Voisitko kasvattaa karvat jos mies haluaisi?
Eli voisitko kasvattaa alakerran karvat jos mies pyytäisi ja se häntä kiihottaisi?
Kommentit (14)
Kalevi taas toinen käsi näppiksellä ja toinen kikkelillä.
Toki, ja niin olen tehnytkin. Aiemmin oli sokeroitu, mutta sitten uudessa suhteessa mies sanoi, että luonnollinen olisi kiva, ja mietin että mikäpä siinä. Aluksi annoin mennä ihan luomuksi, mutta se oli vähän liikaa itselle, joten nyt on ajeltu alta ja päällä on sievä kolmio. Mies tykkää ja mua ei haittaa, joten kiva näin😊
No en oikeen tiiä. Voisin ehkä kokeilla, jos se sitä hirveesti kiihottais.
Ite tykkään olla mielummin ilman ja sen takia ajelen ne pois. Ei oo mies sanonu muistaakseni mistä tykkää mut eipä se sitä kattele silleen et varmaan aika sama sille. En tiiä.
N47
Voisin hieman siistittynä versiona.
Voisin. Normaalisti kiitorata. Ehkä kompromissi olisi mieluisin minulle, sheivaisin häppärit ja muuten saisi olla.
Voisin tehdä niin, että välillä en pariin viikkoon ajaisi. Mulla on yleensä kolmio edessä muutenkin, enkä ihan koko ajan jaksa olla ajamassa muualtakaan. Mulla on vaaleat karvat, niin pientä kasvua ei silmämääräisesti oikein edes huomaa.
Tietysti. Pääosan vuodesta olen joka tapauksessa ihan luomuna. Tumma ja tuuhea...
t: bi-nainen 40+
Vierailija kirjoitti:
En. Tosin minulla on karvat, mutta itse päätän onko niitä vai ei.
Joo, varmaan päätät, mutta mikset voisi päättää toteuttaa miehesi toivetta?
Haluaisin, että nainen kasvattaisi korvat ja oppisi kuuntelemaan.
En, koska minä niitä karvoja kannan tai olen kantamatta. Minä olen niiden kanssa tekemisissä monta kertaa päivässä, mies vain pari kertaa viikossa.
Tietysti kuuntelen mieheni toiveita tälläkin saralla.
N35
En. Tosin minulla on karvat, mutta itse päätän onko niitä vai ei.