Salaliittohörhöt on vaarallisia sekopäitä
Pysykää kaukana ihmisistä jotka käyttävät sanoja deep state, eliitti, plandemia, great reset jne.
Koronarokotetta ja rokotepassia vastustaneet ovat psykoosissa.
Kommentit (16)
Vierailija kirjoitti:
Miks ne on vaarallisia? jos sinä luotat niin paljon "virallisiin" tahoihin niin sivuuta ne muut sitten. Vai onko oikeasti ongelma vain se että et osaa perustella mitään argumenttejasi kun joku niitä haastaa?
"no iltalehdessä se luki" :DDDDDDDDDDD
Eivät kaikki ole sekopäitä. Tottakai terve varovaisuus on aina hyvä. Ja mitä muita agendoja jollakin yksilöllä on sitten erikseen. On salaliittoja jotka ovat osoittautuneet oikeiksi, historiassa.
Itse seuraan mm. lentokoneiden kemikaalivanoja vastustavia ääliöitä ja siitä sakista irtoaa huutonaurut ihan päivittäin! Suosittelen.
Vierailija kirjoitti:
Itse seuraan mm. lentokoneiden kemikaalivanoja vastustavia ääliöitä ja siitä sakista irtoaa huutonaurut ihan päivittäin! Suosittelen.
Kulutat omaa aikaasi ääliöiden seuraamiseen? minkä se tekee sinusta?
Vierailija kirjoitti:
Vasta oli parisen viikkoa sitten iltalehdessä juttua siitä, kuinka mm Venäläiset ovat jo pitkään pudottaneet lentokoneista kemikaaleja ilmakehään saadakseen sateita aikaan.
ääripäitä on joka lähtöön niin salaliittoteoreetikoissa kuin esim tiedeuskovaisissa, ne ei eroo mitenkään toisistaan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vasta oli parisen viikkoa sitten iltalehdessä juttua siitä, kuinka mm Venäläiset ovat jo pitkään pudottaneet lentokoneista kemikaaleja ilmakehään saadakseen sateita aikaan.
Suomi tekee sitä myös
Salaliittohörhöjen jutut osoittautuvat aina vääriksi. Koronapiikkejäkin piti olla tulossa 20 jokaiselle!
Caesar lienee tunnetuimpia salaliiton uhreja. Kyllä niitä on siis tapahtunut ja tapahtuu. Kalifiksi kalifin paikalle on aina tulijoita. Valtaa, rahaa, naisia, makeaa elämää...
Ne on vaarallisia lähinnä itselleen, kun eivät luota lääketieteeseen.
Mutta eiköhän jokin kunnon sairaus saa ne lopulta järkiinsä.
Ihmiset eivät taida enää osata erottaa salaliittoja perusteettomasta hörhöilystä.
Vierailija kirjoitti:
Salaliittohörhöjen jutut osoittautuvat aina vääriksi. Koronapiikkejäkin piti olla tulossa 20 jokaiselle!
Taisi osa mennä roskiin tai muualle käyttöön. Joku saattoi ennakoida määrän väärin, kun osa ei niitä halunnut?
Vierailija kirjoitti:
Ne on vaarallisia lähinnä itselleen, kun eivät luota lääketieteeseen.
Mutta eiköhän jokin kunnon sairaus saa ne lopulta järkiinsä.
Siihe samaa lääketieteeseen mikä käski ottamaan 10 rokotetta ja pitämään maskia ja suojapukuja yllä flunssan takia? Siihen samaa lääketieteeseen mikä sairastuttaa ihmisen pillereillään rahan takia? kuka tarjoaa pillereitä jo ennenkuin mitään ongelmaa ihmisessä on olemassakaan "ehkäistäkäkseen" tämän "tulevan" ongelman?
Vierailija kirjoitti:
Miks ne on vaarallisia? jos sinä luotat niin paljon "virallisiin" tahoihin niin sivuuta ne muut sitten. Vai onko oikeasti ongelma vain se että et osaa perustella mitään argumenttejasi kun joku niitä haastaa?
Îgor teki aloituksen voidakseen vastailla itse itselleen "järkeä puhuen".