ristissä, että kusti polkee.

Nyt on taas perheellä sukset ristissä.. eikun tuomaroimaan.

Vierailija
8/20 |
28.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpahan sekin pois alta.

Hiukan tietty haikea fiilis mut eihän se mikään yllätys ollut.

Jospa se täti nyt kuitenkin saapuis uuttavuotta juhlimaan..

Kauhea meteli täällä, ei juuri suunvuoroa saa ;)

Vierailija
9/20 |
28.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin kauan kun ei ole täti paikalla on toivoa ja kun sulla on tuo kiertokin noin pitkän puoleinen niin plussa voi vielä pärähtää !!

Niin se vaan joulu meni ja hyvä niin että on takanapäin..nyt välipäivät olen vapailla mutta loppiaisena teen aamu sekä iltavuoron.

Seuraavaksi lomaa onkin sitten tiedossa vkolla 8 jolloin meillä on hiihtoloma ja lähetään koko perheellä kylpylään hemmottelulomalle ja kyllä sitä odotetaankin jo.

Omaa (.) ei kummempaa kp 9 elellään ja kinkun lisukkeena popsin clomitkin tälle kierrolle joten uudelta vuodelta alkaa harjoitukset..

Toinen kuopuksista on kipeenä, eilen nousi kuume yli 39 ja tänään käytiin aamulla lekurissa ja labrassa, poskiontelontulehdus ja antibioottikuuri. Äsken mittailin niin enään ei kuumetta ollut ja riehuakkin jaksaa tavalliseen tapaansa..

Nyt laittamamaan pyykkejä kuivumaan ja sitten saunaaan..

Isotikru

Vierailija
10/20 |
28.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

oireet sen kun lisääntyy vaan... nyt toinen rinta jo kosketusarka ja alaselkä tulessa ja iho hirmu arka :o/ näin se toivo nousee ja nousee kunnes taas rytisee :o(

Olin kyllä vannonut etten testaa ennen ensikuun puoliväliä niin nyt jo alkaa lupaukset rakoilla ja jos oireet pahenee niin sitte testaan aiemmin.

Nyt mietinki että näkyykö se kaikilla ovistestissä plussana jos on raskautunut vai onko se sattumaa että siinä näkyy?

Kuitenki oon tikuttanut ovisnegoja koko ajan vaikka olinki tuntevinani oviksen.

Nyt kuumeilijat tänne turisemaan ettei ihan yksin tartte sekoilla täällä! :o)

niiloakseli kp20/? (olin laskenut aiemmin väärin...)

Vierailija
11/20 |
29.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulin lueskeleen mitä tänne kuuluu...meillä saatiin kans viimeset laatikot alas toissa päivänä ja kinkun rääppeistä tein eilen kiusausta.

Uuden vuoden lupauksia ei ole vielä ehtinyt miettiä...jotain pitää keksiä. Ainainen laihdutuskuuri alkaa taas tammikuussa niinkun joka vuosi. Kauheesti ei lisäkiloja ole. 3-5 kiloa, mutta kun se kerääntyy kaikki samaan paikkaan eikä jakaudu tasasesti niin näyttää siltä kun olisin kuudennella kuulla raskaana. Olisinkin. Hehe.

Meiän pojille ostettiin radio-ohjattavat autot ja niillä ne onkin leikkiny ahkerasti aatosta lähtien...kilpaa ajavat eteisen ja keittiön väliä...Neiti leikkii lelukoirallaan joka vinkuu ja vikisee.

Nyt lähen aamukahveen keittoon.

Risella kp tuntematon????

Vierailija
12/20 |
29.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihana aamu kun sai herätä ihan yksin kun kaikki muut on reissun päällä.

Siitä sitten seonneena olen jo siivonnut koko asunnon! luutunnut lattiat ja pyyhkinyt pölyt,imuroinut jne. hullu mikä hullu.

raskaus oireitakin olen ittelleni kehotellyt jo vaikka minkälaisia. Tänään on etonutkin koko aamun mutta se voi johtua 4 tuntiin jääneistä yöunista :o/

Tänään sain tummemman viivan ovistestiin kuin koskaan aiemmin mutta en uskalla siihen luottaa kun se ehti olla pöydällä 15 min ennenkuin muistin että olin tehnyt sen ja menin kattomaan :o) testailen illalla uudestaan. Oliski tyypillinen tuuri että saan ovisplussan juuri sinä päivänä jolloin mies ei ole saatavilla :o/

Nyt suunnistankin alennusmyynteihin neuletta metsästämään!

Niiloakseli kp 21/22-39 tai jotain sinnepäin...

Vierailija
13/20 |
29.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niiloakseli: kovasti on sinulla oireita. Mähän olen vanha ovistikkuun pissaaja ja mä sain ovisplussan yhdessä kierrossa kp30 mut se kierto olikin sit 46 päivää pitkä, eli ajallaan tuli.. ei raskautta siis.

