Nuoren miehen aloitus, joka halusi kuolla
Poistui, mutta minulla oli sanottavaa. Se kuului näin:
Kuules äijä. Sulla on koko elämä edessäsi. Jokainen meistä on käynyt näitä hetkiä läpi, ei välttämättä noin synkkiä, mutta kaikilla taistelunsa. Mutta voin taata, että kasvaminen mieheksi ja tämän kortin nimeltä elämä katsominen loppuun asti kannattaa! Sillä kuolla sinä ehdit kyllä. Sitä ei kannata murehtia.
Tässä maailmassa sinä oot tasan yhdelle ihmiselle velkaa rehellisyyden ja kaiken parhaan, nimittäin sulle itsellesi. Ja kun synkimmät hetkesi ohitat, tämänkin, niin kiität itseäsi niinä menestyksen hetkinä, kun menit tiiliseinästäsi läpi.
Nyt, ota jotain mistä saat kiinni, mitä se tahansa onkaan ja menet näistä hetkistä läpi niin että heilahtaa. Ala pitää itsestäsi huolta. Ala syömään hyvin, joka aterialla salaattia ja syöt oikeaa ruokaa. Rytmi kuntoon ja alat urheilemaan. Alat tekemään niitä asioita joita itse haluat ja lopetat muiden nöyristelyn. Laitat ryhtiä kävelyysi. Huudat itselles peilin edessä että olet paras. Ja kuuntelet niitä motivaatiovideoita netistä!
Huomaat, että elämänilosi alkaa virrata. Perusasioita kuntoon, ja kun saat ne, huomaat, että hyvä ruokkii hyvää ja asiat menevät parempaan suuntaan.
Sinä olet sen velkaa. Sinulle ittellesi. Äijä!!!!!
Kommentit (6)
Jokainen nuori mies oikeasti tarvitsee sen isähahmon joka nostaa ylös ja jaksaa kannustaa, kun on vaikeaa.
Itsekin tarvitsin sitä kerran ja kun sen tajusin niin aloin olla itse se hahmo itselleni. Nykyään yritän olla sitä pojalleni.
Elämä miehenä ei ole helppoa, mutta ei sen tarvitse ollakaan. Sisäinen voima pitää löytää, sitten pääsee vaikeuksistaan yli. Ja se on kaiken tarkoitus.
Toivottavasti nämä viestit tavoittavat tämän nuoren miehen, tässä yhteiskunnassa ei oikeasti ole tarpeeksi ihmisiä jotka välittävät nuorista miehistä.
Js luet tätä, niin minä tartun sinua hartioista ja katson sinua silmiin. Välitän sinusta, olet paras ja löydät parhaan itsesi. Nyt, tee mitä täytyy ja tee minusta ylpeä.
Sinä olet paras. Kulje kohti omia unelmiasi ja pidä itsestäs huolta.
Nyt voit sanoa tämän joka päivä itse itsellesi.
Hienoja tekstejä, mutta palstan "en jaksa enää" trollaaja on trollannut samaa jo vuosikaudet. Yleensä myös trollaa uniongelmiaan.
Nimittäin jos on pienikin mahdollisuus että tämä motivointini (joka on pelkkää täyttä faktaa!) pelastaa ihmisen hengen, niin velvollisuutenu on tämä kirjoitukseni tänne saattaa nähtäville.
-Elämäniloinen ja haluinen mies