Voi että mulla menee herrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrmot ton ukon kans!!!!!
Joka joulu sama homma, minä SELVÄLLÄ suomen kielellä kerron joululahja toiveeni, IKINÄ en ole saanut mitä toivon vaan jotain mistä AINA sanon etten tarvi sellaiisia! esim. puhelin. NOOOOOOO nyt on tulossa puhelin lahkjaksi!!!!
Sitte jos sanon niinku tänä aamuna et käy hakeen lapsille vielä sellainen lego paketti mis on mahd. paljon ukkoja.
Ei tuonu sellaista vaan PAAAAAAAljon ilmanaikusta roinaa millä ei tee mitääääääään.
Miten mää saan ton ukon järkeen menemään et vois kuunnella mua!!!!!
Kommentit (5)
Siis tää on joka jouluista. Mutta nyt jostaki syystä pimahti puolta enempi ku ennen. Kun joulukuun alussa sanoin nimenomaa et haluan jonku kaulaketjun lahjaksi, ei ole voinut käydä kultasepän liikkeessä.
Varsinkin jos se on tommosta tilausmeininkiä. Eikö olisi fiksumpaa tosiaan käydä itse ostamassa sen minkä haluaa.
kiiiiiiiinnostaaaaaa kuunnellaaaaaa SUA?
Mua ei ainakaan kiinnosta lukeaaaaaaa...
viime jouluna pyysin niin selvästi että haluaisin epilaattorin, mies antoi kukka vaasin! olin että tässäkö tää oli??:O well, sitten muistutin syntymäpäivieni alla samasta epilaattorista... ja mitä, mies oli ostanut hieromasauvan (=dildon:)) nyt jos ei tänä jouluna sitä epilaattorii ala näkymään... aion olla koko vuoden ajelematta sääri kainalo ja muita karvojani! :)
Niin minä teen. Mies kun ei koskaan voi ostaa sitä, mitä pyytää ostamaan, koska silloin " se ei olisi yllätys" . Mies ostaa mulle yleensä jonkin pienen ts. halvan lahjan ja itse ostan itselleni sen, mitä oikeasti haluan.