Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Löytyskö keltään mitään hyvia joulu textareita?

Vierailija
23.12.2006 |

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
24.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

" Olen eksynyt!" sanoi tonttu pieni, " lumi peitti joulutieni, pelottaa, on pimeää, mistä etsin ystävää?" Tähti katsoi hymyillen, tietä pienen valaisten. Kotiin tontun perille vei, ystävää jouluna unohdeta ei. Hyvää Joulua!

Vierailija
2/7 |
23.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä sulle viestin laitan,

suomen kieliopilta kun niskat taitan,

toivotus on tämä hyvän joulun,

yhdyssanojen osalta kun unohdin jo koulun.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
23.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vittu sä oot kanssa tollanen sanonko mikä!! Luuletko ettei mulle kerrotaet sä puhut koko ajan musta kaikkee sanonko mitä!!?! VITTU OOT MENNY SANOO JOLLEKKI ET OON IHANA IHMINEN! NIIN OOT SINÄKIN!

Lähetä tämä viesti kaikille ketkä on hirveen ihania ja säikytä heidät.

Vierailija
4/7 |
23.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä soita mulle tän vietin jälkeen! Mä en haluu puhuu tästä puhelimessa...Voidaan puhuu myöhemmin. Mun on pakko kertoo sulle yks juttu. Mä en haluu et sä kuulet tän joltain muulta...Mä tiedän et sä suutut, mut mä toivon että sä et vihais mua tän takii...mutta JOULUPUKKIA EI OO OLEMASSA! Rauhallista Joulua ja hyvää uutta vuotta!

Vierailija
5/7 |
23.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varoitus!Puhelimeesi on nyt kytketty tonttu, joka vartioi touhujasi aattoon asti. Joten olehan kilti, että pukki muistaa sinua pussit täysinä ja keppi ojossa! =)

Vierailija
6/7 |
23.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Vittu sä oot kanssa tollanen sanonko mikä!! Luuletko ettei mulle kerrotaet sä puhut koko ajan musta kaikkee sanonko mitä!!?! VITTU OOT MENNY SANOO JOLLEKKI ET OON IHANA IHMINEN! NIIN OOT SINÄKIN!

Lähetä tämä viesti kaikille ketkä on hirveen ihania ja säikytä heidät.

Vierailija
7/7 |
23.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En loukkaannu siitä etteivät kaikki lähetä mulle korttia; en mäkään kaikille laita. Mutta noi joulutekstarit on rasittavaa joulurauhan häirintää!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi neljä