Ymmärtääkseni ovistesti näyttää vahvan plussan jos on raskaana, ja viiva vahvistuu koko ajan sillä myös lutenisoivaa hormonia tarvitaan raskauden ylläpitoon. Testiviivan pitää olla vahvempi kuin kontrolliviiva.

Onhan myös mahdollista, että ovis on ollut aikaisemmin kuin luulit.. ehkä jo ennen kuin aloitit tikuttelun. Tää naiskeho on kaikessa kauneudassaan välillä ihan mahdoton.

Mittaapas lämpösi.. onko kohollaan hieman? Jos se sit laskee, todennäköisesti tätikin hipsii paikalle.

Mulla kuumeilu on saanut kierron ihan sekaisin 28-46 on nykyisellään. Oireitaon vaikka mitä mutta iän karttuessa pms oireet ovat vahvistuneet alkuraskauden oireiden tyyppiseksi.

Toivon sinulle plussasäteitä enkä toivottavasti masentanut sinua ihan tyystin.. olen vain itsekin niin monesti pettynyt, että parasta varautua pahimpaan ettei niin kovin pety.. Itseäni suojellakseni tällainen pessimismi on paikallaan.

Tätiä täällä odotellaan. Rouva läksi sen punanutun mukaan mutta on aikonut kyllä uudeksi vuodeksi ilmestyä nakit silm.. eikun kainalossa. Mamselli on suuttunut huonoon simppatarjontaan ja lähtenyt taas lomalle. Simpat vetelee viimeisiään eikä uusista ole tietoakaan.

Käykäähän kertomassa kuulumisia. Onkos piinaajia? Vieläkö tälle vuodella saadaan plussa?

Isotikru: kiitos myötäelämisestä. Ihan sydäntä lämmitti empatiat :)

Vierailija
14/20 |
29.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuulumisa no niin.. siis ensinnäkin Joulu oli osaltaan suruntäytteinen, kun miehen äiti eli anoppini kuoli ½ vuotta sairastettuaan syöpää hän pääsi Taivaanisän luo 6.12.

Joten on ollut kaikennäköistä hommaa. Joula ollaan vietetty ihan oman perheenparissa rauhallisesti aattona tosin sattui hassuja palohälytin rupesi huutamaan täysillä vaikkei missäänollut mitään tulta tai savua tai mitään huusi varmaan minutin no itekseni mietin tulikohan mumma kylään?? ken tietää?

Sitten kuumerintamalle kuuluu seuraavaa kuume on ja kourii pahasti, mies ei seiskalle tunnu lämpiävän mutta hah sain sen pupuilemaan viimekierrosta ilman suojia joten nyt sitten katsellaan.. tosin ikä tekee varmasti sen, että ei enään tule niin helposti raskaaksi kuin ennen?. suopi nähdä kuin ämmän käy.

Mutta kertoilen taas kun kerkiän kuulumisia ja tapahtumia, anopin asioiden järjestelyssä menee vielä aikaa ja runsaasti kun tästä maailmasta on kummalisen vaikia poistua kamalasti virallista paperi hommaa ym. syntyä on helpompaa :)

Vierailija
15/20 |
29.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

minäkin miellän nämä vielä pms oireiksi kun olen niin perhanan monta kertaa pettynyt ja aioinkin testata vasta 15.1 aikaisintaan ellen ala oksentamaan tai muuta. Lämpöjä en ole mitannut sen kummemmin mutta sekin vaihtoehto on vielä että ovis on tulossa. Pitkän kierron mukaan ovis olisi vasta kp25 ja lyhyen kierron mukaan huomenna pitäisi jo punainen ferrari vilkkua vessassa päin.

Kahtellaan ihan rauhassa,koskaan en ole hosumalla plussaa saanut ja kaikki plussat tulleet sellaisessa kierrossa jossa en yhtään ole odottanut olevani raskaana.

Tänään on huimannut kovasti ja jaloista takareisistä hiussuonet katkeilleet niin ettei niihin voi koskea. Punaisia viiruja täynnä reidet ja pirun kipeitä. Maha jomottaa jostain syystä joko täti tai vauva. Toinen tissikin elää omaa elämäänsä:o)

Niiloakseli kp21/22-39->

Vierailija
16/20 |
30.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku kyseli (oliko neppis) plussauutisista vielä tälle vuodelle.

Tätiä ootellaan täälläkin...saas nähä tuleeko meille vai sinne neppikselle ensin jos nyt malttaa tulla...lähti kuulemma punanutun mukaan...unohtaa tietysti hoitaa työnsä kun hurjastelee muualla.

Hajuakaan ei ole nyt omista kiertopäivistä kun tuo keskenmeno sekotti mun laskuni totaalisesti...jos ois täti aikataulussaan niin tammikuun 5-10 päivän tienoilla sitä tänne oottelen.

Aikasin jo toivotan kaikille suurperhekuumeilijoille PLUSSATUULIA UUDELLE VUODELLE 2007.

