Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Oliko sinulla kipeät rinnat raskaana?

Vierailija
23.09.2023 |

Hei,

Oliko sinulla kipeät rinnat raskaana? Yritämme lasta ja minulla on kuukautiset myöhässä, oksettaa, mutta rinnat ovat pehmeät lollot, eivätkä yhtään kipeät. Yleensä mulla on älyttömän pinkeät ja arat rinnat ennen kuukautisia ja oviksen aikaan.

Testaisko? Kiitos

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
23.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
2/22 |
23.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkuvaiheessa oli rinnoissa tai nänneissä hieman pinkeyden tunnetta. Huolestuinkin välillä kun tunne hävisi mutta raskaana olen.

Kannattaa syödä raskausvitamiineja joka tapauksessa, ovat hyödyksi vaikka et vielä raskaana olisikaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
23.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei olleet ollenkaan kipeät edes loppuraskaudessa. Maito nousi vasta 4-5 vrk synnytyksestä ja silloin rinnat olivat tosi pinkeät. Muuttuivat löllöimmiksi vuoden imetyksen jälkeen ja  luulin, että maito loppuu mutta ei, imetin yhteensä neljä vuotta ja rinnat kiinteytyvät seuraavat vuodet. Suosittelen pitkää imetystä, jos se sujuu.

Vierailija
4/22 |
23.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos yrität lasta ja kuukautiset on myöhässä, niin totta kai testaisin. Jos sinulla normaalisti on ennen kuukautisia kipeät rinnat ja nyt ei, niin jotain on eri tavalla ja mahdollisesti olet raskaana.

Vierailija
5/22 |
23.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli niin kipeät, että toisessa tiesin siitä raskauden alkaneen ennen testiä. Mutta mun kaverilla ei ollut, eli testin tekoon vaan!

Vierailija
6/22 |
23.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli alkuraskaudessa.

Vierailija
7/22 |
23.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kipeät rintani eivät ole raskaana.

Vierailija
8/22 |
23.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järkyttävän kipeät, kunnes niihin repesi raskausarvet. Ne vain kasvoivat aivan älytöntä vauhtia. Eli kipu oli erilaista, kuin kuukautisia odotellessa.

Vierailija
9/22 |
23.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli just päinvastoin. Normaalisti kipeät, raskauden alettua ei.

Vierailija
10/22 |
23.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oli just päinvastoin. Normaalisti kipeät, raskauden alettua ei.

Kiitos vastauksista kaikille! Enpä tullut ajatelleeksi, että voi mennä näinkin päin. :)

Ap

Vierailija
11/22 |
23.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kipeistä rinnoista tiedät olevasi raskaana

Vierailija
12/22 |
24.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
13/22 |
24.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kipeistä rinnoista tiedät olevasi raskaana

Ei välttämättä tarkoita sitä, koska monella rinnat kipeytyvät vähän ennen menkkojen alkua ja sit lotiseekin jo :)

Vierailija
14/22 |
24.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
15/22 |
24.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Molemmat kipeät rintani olivat raskaana.

Vierailija
16/22 |
24.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli kipeät, kävellessänikin aristivat. Sitten pyörryin kesken kotitöiden.

Sillon tein testin ja plussa tuli. Tein abortin koska elämäntilanne ei sallinut siihen aikaan pitämään lasta.

Vierailija
17/22 |
24.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Mikään minussa ei ole ollut raskaana. Ei edes mieliala.

Olo on aina ollut kevyt, kuten kengätkin.

Vierailija
18/22 |
24.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen raskautta olin kuullut paljon erilaisista oireista, nippailuista, repäisykivuista, jatkuvasta janosta, palvelusta (tyyliä toppatakki helteellä), rintojen tositosi arkuudesta jne.

Olikin melkoinen yllätys sitten raskaana ollessa, ettei ollut mitään tuntemuksia. Testi oli positiivinen, mutta ei mitään tuntemuksia rinnoissa. Vatsakipuja oli, mutta samaa kuin mitä ennen menkkoja, niin ei olisi voinut mitään siitä päätellä.

Edelleenkään (lapsi syntyi jo vuosia sitten), en tiedä miltä tuntuvat nämä paljon puhutut repäisykivut.

Vierailija
19/22 |
24.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ennen raskautta olin kuullut paljon erilaisista oireista, nippailuista, repäisykivuista, jatkuvasta janosta, *palvelusta (tyyliä toppatakki helteellä), rintojen tositosi arkuudesta jne.

Olikin melkoinen yllätys sitten raskaana ollessa, ettei ollut mitään tuntemuksia. Testi oli positiivinen, mutta ei mitään tuntemuksia rinnoissa. Vatsakipuja oli, mutta samaa kuin mitä ennen menkkoja, niin ei olisi voinut mitään siitä päätellä.

Edelleenkään (lapsi syntyi jo vuosia sitten), en tiedä miltä tuntuvat nämä paljon puhutut repäisykivut.

*No ei palvelusta, vaan palelusta

Vierailija
20/22 |
24.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oli alkuraskaudessa.

Niin minullakin