Oletko käynyt meediolla?
Kiinnostaisi mennä. En ole uskonut noihin juttuihin oikein mutta epätoivoinen olen.
Olen kuitenkin lukenut että meedio tiennyt asioita mitä ei voisi tietää jos ei olisi ollut yhteydessä henkimaailmaan.
Sen verran olen skeptinen että kuinka paljon meediot tekee taustatyötä? Siis jos varaa ajan niin tutkiiko etukäteen ja onkii selville minkä näköisiä ihmisiä on ympäriltä lähtenyt 🙄
Olisi kiva kuulla kokemuksia jos joku käynyt tai jos jonkun tuttu käynyt ja kertonut.
Ihan kaikenlaiset kokemukset kiinnostaa. En tiedä saako täällä antaa suosituksia ja kuinka luotettavia ne suositukset edes on jos joku sattuu vaikka itseään mainostamaan 😬
Kommentit (22)
Vierailija kirjoitti:
Älä käänny meedion puoleen. Meediot ovat demoneiden kanssa yhteydessä( pahat henget), eikä siitä seuraa mitään hyvää.
Käänny Jumalan puoleen ja pyydä että Hän antaisi sinulle uskon ja näyttäisi sinulle totuuden. Että saisit ottaa Jeesuksen vastaan.
Kaikkea hyvää sinulle!
Mistä tiedät?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä käänny meedion puoleen. Meediot ovat demoneiden kanssa yhteydessä( pahat henget), eikä siitä seuraa mitään hyvää.
Käänny Jumalan puoleen ja pyydä että Hän antaisi sinulle uskon ja näyttäisi sinulle totuuden. Että saisit ottaa Jeesuksen vastaan.
Kaikkea hyvää sinulle!Mistä tiedät?
Raamatusta ja henkilökohtaisesta uskostani. Raamattu varoittaa näistä asioista. Uskossa olen ollut 2,5 vuotta. Olin hukassa ennen sitä.
Kaveri yllytti kauan sitten käymään ennustajalla. Olen skeptikko, enkä usko sen enempää ennustajiin kuin jumaliinkaan. Se kuulosti kuitenkin hauskalta, joten menin käymään.
Se sanoi, että teen pitkän matkan meren taakse, jossa tapaan pienen ja tumman naisen. Lisäksi se ennusti minulle taloudellisesti valoisaa tulevaisuutta ja jotain muuta, mitä en enää muista.
Muutin sitten Lontooseen ja tapasin nykyisen vaimoni, joka on pieni ja tumma. Varallisuutta on kertynyt ja aikoinaan totesin, että se viimeinenkin ennustus piti kutinsa. En vain enää neljännesvuosisadan jälkeen muista, mikä se oli. Kirjoitin ne kyllä lapulle, mikä on jossain laatikon pohjalla.
Onko kukaan täällä käynyt meediolla? Huhuilen nyt vielä
Ap
Aitoja meedioita on aika vähän. Useimmat ovat ihan vain cold reader -tyylisiä huijareita, sitten on niitäkin, jotka ehkä luulevat olevansa yhteydessä kuolleisiin, mutta todellisuudessa saavat viestit vääriltä hengiltä tai vielä todennäköisemmin alitajunnastaan. Kuolleiden kanssa kommunikointi on muutenkin vähän epämääräistä, kun ihminen hajoaa niin moneen osaan ja ne fragmentit menevät eri astraalitasoille. On vaikea selvittää, mikä on aitoa viestintää ja mikä jotain muuta.
Jos et osaa etsiä hyvämaineista meediota, niin kannattaa säästää rahat johonkin muuhun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Raamatusta ja henkilökohtaisesta uskostani. Raamattu varoittaa näistä asioista. Uskossa olen ollut 2,5 vuotta. Olin hukassa ennen sitä.
No mitä siitä sitten voi seurata?
Jos joku saa viestin "rajan takaa" niin miksi se on paha asia? Jos siitä tulee viestin saajalle parempi mieli ja pääsee eteenpäin surutyössään niin miksi siitä seuraa jotain pahaa? Ei kuulosta kovin pahalta hengeltä kyllä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos joku saa viestin "rajan takaa" niin miksi se on paha asia? Jos siitä tulee viestin saajalle parempi mieli ja pääsee eteenpäin surutyössään niin miksi siitä seuraa jotain pahaa? Ei kuulosta kovin pahalta hengeltä kyllä.
