Seksi nuorten miesten vs vanhojen miesten kanssa
Kommentit (30)
Aloittaja kysyy koska ei itse saa miestä ikinä.
Siksi pitää kysellä.
Noin yleisesti nuoret kollit vain haluavat äkkiä naida, ei muuta, kun taas vanhemmat jo ymmärtävät pillun ja klitoriksen päälle. Koska kokemusta jo on, ja malttiakin. Liputan kokeneemman miehen puolesta!
Vanhassa vara parempi, laatu korvaa määrän...
Kyllä vähän vanhemmat osaa asiansa paremmin. Ja seksi on monimuotoisempaa. Jos on hyvä kunto (mieskunto ja muu fyysinen kunto), niin ikä on plussaa. Tosin ei mikään älytön ikäero kiinnosta.
Toistaiseksi parhaat panot olleet 19 v ja 42 v. Kumpikin eri tavalla. Nuori jaksoi panna ja vanhempi tiesi miten pannaan vaikka ei jaksanut kauaa
Vierailija kirjoitti:
Noin yleisesti nuoret kollit vain haluavat äkkiä naida, ei muuta, kun taas vanhemmat jo ymmärtävät pillun ja klitoriksen päälle. Koska kokemusta jo on, ja malttiakin. Liputan kokeneemman miehen puolesta!
Mulla on nuoresta asti ollut poika / mies, joka malttaa hyväillä mua ja haluaa tehdä niin. Kiihottuu vaan enemmän mun nautinnostani. Hän on aina tiennyt miten saa mut hurmioon jo ennen yhdyntää (ja minä hänet). Pikaisiakin panoja meillä on ollut, enemmän kuitenkin malttia. Teinistä asti tutkittiin toistemme paikat huolella, tiedettiin mistä toinen tykkää. Mua on kiehtonut hänen kova stondis ihan varhaisteinistä. Tytön ja pojan fyysiset, luontaiset erot. Paljon käsipeliä, suulla hyväilyä. 13-vuotiaina aloitettiin, nyt 26 v.
Vierailija kirjoitti:
Toistaiseksi parhaat panot olleet 19 v ja 42 v. Kumpikin eri tavalla. Nuori jaksoi panna ja vanhempi tiesi miten pannaan vaikka ei jaksanut kauaa
Se on älytöntä miten monet nelikymppiset ovat niin huonossa kunnossa. No, kun on kerran vara valita, niin itse valikoin vain sporttisia miehiä.
Löysin nelikymppisenä töiden kautta kaksikymppisen miehen, joka palvoo minua. Häneltä saan hurjasti motivaatiota pitää itseni fitissä ja nuorekkaana. Tunnen itseni taas nuoreksi muutoinkin ja erityisesti meidän seksissä, koska se muistuttaa kiihkeydessään ja seksipaikossa teinisähläyksiäni, mutta miehen kestävyys ja taito suudella, koskettaa ja tyydyttää minut ovat ihan eri luokkaa. En ole koskaan saanut sellaisia orgasmeja enkä varsinkaan yhdynnässä kuin saan tiukasti hänen allaan auton takapenkillä. Kuulostaa kliseeltä, mutta olen niin rakastunut.
Nuorten seisokki on ihan omassa luokassaan. Nuorena mies pystyy vaikka 10 kertaa päivässä, näitä aikoja kaipaan.
Eiköhän se yleensä ole juuri päinvastoin kuin täällä joku mamma kertoo.
Nuoret laukeavat nopeasti koska ovat kokemattomia ja yli-innokkaita.
Vanhemmat miehet taas ovat kokeneita.
Toki ikis kertoo omia satujaan ja haukkuu 40v miehiä kaikesta. Ikis onkin ihan oma tapauksensa.
Miksihän tätä on alapeukutettu? Mun parhaat kokemukset oli toistaiseksi nämä. Olen vain kahden yli 40 vuotiaan kanssa ollut ja toisella oli ihan lörppä kulli koska kärsi verenpaineesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksihän tätä on alapeukutettu? Mun parhaat kokemukset oli toistaiseksi nämä. Olen vain kahden yli 40 vuotiaan kanssa ollut ja toisella oli ihan lörppä kulli koska kärsi verenpaineesta.
Vierailija kirjoitti:
Ei kukaan aikuinen nainen sano miestä lörppäkulliksi.
Olet lapsellinen mamma. Et osaa edes hävetä.
Nuoret aina valmiita ja innokkaita, vanhemmat sitten taitavampia ja kestävämpiä.
t: bi-nainen 40+
Mies 61 ja paras ikinä ikinä milloinkaan! Kova kalu ja ihana muutoinkin, komea ja ei mitään pallomahaa.
Yksilöstä kiinni. Ei kaikki nuoretkaan jaksa, taas vanhakin voi olla todella kovakuntoinen. Itse olen jo 52-vuotias, joten jätän nuoret nuoremmille. On niitä kokeiltu aika paljonnuorena
Vierailija kirjoitti:
Vanha mies nykii ja takoo, että saisi tulemaan.
Nuoret miehet on innokkaita, hyvännäköisiä ja pystyvät etenkin suikkarilla autettuina useampiin uusintoihin. Vanhemmat miehet on taitavia, kestävät pidempään ja kykenevät enintään kahteen uusintaan. Molemmille on silloin tällöin kysyntää fiiliksen mukaan. N31
Toi on niin kylmän esineellistävää että nuoret miehet on muka valmiina ja halukkaana koko ajan.
Ei tasan varmasti ole. Ruman naisen kanssa ei haluta yhtään ja kyllä elämässä muutenkin on myös muuta ajateltavaa.
Ei miehet ole koneita. Onko yllätys?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kukaan aikuinen nainen sano miestä lörppäkulliksi.
Olet lapsellinen mamma. Et osaa edes hävetä.
Mutta miehet saavat täälläkin haukkua naisia ties millä nimityksillä: hiekka pilde, sidukka valas, messu halli, piuhat poikki jne...ei juuri kukaan puutu siihen.
Toiset pystyy toiset ei.