Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Voitko puhua vapaasti asioistasi puolison kuullen, vai joudutko himmailemaan?

Vierailija
15.09.2023 |

Kärsin siitä, etten voi puhua työhön liittyvistä asioista puolisoni kanssa ja joudun teeskentelemään, että ihan kuin työtäni melkein ei olisi olemassakaan. Joudun jättämään menoja välistä ja jopa osan työtehtävistäkin. Syynä on, että puolisoni on itse ollut työtön jo pidempään, eikä löydä töitä. Minun urani taas on edennyt todella hienosti, elämme siinä suhteessa kahdessa täysin päinvastaisessa maailmassa. Puolisoni tuntuu mököttävän, jos viittaan työhöni missään yhteydessä ja tuntuu kuin pitäisi teeskennellä, ettei sitä olekaan, jottei hän tuntisi itseään huonommaksi.
Onko kellään muulla tällaista? Aika iso osaa elämästäni ei ole ikään kuin olemassa, kun tulen kotiin.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
15.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ainakaan meillä. Kumppanini on onnellinen puolestani. Hän hakee myös töitä, mutta ei pidä sitä elämässä tärkeimpänä prioriteettina. Hän puuhailee omia juttujaan kun itse olen töissä.

Vierailija
2/6 |
15.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En joudu. Kun jouduin hetkellisesti työttömäksi hän tuki, auttoi ja kannusti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
15.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä saat tuosta suhteesta? Tiesit varmaan ettei ketään pakoteta seurustelemaan.

Vierailija
4/6 |
15.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiselle pitää sanoa aina se, minkä nainen haluaa kuulla. Harva nainen haluaa työtöntä miestä. Ja vielä harvempi nainen tukee ja auttaa työtöntä miestä, kun Tinderistä saa jo samalle illalle uuden miehen, jota ei tarvitse tukea.

Vierailija
5/6 |
15.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiselle pitää sanoa aina se, minkä nainen haluaa kuulla. Harva nainen haluaa työtöntä miestä. Ja vielä harvempi nainen tukee ja auttaa työtöntä miestä, kun Tinderistä saa jo samalle illalle uuden miehen, jota ei tarvitse tukea.

Halusitko tällä sanoa miehen olevan aina tavalla taikka toisella taakkana?

Vierailija
6/6 |
15.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei liity siihen onko mies töissä vai ei. Tutkitusti mies heikentää naisen elämänlaatua. https://www.bolde.com/10-reasons-men-benefit-from-relationships-more-th…