Risella

Vierailija
17/20 |
30.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rölli: otan osaa suruunne. En tiedä mitä sanoisin kun kaikki lauseet tuntuvat niin käytetyiltä ja turhilta. Toivotaan, että teillä kuitenkin kasvaa uusi elämä, täyttämässä tyhjää paikkaa.

Niiloakseli: Sinullakin siis ongelmallinen kierto? Onko se aina ollut? Ja oletko raskautunut siitä huolimatta vai normaalimittaisessa kierrossa? Miltäs tänään tuntuu?

Risella: Ehtikö sinulla olla ihan raskausoireita? Anteeksi kun nyt näin kaivelen asiaa *nolona* Kieltämättä hämmentävä kokemus..

Kaikki muutkin voisivat valittaa/intoilla omia tuntemuksiaan, oireitaan. Joten minä siis aloitan:

Ikenet arkana -> liikaa suklaata

alavatsa kipeä, arka, repii ja vihloo -> täti koputtelee tai liikaa suklaata,

väsyttää-> kaamosmasennus tai liian vähän liikuntaa ja ulkoilua

ruoka ei maistu-> liikaa suklaata ja taatelikakkua

itkettää-> kaamosmasennus tai liikaa suklaata, pms-oireita

alakerrassa kutisee-> hiivaa, varma tädin merkki ja liikaa suklaata

Janottaa-> no se suklaa

pissattaa-> no sen suklaan aiheuttama jano ja juominen

Kaikkeen siis löytyy varmasti selitys. Löytyykö muita järkeviä, aikuisia neuroottisia naisia, jotka tutkailevat itseään herkeämättä?

Olisi kiva jos se plussa yllättäisi kuitenkin mutta ei kai tällaisen suurennuslasin alla yllätä mikään enää.

t. Neppis kp 43/28-46

Vierailija
18/20 |
30.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neppis: Ei tuo utelu haittaa...perin kummallinen raskaus se tosiaankin oli...täti tuli ajallaan kp29 mutta oli tosi niukat ja kestivät vain 3päivää hädin tuskin...vaikka yleensä valuu vähintään 5 päivää.

Ruoka maistui hyvin, kahvin tuoksu yökötti...vähän oli huimausta ja pahaa oloa...en tosiaan tajunnut sen olevan raskaudesta johtuvaa...No viikon päästä täti tuli uudelleen kylään ja sillon oli maha tosi kipeä pari päivää...jonka vuoksi menin lääkäriinkin joka totesi kylmän rauhallisesti, että kesken on mennyt. Itse luulin sen johtuvan siitä, että kierto on epäsäännöllinen kun oli vasta ekat menkat pillerien lopetuksen jälkeen.

Silleen en osaa asiaa murehtia kun en tosiaan ees tajunnut olevani raskaana...nyt vaan ootellaan koska se täti taas saapuu, että pääsisin ajan tasalle kiertopäivieni laskemisessa...

Vierailija
19/20 |
31.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla on ollut aina kierto mitä sattuu ja olen kuitenkin raskautunut ilman mitään lääkkeitä. Toista lasta kun yritettiin niin kierto oli pahimmillaan 78pv! silloin raskautuminen kesti 1v5kk ja plussa taisi tulla kp 60 tai jotain.Muilla kerroilla raskautuminen kesti 9kk,5kk ja 1v2kk

).(

tässä mun oirelista:

mahaa kivistää ja turvottaa

huimaa

itkettää

iho arka

päänahka tosi arka

etoo hiukan ei pahasti

tissit/tissi pöhöttyneet

häpyluu kipeä

runsas valkkari

pää kipeä

Kaille löytyy kyllä järkisyy kun vähän miettii mutta kun sitä haluaa kuvitella että nuo olisi just sitä itteään.

Nyt on eka kierto jossa ei ole mitään häiriö tekijöitä. Aikaisemmissa kierroissa on ollut mukana primolut ja imetys joten toiveet on kyllä siksikin korkealla. Maltilla odotan kuitenkin reilusti ensi vuoteen asti.

Kun raskautuminen ei ole koskaan ollut mulle helppoa niin en mitenkään jaksa uskoa että nyt olisi ensimmäisellä kunnon yrityskierrolla olisi tärpännyt mutta ihmeitä sattuu,eikö? ;o)

nyt aamukahville! en ole saattanut juoda kun mahaa kivistää ja ei oikein tee mieli mitään...

niiloakseli kp23/22-39->jopa70

OIKEIN HYVÄÄ UUTTA VUOTTA KAIKILLE JA PLUSSIA!!

Vierailija
20/20 |
31.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhat murheet saada jää, uusi aika edessä odottaa.

Oikeasti ei kannata murehtia menneitä sillä eilinen ei palaa,

älä murehdi huomista sillä sen aika ei ole vielä,

Elä tätä päivää ja nauti joka hetkestä.

Huomenna Uusi Vuosi ja Uusi pino. Toivottavasti kaikki vanhat ovat mukana.

Kuka tämän pinon muuten on pistänyt pystyyn ja koska?

Hänelle suurkiitos :)

Tätiä ei vielä näy eikä kuulu

Neppis kp 44/28-46