Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

46,5 m2, neljä huonetta

Vierailija
16.09.2023 |

Onko tämä jonkinlainen ennätys?
Joo-kodit vuokraa 46,5 m2 neliöitä, eli 4 huonetta ja keittiö. Mielestäni 46,5 m2 on kaksioksikin pieni, mutta että neliö? Täytyy olla jo aika pienet huoneet?

Kommentit (43)

Vierailija
21/43 |
16.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oho, sanattomaksi veti, vaikka aika pienissä asunnoissa on tullut asuttua. Nyt asun 90 neliön neliössä, eikä sekään ole mitenkään valtava.

Miksi edes rakentaa noin epäkäytännöllistä asuntoa?

Vierailija
22/43 |
16.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin viestit katoaa??

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/43 |
16.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karmea, vaikka tykkään tiny houseista. Kun ne tilat on väärissä paikoissa tuossa. Toisaalta tuohon päätyy ehkä joku kaltaiseni yh jolla rahat tiukassa ja teinejä. Mieluummin silloin kyllä menisin vanhaan kolmioon ja nukkuisin olkkarissa, jolla olisi edes kokoa.

Vierailija
24/43 |
16.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ahdistaa ajatuskin perheellä tuolla "asumisesta".

Vierailija
25/43 |
16.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanokaa mitä sanotte, mutta musta toi on hyvin suunniteltu ja on neliö eikä kolmio. Ei neliöllä tarkoiteta neljää makuuhuonetta. Pienihän se on, mutta toimiva.

T. Itse aikanaan 9 neliön asunnossa asunut

Vierailija
26/43 |
16.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kerrostalo kaksio 51,5m2. Tästä ei saisi millään neljää huonetta tekemällä. Tässä talossa 4h+k+kh+las.parveke= 86m2.

Vierailija
27/43 |
16.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos yhden mh:n ottaa yhdistettyyn olohuonekäyttöön ja petaa sohvasängyn niin menisi tiukan rahan yksi vanhempi + 2 teiniä - asuntona. Oh/keittiö ihan vaan keittiönä. Mutta huoh.

Vierailija
28/43 |
16.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Makkarit on koppeja, joihin mahtuu pelkkä sänky. No ehkä se joillekin sopii. Mulla on kaksio 54 neliötä ja tämä on hyvä.

Vierailija
29/43 |
16.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taika kamera kuvaajalla. Noi kuvat ei voi olla mitenkään siintä kopperosta.

Vierailija
30/43 |
16.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sanokaa mitä sanotte, mutta musta toi on hyvin suunniteltu ja on neliö eikä kolmio. Ei neliöllä tarkoiteta neljää makuuhuonetta. Pienihän se on, mutta toimiva.

Tylsä solun pohja, ahtaat huoneet ja kyllä tuo on perinteisesti ollut nimeltään 3h ja keittiö. Ei se muutu neliöksi nimittämällä sitä sellaiseksi pelkkänä myyntikikkana.

Vierailija
31/43 |
16.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tylsä solun pohja, ahtaat huoneet ja kyllä tuo on perinteisesti ollut nimeltään 3h ja keittiö. Ei se muutu neliöksi nimittämällä sitä sellaiseksi pelkkänä myyntikikkana.

Miten niin? Neljä huonettahan siinä on.

Vierailija
32/43 |
16.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lisäys: T. Itse aikanaan 14 neliön asunnossa asunut KAKSIN.

Vierailija
33/43 |
16.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten tuossa asunnossa liikkuu rollaattorilla / pyörätuolilla? Rakennusmääräyksien mukaan kaikkien kulkuväylien pitää olla > 60 cm.

Vierailija
34/43 |
16.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Keittiö ei muutu olohuoneeksi piirtämällä pohjaan sen keskelle pienen sohvan.

Vierailija
35/43 |
16.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asun kahden lapsen ja koiran kanssa kaksikerroksisessa rivitaloasunnossa, jossa on reilu 90 neliötä ja tämä on juuri sopiva meille. Tilaa on riittävästi, mutta ei liikaa. Kyllä tosiasia on se, että jos neliöitä on tosi vähän niin ei sinne ihan oikeasti mitään mahdukaan. Noista minihuoneista ei ole mitään iloa, koska sinne ei sängyn lisäksi mahdu mitään.

Vierailija
36/43 |
16.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis eihän tossa yhdessä makkarissa pääse edes vaatekaapeille kun ovet ei mahdu aukeamaan sängyn ollessa niin lähellä.

Oikeasti tonni tommosesta? Itse maksellaan 1100e/kk 180m2 talosta kuukaudessa. Isossa kaupungissa, ei missään maalla.

Vierailija
37/43 |
16.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse asun 48m2 yksiössä 😂

Vierailija
38/43 |
16.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No sittenhän nykyään ei ole olohuonetta ikinä näissä avokeittiöasunnoissa.

Vierailija
39/43 |
16.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkin sitten kiva yrittää noita myydä pois kun Joo menee konkkaan. Ovat jo pahoissa vaikeuksissa. Älkää vuokratko mitään joolta

Vierailija
40/43 |
16.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No sittenhän nykyään ei ole olohuonetta ikinä näissä avokeittiöasunnoissa.

Kai siinä jonkinlainen raja on oltava että milloin keittiö onkin olohuone ja avokeittiö.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi yhdeksän