Treffipalstat eivät kiinnosta. Mistä kumppani?
Eli mistä ja miten olette löytäneet hyvän vakituisen kumppanin reaalimaailman puolella? Kannustavia esimerkkejä olisi kiva kuulla. Tiedän: työ, kaveripiiri, baarit, harrastukset jne. Mutta siis ihania rakastumistarinoita voisi lueskella sadepäivän ratoksi.
Kommentit (29)
Itsekin toin töiden kautta tutuksi tulleen miehen kotiini ja siihen hän jäi 20 vuodeksi. Ei arvottu että ollako vai eikö olla, mitä tää nyt on ja oisko jotain parempaa. Kävi kovin luonnollisesti.
Niin tosiaan. Jotenkin luullaan ettei livetapaamisia saisi enää järjestää (saa!)
Lähinnä ghostaamisten vuoksi kutsua suositellaan jakamaan useammassa ryhmässä. Perehdy kuitenkin jokaisen ryhmän sääntöihin, ettet tule ulos heitetyksi.
Jos Viikkarin mini-risteilyllä ei irtoa,niin ei irtoa koskaan missään.
Naisena sinun tulisi antaa kiinnostavalle miehelle niin selkeä signaali, että sen tarkoitusperästä ei voi erehtyä.
Minäkin olen jo tottunut yksinoloon ja sinkkuuteen. Ennen elättelin toivoa ja naisen halu oli suurta. Mutta olen ujo ja saamaton, niin yksin sitä on jäänyt. Naiset ei lähesty kuin kaikkein komeimpia ja suulaimpia miehiä, siltä tuntuu.
Vierailija kirjoitti:
Minäkin olen jo tottunut yksinoloon ja sinkkuuteen. Ennen elättelin toivoa ja naisen halu oli suurta. Mutta olen ujo ja saamaton, niin yksin sitä on jäänyt. Naiset ei lähesty kuin kaikkein komeimpia ja suulaimpia miehiä, siltä tuntuu.
Voithan säkin järjestää sinkkuiltamia. Iltaman voi järkätä taloyhtiön kerhotiloihin,laivalle,kotiin, harrastusporukan kerhotiloissa. Reippaasti järkkäämään!
Vierailija kirjoitti:
En ole erityisen komea ja kohtalaisen hiljainenkin, mutta naiset ovat kyllä lähestyneet. Toki, jos ei saa naisen seurassa suustaan edes tervehdystä, voi olla hankalaa.
Ei enää nykyään.