Omat kokemukset ekan dildon kanssa
En ole harrastanut penetroivaa seksiä kenenkään kanssa. Hankin ensimmäisen dildon kuukausi sitten ja käyttänyt sitä aika usein. Anaalissa tuntuu taivaallisen hyvältä ja ongelmana on vain se että tulen liian nopeasti enkä ehdi kauaa nauttia. Pillussa tuntuu jotenkin tosi epämiellyttävältä ja luonnottamalta vaikka eihän sen kaiken järjen mukaan pitäisi? Outoja kipuja kans alapäässä sen jälkeen jos oon sitä pilluun laittanut. Oon kyllä aina tuntenut että mun olisi kuulunut syntyä mieluummin homomieheksi.
Kommentit (14)
Kun haet seuraa niin mainitse että haluat anal only/anal mostly suhteen. Sinusta tapellaan
Olisinkohan ollu 15v kun lainasin salaa siskon pikku sauvaa... Hyvältä tuntui anaalissa. Onneksi nyt saa luvalla ja avustettuna vaimolta, mutta hyvää tekee vieläkin...
Vierailija kirjoitti:
Minulla samat tuntemukset, anuksessa tuntuu paremmalta
-Riku 39w
Löytyykö sinulta Riku vagina myös?
M_49 kirjoitti:
Olisinkohan ollu 15v kun lainasin salaa siskon pikku sauvaa... Hyvältä tuntui anaalissa. Onneksi nyt saa luvalla ja avustettuna vaimolta, mutta hyvää tekee vieläkin...
Paneeko sun vaimo sua dildolla?
Vierailija kirjoitti:
Kun haet seuraa niin mainitse että haluat anal only/anal mostly suhteen. Sinusta tapellaan
En halua että minusta tapellaan enkä halua laittaa itseäni tarjolle.
Kertokaa eikö muka kenelläkään ole samanlaista kokemusta?
Itselläni on kaukosäädettävä värisevä kuula pyllyssä ja toinen pimpassa. Kauppareisulla mieheni saattaa laittaa molemmat värisemään hyllyjen välissä. Todella kiihottavaa kun tunnen orgasmin tulevan, ja pelkään että joku huomaa. Kumma juttu mutta kuula pyllyssä antaa paremmat orgasmit, kun että vaan kuula pimpassa.
Kristiina. kirjoitti:
Itselläni on kaukosäädettävä värisevä kuula pyllyssä ja toinen pimpassa. Kauppareisulla mieheni saattaa laittaa molemmat värisemään hyllyjen välissä. Todella kiihottavaa kun tunnen orgasmin tulevan, ja pelkään että joku huomaa. Kumma juttu mutta kuula pyllyssä antaa paremmat orgasmit, kun että vaan kuula pimpassa.
Paitsi että tätä ei tapahtunut ja olet mies.
Tottakai mies nauttii tuosta koska eturauhasta hyväillää juurikin anaalin kautta
Vierailija kirjoitti:
M_49 kirjoitti:
Paneeko sun vaimo sua dildolla?
Kyllä...
Jos et ole antanut penetroitua kenenkään toimesta, mutta olet dildottanyt edestä ja takaa, et ole teknisesti enää neitsyt. Menetit yhden pisteen.
Vierailija kirjoitti:
Tottakai mies nauttii tuosta koska eturauhasta hyväillää juurikin anaalin kautta
Unelmoin siitä että mulla olisi eturauhanen
Ap
Vierailija kirjoitti:
Jos et ole antanut penetroitua kenenkään toimesta, mutta olet dildottanyt edestä ja takaa, et ole teknisesti enää neitsyt. Menetit yhden pisteen.
Minkä pisteen? Ja siis tiedän hyvin etten teknisesti neitsyt enää oo mutta ei mua rehellisesti sanoen kiinnosta
Ap
Minulla samat tuntemukset, anuksessa tuntuu paremmalta
-Riku 39w