Kauhee vesisade, onneksi käytin koiran aamulla pidemmällä lenkillä
Kommentit (11)
Tampereella tuli kuudelta kuin Esterin sieltä mutta ysiltä oli jo poutaista.
Täällä Kuusamossa ei ehditty koirulin kanssa muuta, kuin kastua läpimäräksi. Vettä tuli enemmän kuin sieltä Esteriltä jostakin.
Joo eihän sillä koiralla sitten tule hätä, jos kerran aamulla käveli pidemmän matkan. Itsekkin välillä ajan vaan kuntopyörällä jos tulee pissahätä. Sillähän se vessahätä lähtee.
No, eipä tartte nyt heti lähteä tuonne kauheeseen kaatosateeseen. Ehtii ehkä, hyvällä tuurilla loppua ennen seuraavaa pissahätää. Ja jos ei lopu, lyhyempikin ulkoilu riittää, koska pidempi lenkki jo tehty.
Vierailija kirjoitti:
Joo eihän sillä koiralla sitten tule hätä, jos kerran aamulla käveli pidemmän matkan. Itsekkin välillä ajan vaan kuntopyörällä jos tulee pissahätä. Sillähän se vessahätä lähtee.
Meillä on juksumatto koiralle, ei tarvitse viedä ulos ollenkaan.
Ehkä koira vaan tykkäisi tuollaisesta kohtalaisen lämpimästä kaatosateesta.
Mä taas tykkään käydä lenkillä sateessa, niin tietysti se sade alkoi just kun tulin kotiin. Yllättäen iski myös ukonilma - välähdys ja pari pamausta perään (Kalasaama, Hki). Metroliikenne poikki osittain ja jotkut ilmeisesti pelästyivät, että pommi räjähti. No mun mielestä oli kuulosti tavalliselta ukkoselta.
Vierailija kirjoitti:
Mä taas tykkään käydä lenkillä sateessa, niin tietysti se sade alkoi just kun tulin kotiin. Yllättäen iski myös ukonilma - välähdys ja pari pamausta perään (Kalasaama, Hki). Metroliikenne poikki osittain ja jotkut ilmeisesti pelästyivät, että pommi räjähti. No mun mielestä oli kuulosti tavalliselta ukkoselta.
Ainahan niitä tulee oikosulkuja pommiliiveihin vesisateella ja alkaa kansalaisia poksahtelemaan.
Ei täällä sada.