Onkohan tämä elämä valetta? Elän jotain unta vain ja kaikki on vain valheellista.
Sellainen olo nykyään koko ajan. Kaikki tämä on vain unta, te ette ole enkä minä ole todellisia.
Odotan koko ajan että heräisin. Haluaisin herätä tästä jo.
Kommentit (8)
Minulla on ollut samanlainen fiilis vajaa vuoden verran läheisteni kuoleman jälkeen. Kaikki tuntuu etäiseltä ja jokseenkin turhalta, en tiedä mitä olen täällä tekemässä enkä oikeastaan ymmärrä koko elämän pointtia enää.
Varaa, ap, aika keskusteluun jonkun järkevän ihmisen kanssa!
Jos tätä visiota muokkaa sitten paremmaksi ja kaikille hyväksi. Jos se sillä tavalla toisi jollekin helpotuksen.
Ei tämä mikään rauha ole. Minusta tuntuu, että elän painajaista. Kaikki on valetta. En usko yhtään enää tähän elämään tai muihin ihmisiin, en mitenkään.
Mikään ei ole totta. Nämä sanatkin ovat turhia ja oma hätäni tai pelkoni turhia sekä valheellisia.
En usko että oikeasti elämä on tällaista miten se näyttäytyy.
Vierailija kirjoitti:
Minulla on ollut samanlainen fiilis vajaa vuoden verran läheisteni kuoleman jälkeen. Kaikki tuntuu etäiseltä ja jokseenkin turhalta, en tiedä mitä olen täällä tekemässä enkä oikeastaan ymmärrä koko elämän pointtia enää.
Elämän pointti on jatkaa sukua. That's it.
Ajatteleva ihminen sitten kehittää siihen kaikkea muuta päälle, kuten työuran, millä ei ole hevon veen verran merkitystä loppupeleissä.
Älä herää.. Olet juuri ymmärtänyt koko jutun pointin. Ja nyt voit jatkaa elämääsi normaalisti, mutta levollisin mielin. Olet löytänyt sisäisen rauhan.