Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Iäkäs mies osti 189€ puhelimen. Gigabtin myyjät kusettivat hänet ostamaan lisävarusteita yli 400 eurolla.

Vierailija
17.09.2023 |

IL: Iäkäs mies osti puhelimen laskussa oli sadoilla eurolla ylimääräistä https://www.is.fi/digitoday/art-2000009860726.html

Kommentit (69)

Vierailija
41/69 |
19.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toisaalta minun mielestäni näytönsuoja, laturi sekä jonkinlainen puhelinlompakko tai suojakuori ovat aika oleellisia varusteita. Sen sijaan ei aavistustakaan mikä on puhelimen tukisopimus ja 350€ sellaisesta kuulostaa kovin kalliilta.

Näytönsuojat ovat täysin tarpeettomia. Pelkkää rahastusta moiset..

Ei ne minulle ole täysin tarpeettomia. Kerran pudotin kännykän mutta rikki meni ainoastaan kolmenkympin näytönsuoja, alla näyttö oli täysin ehjä.

Vierailija
42/69 |
19.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep. Kunnon kuzetusta myydä kahdensadan puhelimeen 350 euron tukisopimus. Nuo gigantin lisämyynnit ovat kyllä suunnattoman vastenmielisiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/69 |
19.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi tapausta tiedän jossa Gigantti siirtänyt iäkkäiltä Puh.numerot uuteen puhelimeen vanhasta. 20€ veloitettu eikä edes kaikki näkynyt uudessa koska olivat SIM kortilla. Asetukset vaan tein että SIM käytössä niin tuli kadonneetkin.

Vierailija
44/69 |
19.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla taas näin - ei kylläkään gigantissa (euronics, rovaniemi)

Peruskapulaa halvimmasta päästä olisin ollut ostamassa, minkä sanoinkin tiskintakaiselle selkeästi.

Pitkän kallidentyrkytyksen jälkeen vasta paljasti mokoma, että onhan heillä noita parinkympin kapuloitakin.

Sanoin että olishan tuon voinut kertoa jo silloinkin kun vielä jaksoin asioida- ja poistuin.

Löysin kyllä halpiskapulani sitten toisaalta.

Vierailija
45/69 |
19.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oulun Gigantti on vitunmoinen kusettaja. Sieltä et ikinä saa ostaa vain sen mitä haluat. Aina, ihan vetun aina alkaa älytön lisäpakkomyynti. Minun piti viimeksi suuttua myyjälle, että jos tämä ei nyt jo lopu, niin en ota täältä mitään, vaan menen Kärkkäiselle tuohon tien toiselle puolelle.

Itsellä sama kokemus toisen kaupungin Gigantista. Aivan todella vituttavaa mennä nykyisin ylipäätään asioimaan Giganttiin kun AINA saa taistella vastaan ettei oheen tule jotain pakkomyytyä kylkiäistä. Itse olen sentään täyspäinen nelikymppinen ja tiedän mitä haluan ja tarvitsen, silti on aina vähällä etten mene lankaan.

Olen opetellut sanomaan tosi tiukasti, että ostan vain sen minkä tulin ostamaan, haen loput sitten vasta jos näyttää siltä että en pärjää ilman. 

Vierailija
46/69 |
19.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Gigantissa joskus kuuntelin sivusta kun vanhemmalle pariskunnalle myytiin edulliseen telkkariin melkein kahden sadan arvoista kalibrointia, mikä on ihan tarpeeton varsinkin halpaan telkkariin.

No me maksettiin 100e tuollaisesta kalibroinnista vaikka ei ollut tarkoitus. Oli tarjouksen viimeinen TV ja siihen oli tehty sitten sellainen. Olisi pitänyt olla tarkempi. Oulun Gigantissa. 

Vierailija
47/69 |
19.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Gigantin myyjät täys paskoja. Itsekin jouduin ansaan.Ostin kalliin liitteen , sidottu 24 kk ,vaikka maksoin puhelimen käteisellä.

Haloo! Yksi ammatin tunteva sanoi että EI OLE PAKKO LIITTÄÄ 2 VUODEKSI. Sinun on itse vara valita vaikka tämä ei ole ihmisten tiedossa.  Sanot vaan että OK mutta en suostu 2 vuoden sitoutumiseen. 

Vierailija
48/69 |
19.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo sama tapahtui isälleni. Halusi ostaa mahdollisimman edullisen älypuhelimen, sitten myytiin joku kolmen vuoden tukisopimus päälle ja vaikka mitä! Kyllä siinä oli meikällä selvittelemistä, että päästiin eroon moisesta tukisopimuksesta.

Vierailija
49/69 |
19.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä on käsitetty niin, että asiakas on kuningas- ja koska suomella ei ole kuninkaallisia, asiakas ei ole mitään?

