Keksitään unelmamies! Millainen olisi?
Kommentit (45)
Hyvin sanottu, erityisesti tuolle Maria O:lle.
Chat GPT:
Unelmien mies on hyvin subjektiivinen käsite, ja se voi vaihdella suuresti yksilöiden mieltymysten ja toiveiden mukaan. Toiselle unelmien mies voi olla älykäs, huumorintajuinen ja huomaavainen, kun taas toiselle se voi olla fyysisesti vahva ja seikkailunhaluinen. Alla on joitakin ominaisuuksia, joita jotkut voivat pitää "unelmien miehen" piirteinä:
Rehellisyys: Unelmien mies on rehellinen ja luotettava. Hän puhuu totta ja pitää lupauksensa.
Kunnioitus: Hän kunnioittaa muita ihmisiä, heidän mielipiteitään ja rajojaan.
Huumorintaju: Hänellä on hyvä huumorintaju ja kyky nauttia elämästä.
Huomaavaisuus: Hän on huomaavainen ja välittävä muita kohtaan. Hän osaa kuunnella ja osoittaa kiinnostusta toisten tunteita kohtaan.
Itsenäisyys: Hän on itsenäinen ja pystyy huolehtimaan itsestään.
Tavoitteellisuus: Hänellä on omia tavoitteita ja unelmia, ja hän pyrkii niitä kohti.
Empatia: Hänellä on kyky asettua toisten ihmisten asemaan ja ymmärtää heidän tuntemuksiaan.
Kunnianhimo: Hänellä on kunnianhimoa ja pyrkimystä saavuttaa omat päämääränsä elämässä.
Avuliaisuus: Hän on valmis auttamaan muita tarvittaessa.
Fyysinen terveys: Hän huolehtii omasta terveydestään ja hyvinvoinnistaan.
On kuitenkin tärkeää muistaa, että kukaan ei ole täydellinen, ja unelmien miehen määritelmä vaihtelee suuresti ihmisten välillä. Olennaisinta on löytää kumppani, joka sopii omiin arvoihisi ja tarpeisiisi, ja jonka kanssa voit rakentaa terveen ja onnellisen suhteen.
Unelmamies on varmasti jokaiselle erilainen. Minulle unelmamies olisi tumma, intohimoinen mutta lempeä - latino. Perhekeskeinen, hyvä keskustelija, ei liian takertuvainen. Hauska, empaattinen, kuunteleva ja tukeva. Ammatilla ei ole varsinaisesti väliä, kunhan on fiksu ja elämässä jotakin tekee. Olen löytänyt juuri hänet. Toivottavasti matka jatkuu.
Ei käytä päihteitä. Mieleltään terve. Älykäs, korkea moraali. Komea ja isomunainen, tykkää seksistä.
Mitäpä sitä muuta tarvitsee.
Vierailija kirjoitti:
Maria O. kirjoitti:
Tumma, karvaisen selän omaava ja karvaiset kädet. Olisi laittomasti maassa ja sekaantunut huumekauppaan.
Minun ja kaikkien av-mammojen toivemies.
Siihen asti, kunnes irrottaa pään kehostani. Mutta niin ihana.Maria O-nimmarilla koko ajan kirjoittava on mies.
Ja sinä olet jarisillanpääläinen homopedari.
Vierailija kirjoitti:
Pitkä, hoikka ja karvaton.
Haluat siis miehen jolla on matalat testotasot?
Täällä lymyilee jokaisen unelma poikamies. Työtön,tupakoiva,huono ryhtinen, alkoholiin rahaa pummaava komistus parransängellä jota ei ole trimmattu 90- luvun jälkeen. Hampaatkin vähä heiluu,mutta hymy silti vielä loistaa :)
Rikas. Komea. Seksikäs. Nöyrä. Miehekäs. Tekee aina kuten nainen käskee.
Täällä olisi 40v mies, varakas yrittäjä ja itsestään huoltapitävä. Mielelläni antaisin kukkia ja keksisin kaikkea mahdollista kivaa millä hemmotella,ainoa ikävä puoli tässä on se,että olen yksin,eikä ole ketään. Olisin mielummin köyhä ja onnellinen.
Tässä on varmaan naisten unelmamies:
https://static.vecteezy.com/system/resources/previews/032/096/424/non_2…
Taidatte keksijät näyttää tältä :D :D
Mun ei tartte keksiä, kotoa löytyy. En edes osaisi keksiä noin täydellistä.
Harrastaa meditointia, hyväntekeväisyyttä ja liikuntaa
Vierailija kirjoitti:
Täällä olisi 40v mies, varakas yrittäjä ja itsestään huoltapitävä. Mielelläni antaisin kukkia ja keksisin kaikkea mahdollista kivaa millä hemmotella,ainoa ikävä puoli tässä on se,että olen yksin,eikä ole ketään. Olisin mielummin köyhä ja onnellinen.
Asutko jossain kaukana korvessa?
Vierailija kirjoitti:
Hän olisi sivistynyt herrasmies, vapaa-ajallaan harrastaisi intohimoisesti jotain liikuntaa ja jotain luovaa. Sosiaalisissa tilanteissa luonteva, veikeän huumorintajun omaava. Hän levittäisi ympärilleen hyvää ja välitöntä fiilistä.
Samalla hän olisi maskuliinisella tavalla rauhallinen, henkistä varmuutta ja turvaa huokuva. Hän on jämäkkä mutta ei aggressiivinen.
Puolisona hän olisi romanttinen ja osoittaisi rakkauttaan kaikilla rakkauden kielillä. Hänelle oma parisuhde on vaalimisen arvoinen voimavara.
Ulkonäöltään hän olisi yhtäaikaa huoleton mutta siisti. Hygienia kunnossa mutta välillä tukka hieman pörrössä ja kasvava parransänki toisi hieman renttumaista särmää.
Hän olisi vastuuta kantava, asioista ja ympäristöstään huolehtiva ihminen, lisäksi eläinrakas. Ei polttaisi tupakkaa eikä käyttäisi paljoa alkoholia. Hän osaisi nauttia monenlaisesta viihteestä.
Täysin kuin minä.
Unelmamies on lempeä ja lämminsydäminen sekä oikeudenmukainen. Rento ja itsevarma, mutta ei tippaakaan uhoava, ylimielinen tai elvistelevä. Pitää ihmisistä ja kohtelee muita arvostavasti, mutta on enemmänkin introvertti kuin suulas ja sosiaalinen ekstrovertti. Pitää eläimistä ja luonnosta sekä viihtyy paremmin lenkkipoluilla ja eräreissuilla kuin baareissa. Omaa terveellisen ja aktiivisen elämäntavan eli ei todellakaan tupakoi tai päihteile. On uskollinen "yhden naisen mies".
Tuohan on isä.