Hobby Hall nykyään Kiinakauppa?
Mitä Hobby Hallille on tapahtunut?
Nettisvut on täynnä halpaa aliexpress elektroniikkaa yms. Tilaat Hobby Hallista niin paketti tulee Kiinasta?
Kommentit (43)
Olen lopettanut tilaamisen koska korona-aikana koitin tilata mökille tavaraa niin ei onnistunut. Lähettävät vain vakituiseen osoitteeseen kertoi hän, joka puhui huonoa suomea.
Kaipaan entistä hobby hallia , sieltä sai hyvää tavaraa ja asiakaspalvelu pelasi , tosin harvoin sitä tarvitsi .
Hyviä tuotteita Hobbyhalista. Gigantin myymäläpäällikkö siellä trollaa täyden varaston ja kalliiden hintojen kanssa.
Suurinosa tulee kiinasta ihan sama mitä ja mistä tilaa.. Fiskarsin saksista lähtien.
Hobby Hallista tuli aikanaan osteltua paljonkin. Sieltä sai halvalan osamaksun mihin köyhälläkin oli varaa.
Hobby Hall on tosiaan nykyisin Eesti-kauppa. Hinnat ovat edulliset, mutta 2 - 5 päivässä luvattu toimitus kestää vähintään 3 kuukautta.
Mun paketti tuli tallinnasta ja käyttöohjeet vaan arvioni mukaan ehkä puolaksi. Ei edes englantia, saatikka mitään muuta kieltä.
En ole tilannut enää aikoihin, sivutkin on nykyään epäilyttävän näköiset. Aiemmin siellä oli kivoja mattoja kohtuu hintaan.
Ennen 90-luvulla hopparista hankitut petivaatteet kestivät isältä pojalle liekö hyvä vai huono asia
Nykyään virolaisessa omistuksessa. Osa tavarasta hieman kyseenalaista, mutta esim. elektroniikka täysin ok. Samat Samsungin ja Huawein puhelimet sieltä löytyy kuin mistä tahansa muustakin nettikaupasta. Vantaalla on varasto, eli kaikkea ei todellakaan lähetetä Kiinasta.
Olen katsellut lastenvaunuja, mutta jotenkin epäilyttävä sivu nykyään. Hinnat vaihtelee värin mukaan yli sadallakin eurolla ja joku sama leikkimatto samalla koolla löytyy sekä 30€ että 60€? Tekstit on kökköä käännöstä ja vähän nopeasti tehdyn näköinen verkkokauppa ylipäätään. Ei taida juu olla ihan sama kauppa kuin ennenvanhaan. Tuskin kannattaa vaunuja tilata sieltä.
Ei ole kiinakauppa, vaan virolaisessa omistuksessa. Hyvää siinä on, että valikoima on paljon laajempi kuin ennen, ja monessa tuotteessa hinnat alhaisemmat. Huonoa on, että toimitusajat on usein hitaat ja jos tarvii asiakaspalvelua, sitä voi olla ainakin suomeksi vaikea saada. Mutta olen minä sieltä itse välillä tilannut jotain ja tuotteet on ollut ihan ok ja tulleet perille.
Ihmettelin samaa. Halpoja on monet tavarat mutta toimittaja on ihan joku muu.
Vierailija kirjoitti:
Olen katsellut lastenvaunuja, mutta jotenkin epäilyttävä sivu nykyään. Hinnat vaihtelee värin mukaan yli sadallakin eurolla ja joku sama leikkimatto samalla koolla löytyy sekä 30€ että 60€? Tekstit on kökköä käännöstä ja vähän nopeasti tehdyn näköinen verkkokauppa ylipäätään. Ei taida juu olla ihan sama kauppa kuin ennenvanhaan. Tuskin kannattaa vaunuja tilata sieltä.
Ei ole sama, koska on myyty virolaisille, mutta ei se mikään huijauskauppa ole tai myy ihan krääsää. Ihan ok kauppa, ainoa valitus että toimitus usein kestää kauemman kuin luvatut ajat.
Ne on siis pelkkä nettisivu muille kauppiaille?
Onko muuten missään enää olemassa sellaista kiinakauppaa? Jossa myydään lyhtymäisiä lampunvarjostimia, santelipuusaippuaa jne.
Ystävällisesti ilmiantakaa jos tiedätte.
HobbyHallista saa yllättävän paljon edullisemmin laatu-elektroniikkaa kuin meidän perinteisistä verkkokaupoista. Jos todella haluaa edullisesti ja jaksaa hetken odottaa niin virolainen www.rde.fi on lyömätön. Säästin juuri monta sataa tilatessani merkkitelevision tuolta, hintaerot huimia.
Joskus tilasin paljonkin. Sai niin hyvin osamaksulla. En ole enää tilannut vuosiin.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole kiinakauppa, vaan virolaisessa omistuksessa. Hyvää siinä on, että valikoima on paljon laajempi kuin ennen, ja monessa tuotteessa hinnat alhaisemmat. Huonoa on, että toimitusajat on usein hitaat ja jos tarvii asiakaspalvelua, sitä voi olla ainakin suomeksi vaikea saada. Mutta olen minä sieltä itse välillä tilannut jotain ja tuotteet on ollut ihan ok ja tulleet perille.
Sama kokemus. Tilasin par paria nahkahansikkaita. Valikoima oli todella "itäblokista" ja myyjä taisi olla latvialainen, mutta löysin erittäin hyvät hirvennahkaiset perushansikkaat noin 20€. Vähintään hintansa arvoiset. Toista tilaamaani edullista paria en taas ole juurikaan käyttänyt, mutta eivät paljon maksaneetkaan.
Eikös se myyty Viroon, sen jälkeen ei olekaan kannattanut tilata kun aspaa ei saada kiiinni, tuotteet tulee miten tulee jne.