Vierailija
50/69 |
19.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toisaalta minun mielestäni näytönsuoja, laturi sekä jonkinlainen puhelinlompakko tai suojakuori ovat aika oleellisia varusteita. Sen sijaan ei aavistustakaan mikä on puhelimen tukisopimus ja 350€ sellaisesta kuulostaa kovin kalliilta.

Ei ne minulle ole täysin tarpeettomia. Kerran pudotin kännykän mutta rikki meni ainoastaan kolmenkympin näytönsuoja, alla näyttö oli täysin ehjä.

Kyllä ne ovat täysin turhia. Nykypuhelimissa kun on valmiiksi kestävät lasit jotka eivät helposti hajoa naarmuunnu. Niitä ei ohut kalvo sen enempää suojaa.

Vierailija
51/69 |
19.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaksi tapausta tiedän jossa Gigantti siirtänyt iäkkäiltä Puh.numerot uuteen puhelimeen vanhasta. 20€ veloitettu eikä edes kaikki näkynyt uudessa koska olivat SIM kortilla. Asetukset vaan tein että SIM käytössä niin tuli kadonneetkin.

Sepä siinä kun ne numerot voivat olla sekä kortilla että laitteen muistissa. Tätä ei välttämättä kaikki myyjät tiedä että tietoja voi olla kahdessa eri paikassa.

Vierailija
52/69 |
19.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Gigantissa joskus kuuntelin sivusta kun vanhemmalle pariskunnalle myytiin edulliseen telkkariin melkein kahden sadan arvoista kalibrointia, mikä on ihan tarpeeton varsinkin halpaan telkkariin.

No me maksettiin 100e tuollaisesta kalibroinnista vaikka ei ollut tarkoitus. Oli tarjouksen viimeinen TV ja siihen oli tehty sitten sellainen. Olisi pitänyt olla tarkempi. Oulun Gigantissa. 

Tästä on TM lehti tehnyt kattavan testin Gigantin ja Powerin kalibrointipalveluista. Esimerkiksi Powerin palvelu teki yleensä kuvasta liian tumman.

https://tekniikanmaailma.fi/lehti/1b-2022/tm-testi-kodinkoneliikkeiden-…

Kaiken lisäksi nykypäivänä se on jopa täysin turhaa: https://tekniikanmaailma.fi/uusissa-televisioissa-on-jo-niin-hyvia-esit…

Vierailija
53/69 |
19.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihme, ettei viimeksi käydessä tyrkytetty mitään. Käytiin hakemassa tarjouksessa olleita sähköhammasharjan vaihtopäitä.

Se jäi hieman ihmetyttämään, että kaikkien liikkeestä ostaneiden kesken arvotaan lahjakortteja. Mitään yhteystietoja ei kyllä missään vaiheessa kyselty, kun muulloin niitä aina kysellään.

Vierailija
54/69 |
19.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin 54 tuuman tvn ja seinäkiinnikkeen. Soitin ja kysyin miksi ei ole jalakset mukana. Sanoivat että ne pitää ostaa erikseen, eli jos olisin ollut ostamatta seinäkiinnikkeen ,olisin ollut tv n kanssa kusessa. Tuossa se seisoo laatikossa käyttämättömänä, nyt 3 vuotta pölyttymässä. 

Vierailija
55/69 |
19.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos pitäisi veikata niin ei ollut oikeasti viimeinen tv vaan kyseessä oli myyntikikka.

Vierailija
56/69 |
19.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastenmielinen tuo Gigantin myyntitapa. Ikinä ei tahdo päästä ulos ilman jotain pakkomyyntiä.

Vierailija
57/69 |
19.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vttu kun nykyään yritetään kusettaa joka paikassa. Ennen kun oli pienempiä perheyrityksiä eikä tämmöisiä valtavia ketjuja niin bisneshän perustui luottamukselle ja hyvälle palvelulle eikä omistajien ahneudelle. Kele.

Vierailija
58/69 |
19.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Halvalla luuli pääsevänsä. Millaisen puhelimen saa kahdella satkulla?!

Varmaan aika hyvän kun satasella saa hyvän merkkipuhelimen.

Vierailija
59/69 |
19.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä ne ovat täysin turhia. Nykypuhelimissa kun on valmiiksi kestävät lasit jotka eivät helposti hajoa naarmuunnu. Niitä ei ohut kalvo sen enempää suojaa.

Voipi olla, mulla on nyt Samsungin satasen halpispuhelin ja tiputan välillä lattialle kun käsissä hermovauriot. 2v aikana ei ole näyttö mennyt rikki vaikka näytönsuojaa ei ole.

Vierailija
60/69 |
19.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kalvon saa halvalla aliexpressistä tilattua. Katsoo vaan ne ihmisten arvostelut ja tilaa sieltä mistä on paljon tilattu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän kuusi