Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten jaksatte tuota 1980-luvun paskamusiikkia vuosikymmenestä toiseen?

Vierailija
16.09.2023 |

Africa, Careless whisper, Vajaaks vajaaks, Levoton Tuhkimo....
Näitä soitettu vuosikymmeniä kaupallisilla kanavilla ja kauppakeskuksissa ja Radio Suomessakin. Ihan puhki soitetut, joutaisivat kokonaan soittokieltoon. Ihan hirveää sontaa.

Kommentit (42)

Vierailija
21/42 |
16.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Entisajoilta ei varmaan juurikaan ole paskamusiikkia jäänyt elämään. Vain ne tarttuvimmat hitit ja hyvät kappaleet. "Vanhan" musiikin ero nykymusiikkiin on se, että nykymusiikissa on edelleen joukossa myös se tämän ajan roska, joka myöhemmin vain katoaa historian tuuliin.

Todella hyvin ja kauniisti sanottu. Itse en radiota juuri kuuntele tai sitten kuuntelen tiettyä erikoisohjelmaa. Nykyään jos joku sattuu harvoin tekemään oikeasti hyvän kappaleen, sen löytää helposti netistä.

Vierailija
22/42 |
16.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihminen jämähtää nuoruutensa. Niin sinäkin. 30- vuoden päästä selität suu vaahdossa nuoruusmusasta ja joistain kovista leffoista tyypeille, jotka eivät ole niistä kiinnostuneita ja joiden mielestä ne ovat noloja.

Osin totta. Olen vaan pitkin aikuisuutta löytänyt hyvää uutta musaa eli ei se nyt ihan niin ole että niitä samoja tuttuja renkutuksia vain kaipailisi. Moni levyhän jäi kuulematta silloin. Ja ihmiset nimen omaan kuuntelivat levyjä, ei yksittäisiä hittejä. Monet levyt ovatkin ihan helmiä alusta loppuun.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/42 |
16.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Silloin sentään lauluäänellä ja taidolla oli väliä, nykyään voit kuulostaa kuolevalta eläimeltä ja autotune korjaa

Väitätkö oikeasti, että joku Whitney Houston erosi tapettavasta siasta ääneltään?

Whitneyllähän oli upea ääni

Upea se olisi ollut laivan sumutorvena. Biisitkin sellaista skeidaa, ettei ole ikävä tullut.

Vierailija
24/42 |
16.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
25/42 |
16.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuunteleeko joku vielä radiota?

Vierailija
26/42 |
16.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haista itte.

Vierailija
27/42 |
16.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihminen jämähtää nuoruutensa. Niin sinäkin. 30- vuoden päästä selität suu vaahdossa nuoruusmusasta ja joistain kovista leffoista tyypeille, jotka eivät ole niistä kiinnostuneita ja joiden mielestä ne ovat noloja.

En minä vaan jaksa niitä moneen kertaan kuultuja oman nuoruuteni eli nollarin alun lauluja kuunnella. Jos siltä ajalta musiikkia kuuntelen, niin etsin semmoista, jota en ole aiemmin kuullut tai ainakin mahdollisimman vähän kuullut ennen. Ei samaa kappaletta jaksa vuosikymmenestä toiseen päivittäin kuunnella.

AP

Sinä teet tavallasi kuten minäkin jonka mielestä lähes kaikki musa 80-luvulta on parempaa kuin mikään muu. En nyt itsekkaan noita samoja radiprenkutuksia jaksa kuunnella, mutta paljon muuta tyylilajiin katsomatta.

Vierailija
28/42 |
16.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä nykymusan älytöntä autotunetusta.

Kasarilta löytyy muitakin biisejä kuin noi.

Kate Bush esim. Nousi listoille,kun tämä oli stranger thingissä (muistaakseni).. ja etenkin nuoret tykkäsivät.

Onhan tuo upea

Vierailija
29/42 |
16.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun päässä on paskaa.

Vierailija
30/42 |
16.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitoin eilen korvatulpat k-markettiin, ne vahvemmat. Jolina kuului niidenkin läpi, oli se iskelmää tai mitä lie. 

Vierailija
31/42 |
16.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edelleen jaksaa, kylläpä Suomen lippu liehuu komeasti yleisössä.

Vierailija
32/42 |
16.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sleepy Sleepers ja Alma tädin illuusio ,sitä ei ole kulutettu loppuun

Vierailija
33/42 |
16.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Silloin sentään lauluäänellä ja taidolla oli väliä, nykyään voit kuulostaa kuolevalta eläimeltä ja autotune korjaa

Väitätkö oikeasti, että joku Whitney Houston erosi tapettavasta siasta ääneltään?

Vuoden pohjanoteeraus. Helposti.

Vierailija
34/42 |
16.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja HBO:n euphorian kautta inxs nousi kanssa nuorison tietoon.

Upea biisi toikin.

Kyllä ne nuoret tykkää. Kasariklassikoita nostetaan enemmän ja enemmän esille uusissa sarjoissa.

Vierailija
35/42 |
16.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en kuunnellut noita biisejä tms. musiikkia kasarilla, enkä tässä välissä. Radiota en kuuntele. Jos joskus kaupoilla kuulee tai ravintoloissa. Mä olen ikäänkuin löytänyt kasaripopin vasta vuosi sitten. esim Careless Whispers iski kuukausi sitten. Aivan  huikee biisi. Tällä viikolla olen löytänyt Belinda Carlylen ja Gogo`s  tuotannon, alkuvuodesta luukutin Duraneita.

Mä olen ollut liian puritaani hevari näihin päiviin. Aloin jopa kuuntelemaan tämän päivän hevimusiikkia pari vuotta sitten. Slipknot pääsi seulan läpi jossain vaiheessa, mikään muu ei

Vierailija
36/42 |
16.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Whitneyllähän oli upea ääni

I'm every oman, ihan mahtava biisi.

Vierailija
37/42 |
16.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Woman siis.

Vierailija
38/42 |
16.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laitoin eilen korvatulpat k-markettiin, ne vahvemmat. Jolina kuului niidenkin läpi, oli se iskelmää tai mitä lie. 

Hommaa vastamelukuulokkeet. Niihin voi laittaa myös soimaan vaikka Spotifyista jotain miellyttävää musiikkia.

Vierailija
39/42 |
16.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rick Astley hesan Riverboatissa, mahtava meno 1987.

Vierailija
40/42 |
16.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tuossa jonkin verran itua. Ennen ylessä oli levystö, josta ihan viitsittiin hakea monipuolisesti musiikkia.

Nyt on tää 30 biisin soittolista joka soittaa itse itseään. Tehtiinhän kasarilla kuitenkin enemmän biisejä kuin 30 erilaista, vai?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi kahdeksan