Myrsky-yö lähestyy.
Makaan täällä pimeässä makuuhuoneessa ja kuuntelen, kun tuuli ulkona yltyy. Sade hakkaa kattoon. Myrsky lähestyy. Ihan kuin maailma olisi pysähtynyt ja olisin aivan yksin pimeässä yössä. Jännä tunne!
Kommentit (58)
Ulkona on sysipimeää ja uhkaavaa! Uutisissa pelotellaan karmeasta yöstä ;( Yksinäisenä en tykkää laisinkaan!!!
Vierailija kirjoitti:
Ihana olla kotona lämpöisessä ja syödä omatekoista luumuhilloa paahtoleivän kanssa.
Mitä muuta teette paahtoleivän kanssa? Käyttekö saunassa?
Kuka lohduttaisi... kirjoitti:
Ulkona on sysipimeää ja uhkaavaa! Uutisissa pelotellaan karmeasta yöstä ;( Yksinäisenä en tykkää laisinkaan!!!
Oletkos lukinnut ulko-oven? Möröt tykkää pimeästä.
Oli synkeä yö yö yö,
kun mä ohjasin laivaa.
Ja aallot ne hurjina hurjina löi
ja kuohui vaahto!
Ja mä katselin näin näin näin näin näin,
meren aaltoja päin päin päin päin päin,
ja siellä pohjalla jala jala jalla
minä kalan näin!
Hah hah hah haa, se oli
hai! Hyh hyh hyh hyyy!
Vierailija kirjoitti:
Myrsky repii puita, taivas salamoi
Myrsky samanlainen sydämessä soi
Ihana biisi!!!!!!!!! Kuka tän esittää
Tulin juuri ulkoota. Vähän tuulee, mutta siihen se taitaa jäädäkin. Missä päin ap on?
Vierailija kirjoitti:
Tulin juuri ulkoota. Vähän tuulee, mutta siihen se taitaa jäädäkin. Missä päin ap on?
Olen täällä Kainuun korvessa.
Vierailija kirjoitti:
Tein juuri pizzapellillisen valmiiksi, siitä riittää kolmeksi päiväksi jos joutuu vetäytymään sisätiloihin myrskyn raivotessa.
Nää Suomen myrskyt on kyl pahoja. Pitää aina varautua kunnolla. Moneskohan hirmumyrsky tämä on jo tänä vuonna?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Myrsky repii puita, taivas salamoi
Myrsky samanlainen sydämessä soiIhana biisi!!!!!!!!! Kuka tän esittää
Janne Hurme. Biisin nimi Kirje.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No siellä sietääkin pelätä. Karhut ja sudet vaanii metsän laidalla. Ja päälle vielä hirmumyrsky.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No siellä sietääkin pelätä. Karhut ja sudet vaanii metsän laidalla. Ja päälle vielä hirmumyrsky.
Kainuussa on vielä turvassa. Pohjoisempaan kun menee on siellä Näkkäläjärvi nimisiä petoja verenhimoisine ajatuksineen valmiina heittämään kaiken elollisen nuotioon.
Löytyykö sinulta paahtoleipä. Istu sen kanssa sohvalla ja syökää vaikka luumuhilloa.
Älytön vouhkaaminen jostain "myrskystä:. Nämä nykyiset säätiedotteet on ihan palturia. Känny kiinni ja nukkumaan - ja lopettakaa lietsonta. Kiitos.
Vierailija kirjoitti:
Löytyykö sinulta paahtoleipä. Istu sen kanssa sohvalla ja syökää vaikka luumuhilloa.
Löytyy paahtoleipää, mutta eipä löydy luumuhilloa. Siis tarkoitetaanko tällä sitä luumutorttuhilloa xD xD xD
Vierailija kirjoitti:
Älytön vouhkaaminen jostain "myrskystä:. Nämä nykyiset säätiedotteet on ihan palturia. Känny kiinni ja nukkumaan - ja lopettakaa lietsonta. Kiitos.
Pelottaako?
Mulla on venhäsämpylä. Sen kanssa on kiva katsoa leffaa ja juoda mehua.
Ihana olla kotona lämpöisessä ja syödä omatekoista luumuhilloa paahtoleivän kanssa.