Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies ei koskaan kehu tai kiitä mistään.

Vierailija
22.09.2023 |

Juuri miestä "ylistin" vuosien varrella tehdyistä remonteista. Nyökkäili vaan tyytyväisenä. Ei sanaakaan siitä että yhdessähän ne on tehty ja mehän ollaan hyvä tiimi ym. Sama jos kehun hänen vaatteita ja ulkonäköä kun ollaan menossa ravintolaan. Ottaa kehut tyytyväisenä vastaan mutta minulle ei sano mitään.

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
22.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seurustelu on täysin vapaaehtoista

Vierailija
2/19 |
22.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet itsestäänselvyys miehelle. Palvelet ja teet kuten mies sanoo joten miehen ei tarvii kiittää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
22.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samanlainen mörrimöykky täälläkin. Itse kiitän ja kehun kaikesta ja niin mies loistaa Hangon keksinä. Mutta ei vahingossakaan sano minulle mitään positiivista.

Sama kaikissa lahjoissa ja merkkipäivämuistamisissa. Yksin olen nämä muistanut. Keskustelut eivät auta ollenkaan.

Niillä kehuvilla ja lahjovilla miehillä on sitten toisenlaiset huonoimmat puolet. Ihan varmasti. Kenties juovat, lyövät tai pettävät. En kestäisi sellaista.

On se tämäkin kyllä syvältä persuksista silloin, kun itse panostaa kovasti eikä saa mitään takaisin. Ratkaisu on se, että enpä panosta itsekään. 10 vuoden jälkeen lopetin minäkin kaikki lahjat, kukat yms.

Jotain pask.aa tulee kuitenkin elämään pitkän suhteen mukana. Olkoon se tämä sitten. Mutta silti, positiivista on paljon enemmän.

Vierailija
4/19 |
22.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi olet idiootin kanssa?

Vierailija
5/19 |
22.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vakka on kantensa valinnut.

Vierailija
6/19 |
22.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö edes kiitä kun annat pillua sille komealle jännä miehelle. Onpa törkeä mies.

Vierailija
7/19 |
22.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehelle ei kiitokset ja kehut merkitse mitään, vaan löytää merkityisellisyytensä asioiden suorittamisesta. Olettaa tätä kautta ettei muillekaan merkkaa ja ei niitä osaa jakaa.

Mies pärjäisi varmasti hyvin ilman kehuja ja kiitoksia, sinä selkeästi et. Keskustelkaa asiasta äläkä ulise täällä.

Vierailija
8/19 |
22.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällainen miesvihayritelmä perjantain lopuksi. Huoh🤦🏻

Vierailija
9/19 |
22.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun akka on parissa vuodessa lihonnut kaksinkertaiseksi, siinä on kehut vähissä.

Vierailija
10/19 |
22.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla samanlainen..

Kiitän ja kehun, kannustan etenemään, kehun muille, kehun komeaksi, kerron mikä sopisi hänelle jne.

Entäs mä, kun olen vaikka laittautunut vimosen päälle ravintolaan syömään? *no, ootko valmis, mennäänkö?*

Vierailija
11/19 |
22.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksipä kehua tai kiittää jos ei ole aihetta

Vierailija
12/19 |
22.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän on rehellinen mies eikä aiheetta kehu.

Olisi törkeää sanoa että näytät hyvältä kun et kertakaikkiaan näytä.

Vierailija
13/19 |
22.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun akka on parissa vuodessa lihonnut kaksinkertaiseksi, siinä on kehut vähissä.

Niin just. Aina saa hävetä ja kärsiä.

Vierailija
14/19 |
22.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen joskus miettinyt,että miten näiden akkojen kanssa kukaan uskaltaa lähteä edes treffeille,kunnes tajusin ettei kukaan uskallakkaan. rahallakin saa paremman naisen josta löytyy sentään sisältöä ja sydäntä. Näillä ole kumpaakaan. iyH

Vierailija
15/19 |
22.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun sukulaisella on tuollainen perus passiivinen ja nega mies, kyllä se on selkeästi alkanut pitkää liittoa risomaan, kun aika vätys on eläkeläiseksi kotihommia (miesten) hoitamaan, ja ei ollenkaan huomioi että nainen käy palkkatöissä, laittaa ruuan, pyykit ja kodin ym aina silti kivasti. Valmiin odottaminen on hänelle ilmeisesti joku oikeus ja itsestäänselvyys. No pudotus lienee silloin kova kun yks päiväpä ei enää olekaan, kannattaisi vaikka ihan opettelemalla päättää sanoa edes yksi positiivinen asia/ kiitos kumppanille ihan joka päivä.

Vierailija
16/19 |
22.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisilla taas " se aika viikosta".

Ennen niitäkin oli vain kerran kuukaudessa..

Vierailija
17/19 |
22.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jeesuksen hiekka pinpit taas vauhdissa.

Vierailija
18/19 |
22.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ihana mies, mutta ainoa miinus, ettei kans koskaan kehu. Minä kehun häntä sekä ulkonäössä että tekemisissä. Hän ei minua.

Vierailija
19/19 |
22.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä mies kehuu vain eksäänsä. Kuinka kaunis se on vieläkin, pukeutuu tyylikkäästi jne jne.