Hävettää. Työkaveri soitti kun olin jo kotona humalassa. Mitähän selittelisi asiasta työpäivänä?
Joskus haluan juoda ihan rehellisesti itseni rauhalliseen humalaan ja turruttaa itseni.
Se vähän hävettää minua. Juon keskimäärin 2 kertaa kuukaudessa. Yleensä ole vain kotona yksin rauhassa..
Eilen illalla sitten työkaveri soitti ja olin jo aika tukevassa humalassa, etten tajunnut sitten jättää vastaamatta.
Hän kertoi vain uudesta tilanteesta töiden osalta ja loppuun oli pakko kertoa että hei sori oon vähän ottanut. Vastasi vain että kuulee sen äänestäni ja älä juo liikaa ettei tule krapulaa.
Olen siis vapailla tietenkin.
Silti hävettää. Voi helkkari. En kehtaa ainakaan sanoa että itsekseni join.
Kommentit (9)
Työpaikalla voi odottaa interventio maanantaiaamuna.
Oletko moskeijassa töissä vai mikä ongelma viinanjuonnissa on?
Ota työkaverilta poskeen maanantaina niin ehkä hän unohtaa itsesi nöyryyttämisen.
Vierailija kirjoitti:
Työpaikalla voi odottaa interventio maanantaiaamuna.
Kai vitsailet?
Vapaa-ajan tekemiset eivät työn tekoon liity mitenkään, jos ne eivät siihen vaikuta.
Jos te ette ole ylimmät ystävykset, niin minusta työkaveri saisi hävetä. Miksi hän soittaa sinulle illalla, vapaa-ajalla työasioista?
Ja miksi olisi hävettävämpää juoda alkoholia yksin kuin seurassa? Itse join eilen punaviiniä ja ihan yksin kotona olin. Oli ihanaa, kuuntelin musiikkia ja katsoin yhtä sarjaa tv:stä, nautin.
Kuka tanopää illalla soittelee työasiaa?
Mitä se työkaverille/työpaikalle kuuluu, jos vapaapäivänä ryyppäät? Ihan on oma asiasi.
Olen nähnyt työkavereita (entisissä työpaikoissa) aivan naamat työpaikan edustustilaisuuksissa. Ei niitä hävetä, vaikka joskus piti pomonkin pahoitella käytöstä jälkikäteen.
Sinä olit kotona ja humalasi ei haitannut muita. Ensi kerralla soitat työkaverille takaisin selvittyäsi.
Tarvetta juomiseen kannattaa pohtia, mitkä ovat perimmäiset syyt ja mitä koet juomisella saavuttavasi.
Voi hellanlettas sentään. Ei kannata vastata puhelimeen vapaa päivänä jos seuraavana hävettää, ei varsinkaan työkavereittein eikä ainakaan esimiehen.