Onko 40 000 vuosipalkka hyvä vai huono?
Kommentit (23)
3300 e kuukaudessa. Onhan tuo hyvä palkka mielestäni. Toki jos on hirveä kulutus ja velat, niin mikään ei riitä mutta normaalille ihmiselle tuo on hyvin.
Tuohan on jotain 3400 € / kk.
Mielestäni hyvä palkka, vaatii jo koulutusta.
Tai erittäin hyvää ammattiosaamista ja kokemusta tietyillä aloilla, johon on voinut valmistua kurssituksella.
Aika tavallinen työssäkäyvän palkka vuodessa ,onko se nyt sitten hyvä vai huono riippuu siitä minkälaiseen elintasoon on itsensä totuttanut,eli ei ne tulot vaan menot.
On ihan hyvä palkka. Verotus tasaa tuloja aivan valtavasti. Tuntuu että käteen jaa saman verran tienaa sitten 35 tai 45 tuhatta vuodessa vaikka eihän asia nyt aivan näin ole todellisuudessa.
No se on siinä kinttaalla. Saakohan tuohon mitään tukia vielä päälle?
Ainakin se on jo yli sen mikä olisi suomalaiselle työntekijälle ok, jos mitataan työn tuottavuutta ja työtehoa.
Huono jos asuu pks, ja puoliso ei tienaa vähintään tuplasti.
Siivoojalle hyvä, lääkärille sysipaska.
Mua vituttaa että tuollaista pitää ees kysyä. Jos sulla ei tunnu elämästä puuttuvan mitään, niin eiköhän sulla oo ihan tarpeeksi rahaa. Mikä ihmisiä vaivaa?
aika paska. viime vuoden verotettavat tulot oli minulla 103 000€.
Jos vaihtoehtoja on vain kaksi, niin huono.
Keskivertoduunarin palkka, raksa, auto- ja kuljetusala esim. (amistutkinto, fyysinen työ).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
aika paska. viime vuoden verotettavat tulot oli minulla 103 000€.
Vad är det för en amatör som skaffar sig beskattningsbar inkomst i sådana mängder?
Mistä näitä hurreja tänne aina sikiää.
Minusta ihan hyvä.