Lääkäri soittaa tänään
Täällä istun, enkä muuta uskalla tehdä, koska olen yrittänyt hoitaa simppeliä asiaa kohta puoli vuotta ja ruljanssi alkaa varmaan alusta, jos nyt missaan sen puhelun...
Saapi nähdä, osaako edes suomea, kun nimi näyttää intialaiselta...
Kommentit (10)
Kenenkään muun työ tai elämä ei ole niin tärkeää kuin lääkärin, joten päivystät nyt vaan nöyränä sen puhelimen vieressä.
Hello ju häv a wairus on juur komjuutter, tis is maikrosooft pliis send mii 10000€ so ai kän viks the wairus.
Vierailija kirjoitti:
Kenenkään muun työ tai elämä ei ole niin tärkeää kuin lääkärin, joten päivystät nyt vaan nöyränä sen puhelimen vieressä.
No onneksi olen kuumeessa ja siksi kotona. Muuten stressaisi vielä enemmän. Jumalattoman ärsyttävää käärmeen ajamista piippuun ollut tämä prosessi. Sitten se lääkärikin on tietty ihan pässi, enkä edes ymmärrä, mitä se sanoo. Viimeksi oli sentään suomenruotsalainen, joka ei osannut suomea, mutta sentään sitä suomenruotsia.
ap
Toivottavasti asia hoituu hyvin.
Saa olla skarppina ettei puhelu mene ohi. Minulta on mennyt nyt kaksi kertaa hammaslääkärin soitto ohi 🙈 Lääkäri sanoi laittavansa viestin milloin soittaa. Ensimmäinen soitto tuli vajaa kaksi tuntia viestin jälkeen. Se meni ohi, kun olin juuri aloittanut työpäivän. Toisen viestin sain edellisenä päivänä. Kello laukkasi ja havahduin puoli tuntia soiton jälkeen, että taas 😵 meni ohi. Jospa hän soittaa vielä. Nyt on oltava tarkkana 🤔
Miten h-vetin paljon aikaa ja resursseja menee tähän idioottimaiseen soittorumbaan sen sijaan että palkattaisiin sihteeri vastaamaan puhelimeen ja täyttämään lääkärin kalenteri? Täysin älytöntä etteivät soittoajat ole etukäteen sovittuja.
Teri maa ki chut ja hindi, bhenchod bosidike gand maru madarchod? Bakrichod...
- Lääkärisi