Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Omat kokemukset ekan dildon kanssa

Vierailija
22.09.2023 |

En ole harrastanut penetroivaa seksiä kenenkään kanssa. Hankin ensimmäisen dildon kuukausi sitten ja käyttänyt sitä aika usein. Anaalissa tuntuu taivaallisen hyvältä ja ongelmana on vain se että tulen liian nopeasti enkä ehdi kauaa nauttia. Pillussa tuntuu jotenkin tosi epämiellyttävältä ja luonnottamalta vaikka eihän sen kaiken järjen mukaan pitäisi? Outoja kipuja kans alapäässä sen jälkeen jos oon sitä pilluun laittanut. Oon kyllä aina tuntenut että mun olisi kuulunut syntyä mieluummin homomieheksi.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
22.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla samat tuntemukset, anuksessa tuntuu paremmalta

-Riku 39w

Vierailija
2/14 |
22.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun haet seuraa niin mainitse että haluat anal only/anal mostly suhteen. Sinusta tapellaan

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
22.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisinkohan ollu 15v kun lainasin salaa siskon pikku sauvaa... Hyvältä tuntui anaalissa. Onneksi nyt saa luvalla ja avustettuna vaimolta, mutta hyvää tekee vieläkin...

Vierailija
4/14 |
23.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla samat tuntemukset, anuksessa tuntuu paremmalta

-Riku 39w

Löytyykö sinulta Riku vagina myös?

Vierailija
5/14 |
23.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

M_49 kirjoitti:

Olisinkohan ollu 15v kun lainasin salaa siskon pikku sauvaa... Hyvältä tuntui anaalissa. Onneksi nyt saa luvalla ja avustettuna vaimolta, mutta hyvää tekee vieläkin...

Paneeko sun vaimo sua dildolla?

Vierailija
6/14 |
23.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun haet seuraa niin mainitse että haluat anal only/anal mostly suhteen. Sinusta tapellaan

En halua että minusta tapellaan enkä halua laittaa itseäni tarjolle.

Vierailija
7/14 |
23.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertokaa eikö muka kenelläkään ole samanlaista kokemusta?

Vierailija
8/14 |
25.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni on kaukosäädettävä värisevä kuula pyllyssä ja toinen pimpassa. Kauppareisulla mieheni  saattaa laittaa molemmat värisemään hyllyjen välissä. Todella kiihottavaa kun tunnen orgasmin tulevan, ja pelkään että joku huomaa. Kumma juttu mutta kuula pyllyssä antaa paremmat orgasmit, kun että vaan kuula pimpassa.

Vierailija
9/14 |
25.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kristiina. kirjoitti:

Itselläni on kaukosäädettävä värisevä kuula pyllyssä ja toinen pimpassa. Kauppareisulla mieheni  saattaa laittaa molemmat värisemään hyllyjen välissä. Todella kiihottavaa kun tunnen orgasmin tulevan, ja pelkään että joku huomaa. Kumma juttu mutta kuula pyllyssä antaa paremmat orgasmit, kun että vaan kuula pimpassa.

Paitsi että tätä ei tapahtunut ja olet mies.

Vierailija
10/14 |
25.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai mies nauttii tuosta koska eturauhasta hyväillää juurikin anaalin kautta

Vierailija
11/14 |
25.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M_49 kirjoitti:

Paneeko sun vaimo sua dildolla?

Kyllä...

Vierailija
12/14 |
25.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos et ole antanut penetroitua kenenkään toimesta, mutta olet dildottanyt edestä ja takaa, et ole teknisesti enää neitsyt. Menetit yhden pisteen.

Vierailija
13/14 |
26.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tottakai mies nauttii tuosta koska eturauhasta hyväillää juurikin anaalin kautta

Unelmoin siitä että mulla olisi eturauhanen

Ap

Vierailija
14/14 |
26.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos et ole antanut penetroitua kenenkään toimesta, mutta olet dildottanyt edestä ja takaa, et ole teknisesti enää neitsyt. Menetit yhden pisteen.

Minkä pisteen? Ja siis tiedän hyvin etten teknisesti neitsyt enää oo mutta ei mua rehellisesti sanoen kiinnosta

Ap