Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuka oli koulussasi kivoin opettaja ja miksi

Vierailija
17.09.2023 |

Minulla oli aivan ihana maantiedon opettaja. Melkein ainoa, joka uskoi, että kyllä minustakin, melko murkkumaisesta murkusta tulee vielä joskus kelpo ihminen.

Kommentit (44)

Vierailija
41/44 |
17.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli parikin eri aineenopettajaa, joilla oli taito olla samaan aikaan tiukkoja ja huumorintajuisia. Tulivat hyvin toimeen teinien kanssa. Sellaisia opettajia kunnioittivat myös ne luokan huligaanit. Toisin kuin liian kilttejä, tai vakavia ja tympeitä opettajia.

Vierailija
42/44 |
18.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yläasteella musiikin ja kuviksen opettajat. Kiitos Leena ja Jukkis, ainoat inhimilliset opettajat kouluajaltani.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/44 |
14.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veistonopettaja Seppo oli sellainen mulkvisti että väitän hänen ansiostaan olen aina kiertänyt kaikkeen puutöihin liittyvät asiat kaukaa.

Äikänopettaja vaalea Hannele ihastuin/rakastuin koulun viimeisenä keväänä. Kun sain päästötodistuksen Hannele antoi minulle muistoksi kirjan romaanin joka oli myös eroottinen. Aina on vaivannut mitä sillä tarkoitti? En ole koskaan Hannelea sen koommin nähnyt.

Musiikinope Tapani sai arvostusta kovana rock ja hevimiehenä. Oikeastaan Tapsan ansiosta sekosin aika tavalla Iron Maideniin. Tapanilla oli myös oma bändi, olin kerran sitä kuuntelemassa ilmaiskonsertissa, luvalla sanoen ei ollut kaksinen pumppu, mutta Tapsaa diggasin aina ihmisenä ja opettajana.

Vierailija
44/44 |
14.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käsityöopettaja oli kiva, ja jotkut matematiikan opettajista. Matematiikan opettajat vaihtuivat joka vuosi, ja vaikka olin hyvä matematiikassa, kaikki opettajat eivät olleet kivoja.

Kaikille muille opettajille olin se hiljainen tyttö etupulpetissa, opettajan "ison nenän varjossa". 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä kaksi