Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä ja miten paljon viestittelette ensimmäisen tapaamisen jälkeen?

Vierailija
24.09.2023 |

Minkälaisia asioita? Miten usein olette yhteydessä? Vain jotain hyvin korrektia? Jotain söpöä? Annatte tilaa?
Ette viesti edes usein?

Tämä tietysti vaihtelee. Mutta tuntuu että pilaan tapailun heti alkuun jos olen kiinnostunut, koska olen silloin varovainen ja etäinen.

Miksi tämäkin keskustelu piti käydä poistamassa??

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
24.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En nyt ainakaan pommittamaan ala.

Olen nainen ja yleensä odotan ensin yhteydenottoa mieheltä.

Sitten aika varovasti tunnustellen. Riippuu paljon miehen aktiivisuudesta ja tavasta viestitellä.

Alussa ehkä muutama viesti viikossa jos mies vastaa vastavuoroisesti ja muutamalla lauseella.

Ei mitään lepertelyjä vaan korrektia juttelua.

Jos mies ei oikein vastaile tai on yksipuista tai niukkaa niin en ala perustella vaan ehkä katson jonkin aikaa.

Sitten annan olla.

Vierailija
2/5 |
24.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En nyt ainakaan pommittamaan ala.

Olen nainen ja yleensä odotan ensin yhteydenottoa mieheltä.

Sitten aika varovasti tunnustellen. Riippuu paljon miehen aktiivisuudesta ja tavasta viestitellä.

Alussa ehkä muutama viesti viikossa jos mies vastaa vastavuoroisesti ja muutamalla lauseella.

Ei mitään lepertelyjä vaan korrektia juttelua.

Jos mies ei oikein vastaile tai on yksipuista tai niukkaa niin en ala perustella vaan ehkä katson jonkin aikaa.

Sitten annan olla.

Kiitos! Samaa mieltä. Hän kyllä laittoi heti viestiä kun pääsin kotiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
24.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helpompaa jos laittaa vaikka hyvää yötä -viestin ja sitten sopii seuraavan tapaamisen.

Ennen seurustelua on kiinnostavaa kirjoitella enemmänkin. Kokemukseni mukaan sen jälkeen on parasta, että homma alkaa rullata, ettei paniikki iske. Nyt jo monta vuotta asuttu yhdessä.

Vierailija
4/5 |
24.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos en ole kiinnostunut, en viestitä ollenkaan - luonnollisesti.

Jos olen kiinnostunut, viestittelytiheys riippuu ihan siitä, millainen on se toinen osapuoli. Jos sellainen joka vastailee pitkällä viiveellä tai jopa suoraan kertoo ettei pidä viestimisestä, silloin en ole kovin aktiivinen itsekään. Jos taas hän on innokas viestittäjä, minäkin olen. Yleensä pitäydyn tuossa alkuvaiheessa aika korrektilla linjalla.

Vierailija
5/5 |
24.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos seksiä on saatu, miksi viestitellä?