Roger Whittaker- brittiläinen laulaja ja lauluntekijä- kuollut
Tieto leviää jo Euroopassa, tämä oli se joka useissa kappaleissa vihelsi osia, 87V vanha
https://fi.wikipedia.org/wiki/Roger_Whittaker
Kommentit (15)
Celine Dion oli vielä ihan hauska, mutta tämä menee jo liian pitkälle. Joku raja.
Ai Patakakkosen tunnarin viheltäjä. En edes tiennyt kuka sen on tehnyt. Kiitos tiedosta.
Viheltelijä se oli. Rasittavaa kuunneltavaa. Mun vanhemmilla oli sen levy, joskus 70-luvulla.
13.9.2023 kuoli sanoo google-haku.
Mikä se suomalainen biisi oli jossa laulettiin jotenkin Roger Whitaker ja viheltelen vain. Joku sleepareitten biisi?
Vierailija kirjoitti:
Kumma että mun Google yms nettihakuohjelmat eivät tienneet tuota
Vierailija kirjoitti:
Mikä se suomalainen biisi oli jossa laulettiin jotenkin Roger Whitaker ja viheltelen vain. Joku sleepareitten biisi?
Kössi ja Roger. Youtubesta löytyy montakin "videota"
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katso BBC uutiset
Ai se ruokaohjelman viheltelijä? Miksi Kolmonen ja Vanamo eivät voineet itse vihellellä jotain?!
Luulin että se on kuollut jo vuosikymmeniä sitten.
Vierailija kirjoitti:
Mä luulin myös, että hänhän kuoli jo n. 10 v. sitten.
Vierailija kirjoitti:
Kolmonen ja Vanamokin heittivät soppakauhan nurkkaan jo aikoja sitten. Jäi enää viheltelijä tähän päivään saakka.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei google löydä enää mitään. Tai ei halua näyttää. Ihan surkea hakukone. Vika ei ole käyttäjässä, kun ennen löysin kaiken tarvittavan hetkessä. Nykyään tulee vain kaikkea pskaa tuloksiin ja joskus ei yhtään mitään, ei ainuttakaan sivua.
Kumma, että mikään uutissivusto maailmalla ei ole tuota kertonut.
Kai sulla on joku lähde tietoosi?