Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

APUA!!! TEIN JUST ELÄMÄNI ISOIMMAN MOGAN!!!

Vierailija
24.12.2006 |

Siis tää on jotain ihan hirveetä, painajaismaista, auttakaa, kertokaa mitä mun pitäis nyt tehä!?!?!?

Eli sain tosi ällön ja kuvottavan viestin entiseltä duunikaverilta, mieheltä, ja ajattelin heti poistaa sen ..

Mut kuitenkin sain päähäni lähettää sen yhdelle myöskin entiselle miespuoliselle duunikaverille, kutsumanimeltään Pervo-Pera..

(Selvennykseksi pakko kertoo, että olen työskennellyt miespuolisella alalla, ja muutanma tyyppi on jäänyt " roikkumaan" , eli viestitellään sillon tällön= ukot laittaa joskus jotain sontaa ym..)

Noh, se oli mm-pätkä, missä joku tummaihonen hoilaa ja panee aasia.(hyi hitto)

Kirjoitin perään, et " Hyvää joulua aasin ja sian kera" ...

Mut kuinkas kävikään, helvetin näppäilyvirhe, Paulan, anopin (uskovainen) nimi on siinä yhtä ennen, ja mä siis v***u laitoin sen vahingossa menemään sille!!!!!!!!!!!!!!!!!

Tuntuu et tää ei voi olla todellista!

Mitä mä teen? Voiko noita lähetettyjä mitenkään " imaista" takaisin/peruuttaa??

Nyt kusi sukassa odottelen palautetta, onko heränny lähetettyyn viestiin vai lukeeko vasta aamulla?

Soitanko heti aamusta ja pyytelen anteeksi, heh heh piti mennä toiselle.. Vai odottelenko vain jännityksellä palautetta/reaktiota??

Siis ei helvetti, hirvee tilanne!

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
24.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tuntemattoamsta syystä kirjoitin kauhean haukkumaviestin (en edes inhonnut sitä tyyppiä :D) yhdetä ihmisestä ja ihan uskomattomalla tavalla sormeni itsestään näppäilivät niin, että se viesti lähti juuri tuolle ihmiselle ketä haukuin. En tajua yhtään miksi noin tapahtui, mutta sain ainakin kunnon näpäytyksen, enkä koskaan hauku ketään enää selän takana :)

Otan osaa. Ehkä voit laittaa perään menemään viestin, että anteeksi tuon vitsiviestin piti mennä muualle..

Vierailija
2/11 |
24.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Auts...koita kestää ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
24.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kirjoittaa jostakin toisesta henkilöstä tekstariin, niin helposti sen sitten lähettää sille henkilölle, josta kirjoitti, jos ei ole tarkkana. Siksi en koskaan kirjoita kenestäkään negatiivisesti. Varotoimi.

Vierailija
4/11 |
24.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

että eikös ollutkin ihan hirveä viesti, sait sellasen viestin jostain ihan oudosta numerosta, ja sun piti se laittaa sun kaverille, että kuka sairas tälläsiä voi lähetellä.. Ja pahoittelet tietysti asiaankuuluvasti, että meni vahingossa anopille, mutta kun olit niiin järkyttynyt koko viestistä.. =)

Vierailija
5/11 |
24.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

missä ei ole " mm-toimintoa" ...

Mut oli miten oli, mun joulu on pilalla, ku kelaan tät juttuu.. Siis ihan karseeta, miten voi käydä noin?

Mä siinä luetteloa selasin ja sormi vaan näppäs, yhen liian aikaisin.. Ei oo kivaa...

Vaikken anopista dikkaakkaan, ni ei nyt ihan tällee pitäny mennä.

Entäs ku mies saa tietää..??

Ou nou, kuses taidan olla.. :(

Vierailija
6/11 |
24.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mut kyl sydän kylmänä huomista odottelen.. :(

Ap

Vierailija
7/11 |
24.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä haluais olla sun saappaissa!

Jaksuja, ja toivottavasti asiat menee sun kannalta parhain päin..= anopilla sellanen puhelin ettei kyseistä viestiä edes näe!

Hyvää joulua sulle silti!

Vierailija
8/11 |
24.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihmettä sä välität jonkun anopin jutuista? Etkö voi olla sellanen ku oot? Ja jos sun tyyliin kuuluu lähetellä tollasia viestejä eteenpäin, niin mitä sit! Kai se sun miehes ainakin sut tuntee?

Vierailija
9/11 |
24.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

jostakin ja koska omaan niin vanhan luurin, eikä ominaisuutta katsoa niin vekkuli operaattori laittoi viestin " voit tarkistaa multimediaviestin osotteesta.....www.. ja salasana jne." koska en tosiaan omallani näe. innolla menen nyt kyllä kattoon onko aasi mulla.

Vierailija
10/11 |
24.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos yhtään lohduttaa niin mä oon mokannu aika pahasti joskus myös. Kirjoitin ystävälleni pitkän meilin oikein antaumuksella ja lähetin sen vahingossa PAIKALLISLEHTEEN!

Siis voi elämänkäsi... Olin lähettänyt sinne lehteen aikaisemmin jonkun ilmoituksen ja sitten kun aloin kirjoittaa ystäväni osoitetta kenttään sähköposti-ohjelmani ehdotti siihen sitä lehden osoitetta ja mä epähuomiossa (kiukkuisena ja väsyneenä) hyväksyin sen ja pistin postin menemään ja sitten vasta otin aivot käteen ja huomasin mitä olin tehnyt.

No ei sitä kuitenkaan koskaan julkaistu ;o) Pistin perään vain " anteeksi lähti väärään osoitteeseen" viestin...

Vierailija
11/11 |
24.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

on huonon, mitä oo ikinä lukenut. Opiskelepa vähän provo-alkeita ja ota huomenna uusiksi.