Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko Gesleinin ja Hartanin vaunut hyviä?

Vierailija
25.12.2006 |

En ole koskaan nähnyt livenä ja täällä ei mikään liike niitä myy joten en vio käydä katsomassa. Teutonian vaunuja/ rattaita olen nähnyt ja ne on kyllä aika heppoisen oloisia. Onko hartanit/gesleinit samanlaisia vai parempia. Esikoisella meillä oli Emmaljungat jotka ovat ihan eri tukeva rakenteisemmat kuin nuo teutoniat.

Saksasta siis tarkoitus kärryt hankkia, mutta mietin uskaltaako noita saksalasia merkkejä tilata vai hankitaanko taa emmljungat?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
25.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kokemus Hartanista on se että ovat hintaansa nähden tosi tingelit.. Emmaljungissakin pikkuvikoja mut ovat kyllä kuitenki laadukkaat.

Vierailija
2/6 |
25.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olin äikkärillä oikea maratoni lenkkeilijä, eli joka päivä tein monen tunnin lenkin säässä kuin säässä ja suuripyöräiset Gessleinini kestivät hyvin ja menivät vaikka paksussa lumessa eteenpäin. No se oli mulle kriteeri, että lenkkeillä voi olosuhteista riippumatta. Monellehan riittää, että saa ostokset kaupasta kätevästi....eli suuri alakori

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
25.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainut mikä niissä on hyvää, on se että mahtuvat pieneen tilaan.

Vierailija
4/6 |
25.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvät on olleet, jo kolme vuotta. Vielä tänään käytiin kävelyllä ja lapsi istui kärryissä. Tilattiin babyonlineshopista. Oli edullisemmat siten. Lämmin pehmeä kantokoppa ja suoja peitteet oli talvivauvalla ehdoton. Suosittelen.

Vierailija
5/6 |
25.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emmaljungat on varmaan 10cm leveämmät ja TOSI JÄYKÄT vankkurit verrattuna gessuihin. Hartaneista mulla ei ole kokemuksia mutta ystävät kehuneet laadukkaiksi ja niissäkin on mukavampi jousitus kuin Emmaljungissa. Gessut ostin myös pikkukakkoselle, esikkoa niissä lykkäsin 2v ja myin täysin kuin uutena ne eteenpäin ja sain 400euroa. (maksoin 698eur uusina)

Vierailija
6/6 |
25.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäänee käydä kokeilemassa siellä. Miehen sisko asuu saksassa ja sieltä siis vaunut on tulossa. Emmaljungatkin sieltä sai kyllä 200e halvemmalla kuin täältä suomesta. mutta nuo saksalaiset merkit taitaa olla vielä edullisemmat?

Emmaljungista tykkäsin tosiaan kovasti kun ovat hirveään tukevat ja niihin mahtuu isokin lapsi, mutta täytyy siis käydä noita gessuja vielä tutkailemassa kunhan liieke avautuu.

Lisää mielipiteitä toki kuulem mielelläni:).

ap.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän kaksi