Jäiset varpaat mikä avuksi kun en osaa nukkua sukat jalassa
Ja ilman sukki palelee varpaita. Yöt on aivan hirveitä kun heräilen varpaita lämmittämään vähän väliä.
Kommentit (60)
Kai ne vois amputoida pois niin loppuu palelu.
No voi hyvä luoja. Mitä ihmeen vastauksia odotat?! "En osaa nukkua sukat jalassa", nyyh. V***u, että on taas ongelmat.
Opettele nukkumaan villasukat jalassa. Myös muut kiristämättömät sukat käy, jotain unisukkiakin on olemassa. Toinen vaihtoehto on laittaa jalat vaikka vauvojen makuupussiin.
Viltti tai toinen peitto poikittain jalkojen päälle. Lämmin päiväpeitto toimii myös.
Jos osaat neuloa niin neulo sukkalangasta tuubisukat, jotka ovat varpaista umpinaiset.
Kuumavesipullo peiton alle varpaiden lämmikkeeksi.
Siirtyminen makuupussin käyttäjäksi tai kuumavesipullon hankkiminen. Jos huono ääreisverenkierto johtuu neuropatiasta kannattaa lopettaa hiilihydraattien puputus
Pitkäatä aikaa heikkolahjaisin aloitus.
Mikä hlvetti ihmisiä nykyään vaivaa, kun joka asiasta pitää tänne ruikuttaa ja mitään ei osata itse tehdä? Aivottomia älykääpiöitä 😤
Jalkakylpy lämpimässä vedessä ennen nukkumaanmenoa ja huolellinen kuivaus. Sitten tiivis pussi peitosta jalkojen kohdalle ja toinen peitto vielä jalkojen päälle.
Villasukat on parhaat. Osta myyjäisistä parit semmoset jos et itse osaa kutoa. Ne ei kiristä eikä purista vaan lämmittää sopivasti. Miehellä on sama ongelma ja villasukta auttaa.
On vaan opeteltava nukkumaan villasukat jalassa näin olen itse toiminut ja vuosia olen sukat jalassa nukkunut. Estää myös suonenvetoja kun nukkuu sukat jalassa. Ainoastaan lämpiminä kesäkuukausina nukun ilman villasukkia ja jos on kesällä viileää niin nukun sukat jalassa.
Osta sähkötyyny jos niitä vielä on saatavilla. Pistät töpselin pistorasiaan ja tyynyn jalkojen alle ja peiton päällesi.
Teippaa sellaiset lämpöpaketit (kertakäyttöisiä, yleensä retkeilyssä/laskettelussa käytettäviä.) Mutta miksi et osaa nukkua sukat jalassa?
Vierailija kirjoitti:
Sydäntutkimuksiin?
Haloo, onko lääkärissä? - Kyllä on. - Tarvitsen ajan sydäntutkimuksiin. - Miksi? Mitä vaivoja teillä on? - No mä en pysty nukkumaan sukat jalassa. - tuut tuut tuut tuut-
Ei ole varmaan kylmäkään, jos ei " osaa" nukkua sukat jalassa.
Olet hölmö ja ärsyttävä.
Minulla oli joskus untuvatossut, mutta en voinut käyttää niitä kuin joskus sairastaessa, kun olivat liiankin lämpimät. Ne tuntuvat vain siltä kuin jalan ympärillä olisi peittoa https://joutsen.fi/products/kuiske-untuvatossut
Viskitilkka illalla ennen nukkumaanmenoa.