Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jäiset varpaat mikä avuksi kun en osaa nukkua sukat jalassa

Vierailija
24.09.2023 |

Ja ilman sukki palelee varpaita. Yöt on aivan hirveitä kun heräilen varpaita lämmittämään vähän väliä.

Kommentit (60)

Vierailija
21/60 |
24.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siihen ole muuta keinoa kuin että laittaa ylimääräisen peiton poikittain jalkopäähän. Meitä paljasjalkanukkujia on paljon mutta ei pidetä melua itsestämme. 

Vierailija
22/60 |
24.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene pussilakanan sisään nukkumaan, sellaisen parivuoteen, niin ei ahdista .

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/60 |
24.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Makuuhuoneen lämpötilaksi +37 astetta. Tai tukisukkahousut jalkaan yöllä niin tuskin noteeraat niiden päälle pujotettuja löysiä villasukkia.

Vierailija
24/60 |
24.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuku makuupussissa sit jos et sukkia osaa käyttää.

Vierailija
25/60 |
24.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sukkahousut yöhousuiksi, eipähän purista nilkasta.

Vierailija
26/60 |
24.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän ap:tä.

Nukun parhaiten, kun ei ole mitään peittoa päällä, ja sukat jaloissa häiritsee myös minua. Ja kun on kylmät varpaat, niin yritäpä siinä nukkua jotenkin.

Voi olla jokin lievä autismi kyseessä, tai lämmönsäätelyn ongelma, tiedä näistä.

Talvisin päällä on ohut peitto, ja lisänä jaloille vielä suurempi ohuempi peitto tai pyyhe.

Kuulostaa älyttömältä sivullisista, ja näyttää vielä älyttömämmältä, kun jalka pyrkii silti aina ulos kasan alta, eli olen kuin karkuun lähdössä.

Vierailija
27/60 |
24.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Opettele nukkumaan villasukat jalassa. Myös muut kiristämättömät sukat käy, jotain unisukkiakin on olemassa. Toinen vaihtoehto on laittaa jalat vaikka vauvojen makuupussiin.

On olemassa suloisen pehmeitä sukkia mm angorasta. Villasukat voi ärsyttää monen jalkoja kuten omiani ja miehen. Kutittavat.

Mutta angorasukat on passelit.

Vierailija
28/60 |
24.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se turvallinen kuumavesipullo maksaa noin 5-10 euroa, saa esim. apteekeista ja muistakin kaupoista. Kyllä loppuu paleleminen.

Puolisollani on ns levottomat jalat, niin nyt jo on alkanut käyttää tuota kuumavesipulloa.

Vierailija
29/60 |
24.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se turvallinen kuumavesipullo maksaa noin 5-10 euroa, saa esim. apteekeista ja muistakin kaupoista. Kyllä loppuu paleleminen.

Puolisollani on ns levottomat jalat, niin nyt jo on alkanut käyttää tuota kuumavesipulloa.

Tyyny jalkojen alle yöksi, yksinkertainen apu myös noihin levottomiin jalkoihin. Ei vie vaivaa täysin, mutta helpottaa kumminkin. Vahingon kautta tuon tajusin, joku ekstratyyny sängyssä oli ajautunut jalkopäähän. Ihmettelin kevyitä jalkojani muutaman päivän, kunnes keksin syyn. Nyt mulla on vakiona jaloille ihan oma tyyny, on ollut jo vuosikymmeniä.

Vierailija
30/60 |
24.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

löysät villasukat, ei niitä edes huomaa ja toimii hyvin

Vierailija
31/60 |
24.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱

Vierailija
32/60 |
24.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin itse sähköllä toimivan lämpöpeiton lidlistä viimeviikolla. Myös tämä voi auttaa, mutta pitää säännöllisesti käyttää https://www.sinunapteekki.fi/products/wonder-legs?gclid=Cj0KCQjwvL-oBhC…

Vierailija
33/60 |
24.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja lisään vielä painopeitto lisänä jalkojen päälle

Vierailija
34/60 |
24.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kilpparin vajaa toiminta mailfunction

Vierailija
35/60 |
24.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itellä ollu nuoresta asti jäässä jalat ja kaikki veriarvot olleet normaalit aina. Joillakin on vaan huono ääreisverenkierto. Kannattaahan otattaa verikokeet varalta

Vierailija
36/60 |
24.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koira, jos tulee kylmä talvi hanki useampi.

Vierailija
37/60 |
24.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siirtyminen makuupussin käyttäjäksi tai kuumavesipullon hankkiminen. Jos huono ääreisverenkierto johtuu neuropatiasta kannattaa lopettaa hiilihydraattien puputus

Mikä on neuropatia?

Vierailija
38/60 |
24.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä hlvetti ihmisiä nykyään vaivaa, kun joka asiasta pitää tänne ruikuttaa ja mitään ei osata itse tehdä? Aivottomia älykääpiöitä 😤

Kyllä tänne on lupa kirjoittaa. Monet ovat saaneet kirjoittaa ketjuihin  todella törkeää kieltä ja haukkua naisia tai muita, joista eivät pidä. Ap vain kertoi hankalasta ongelmasta, joka on tuttu monelle. Itse pidän joskus puuvillasukkia yöllä, mutta joskus ne jostain syystä ärsyttävät. Silloin otan ne pois jalasta herättyäni yöllä.

Vierailija
39/60 |
24.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jalkakylpy lämpimässä vedessä ennen nukkumaanmenoa ja huolellinen kuivaus. Sitten tiivis pussi peitosta jalkojen kohdalle ja toinen peitto vielä jalkojen päälle.

Tätä kannattaa kokeilla!

Vierailija
40/60 |
24.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun iäkkäillä vanhemmilla on sama ongelma, mutta nukkuvat kyllä villasukat jalassa. Heillä on kissa, joka nukkuu usein sängyn jalkopäässä ja keskinäisenä vitsinä ovat "kiistelevinään", että kumman puolelle kissa tulee lämmittämään jalkoja tai "sopivat" muka kissan kanssa, että tänä yönä lämmität sitten minun jalkoja, kun viime yönä nukuit Kalevin puolella.