11-vuotiaan psykoosioireet
Lapseni kokee erilaisia harhaluuloja ja epäilen itse että hän myös kuulee ääniä sillä hän naureskelee itsekseen välillä.
Harhaluulot ovat sellaisia että hän kuvittelee olevansa kuvitteellinen hahmo ja uskoo siihen täysillä sekä vainoharhoja myrkyttämisestä ja seuraamisesta.
Ei enää leiki joten kyse ei ole sellaisesta.
Kommentit (38)
Kysyit jo eilen tätä ihan samaa. Kaikki vastasi, ota yhteyttä lääketieteen ammattilaisiin. Eli vie lapsesi jo päivitykseen! Miksi et yhdessä päivässä saanut tehtyä mitään lapsesi eteen?!
Toivottavasti Ap ei ole sama, joka toistelee "päivystyksessä on kuolevia ihmisiä" tms, joten sinne ei voi lapsen kanssa mennä ja lääkitystä ei halua lapselle, etteivät aivot rappeudu. Hän ei kuulosta terveeltä vanhemmalta.
Vierailija kirjoitti:
Kysyit jo eilen tätä ihan samaa. Kaikki vastasi, ota yhteyttä lääketieteen ammattilaisiin. Eli vie lapsesi jo päivitykseen! Miksi et yhdessä päivässä saanut tehtyä mitään lapsesi eteen?!
Aivan. Tulee mieleen että taitaa äitikin tarvita itselleen apua psykoosiensa kanssa.
Annas olla, kun hoitavalle taholle selviää, ettei äiti ole vienyt lastaan hoitoon ja tätä jatkunut päiviä...
Kuulostaa vakavalta. Kannattaa hakeutua lääkäriin jo viikonlopun aikana, jotta hoito pääsee alkuun.
Vierailija kirjoitti:
Annas olla, kun hoitavalle taholle selviää, ettei äiti ole vienyt lastaan hoitoon ja tätä jatkunut päiviä...
Eikö ole oma päätös viekö lapsen hoitoon vai ei
Miten pärjäät lapsen kanssa päivittäin? Miten hän pärjää koulussa?
Vierailija kirjoitti:
koulusuoriutuminen ja toimintakyky on laskenut viime aikoina. Ennen oli 9 oppilas ja nykyään hyvä jos saa seiskoja.
Miksi et huolehdi , että lapsesi saa hoitoa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö ole oma päätös viekö lapsen hoitoon vai ei
On, mutta vanhemman velvollisuus on huolehtia lapsen hyvinvoinnista ja siihen kuuluu myös riittävän hoidon saanti.
Vierailija kirjoitti:
Koska psykiatrit vain lääkitsevät eivätkä hoida itse ongelmaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lääkehoito on osa ongelman ratkaisua. Tosin nyt pääasiallinen ongelma on äiti, joka ei huolehdi lapsesta omien ennakkoasenteidensa takia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
koulusuoriutuminen ja toimintakyky on laskenut viime aikoina. Ennen oli 9 oppilas ja nykyään hyvä jos saa seiskoja.
Kun kirjoitit että hänellä on kuvitteellinen hahmo, niin leikkiikö hän itsekseen? Toisilla lapsilla voi olla kuvitteellisia leikkihahmoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No, mikä se itse ongelma on? Teidän kotitilanne? Kyllä ne saa lapsen tarvittaessa osastolle tai lastensuojelu tulee auttamaan teitä tai ainakin lasta.
Muussa tapauksessa voit pyytää pappia sitten manaamaan lapsestasi pahoja henkiä ulos. Ei ole sinun päätäntä vallassa jättää lasta hoitamatta, kun kyse on sairaudesta. Syyllistyt heitteillejättöön!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun kirjoitit että hänellä on kuvitteellinen hahmo, niin leikkiikö hän itsekseen? Toisilla lapsilla voi olla kuvitteellisia leikkihahmoja.
Kirjoitin jo että ei leiki enää
Eikö äidillä ole rahaa viedä lasta päivystykseen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No, mikä se itse ongelma on? Teidän kotitilanne? Kyllä ne saa lapsen tarvittaessa osastolle tai lastensuojelu tulee auttamaan teitä tai ainakin lasta.
Muussa tapauksessa voit pyytää pappia sitten manaamaan lapsestasi pahoja henkiä ulos. Ei ole sinun päätäntä vallassa jättää lasta hoitamatta, kun kyse on sairaudesta. Syyllistyt heitteillejättöön!
Ongelma on lapsen ajatukset
Vierailija kirjoitti:
Eikö äidillä ole rahaa viedä lasta päivystykseen?
Ei ole rahaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kirjoitin jo että ei leiki enää
Vaikka ei leikikään, mielikuvitusystävä voi seurata aikuisuuteen saakka.
Päivystyksen kautta lasten psykiatriselle osastolle