Koska se viesti ei ole esim kuolleelta omaiselta vaan demoneilta. Demonit ovat Saatanan " armeija". Johdattavat ihmisen pois Jumalasta. Se lohtu mikä ihminen kokee saamansa on harha.
Minä kävin, vuosia sitten. Erittäin skeptisenä. Meedio ei tiennyt minusta kuin etunimen; kävin varaamassa ajan suoraan vastaanotolta. En ole edes somessa.
Tiesi kaiken. Yksityiskohtaisia asioita, joita ei voinut oikeasti tietää. Hyvin rakkaudellinen, eteerinen kokemus.
Huijareita on alalla tosi paljon, mutta tämä minun ei ollut sellainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos joku saa viestin "rajan takaa" niin miksi se on paha asia? Jos siitä tulee viestin saajalle parempi mieli ja pääsee eteenpäin surutyössään niin miksi siitä seuraa jotain pahaa? Ei kuulosta kovin pahalta hengeltä kyllä.Koska se viesti ei ole esim kuolleelta omaiselta vaan demoneilta. Demonit ovat Saatanan " armeija". Johdattavat ihmisen pois Jumalasta. Se lohtu mikä ihminen kokee saamansa on harha.
Siis uskot tuohon ihan oikeasti?
Meediot ei stalkkaa tai etsibtietoa asiakkaistaan ennakkoon. Se ei ole tarpeen. Viestinvälitys tapahtuu tarkkojen tunnisteiden, (jotka sinä tunnistat) jälkeen. Esimerkiksi; meedio voi kuvailla/ sanoittaa tulijaa kertomalla jonkin todella tarkan yksityiskohdan. Kun viestinvastanottaja on varmuudella tunnustanut tulijan, siirrytään viestiin, mikä sinulle halutaan kertoa.
Kannattaa tsekata esim Suomen spirituslisten seuran sivustot.
Vierailija kirjoitti:
Kaikkea hyvää sinulle!
Kummatkin ovat huuhaata. Meediot ja Jumala. Jälkimmäinen on vielä satuolento. Hei elämme jo 2000-lukua. Valot päälle.
Suositten ratkaisukeskeistä lyhytmediota. Niitä löytyy 0800 alkuisista numeroista, vaikka meedio Sylvia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos joku saa viestin "rajan takaa" niin miksi se on paha asia? Jos siitä tulee viestin saajalle parempi mieli ja pääsee eteenpäin surutyössään niin miksi siitä seuraa jotain pahaa? Ei kuulosta kovin pahalta hengeltä kyllä.Koska se viesti ei ole esim kuolleelta omaiselta vaan demoneilta. Demonit ovat Saatanan " armeija". Johdattavat ihmisen pois Jumalasta. Se lohtu mikä ihminen kokee saamansa on harha.
En ymmärrä? Vaikka olisikin harhaa niin jos se tuo lohdun niin mikä siinä on pahaa?
Etkö pysty tuohon vastaamaan? Hoet vain saatanan armeijasta
Vierailija kirjoitti:
Suositten ratkaisukeskeistä lyhytmediota. Niitä löytyy 0800 alkuisista numeroista, vaikka meedio Sylvia.
Tämmösiin en kyllä usko alkuunkaan
Ap
Vierailija kirjoitti:
Ei kannata soittaa. Tuttu kertoi, että miehensä oli jäänyt työttömäksi rakennusalalta. Otti vastaan työn puhelinennustajana, vaikkei ollut mitään kykyjä. Lapinnoita nimellä toimi puhelinennustajana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämmösiin en kyllä usko alkuunkaan
Ap
Sylviasta on moneksi. Miespuolisilta soittajilta se hoitaa samalla myös seksipaineet jos on tarvetta. Sylvia puristaa sen viimeisenkin pisaran. Näin kivasti ja lohduttavasti ilmoituksessa luvattiin. Todellinen moniosaaja.
Kaikkea sitä kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis uskot tuohon ihan oikeasti?
Kyllä uskon. Olen saannut vastaanottaa uskon ja uudestisyntyä Pyhästä Hengestä; 2,5 vuotta sitten.
Meedioihin ja demonienpalvontaan pitäisi mielestäsi mielummin uskoa? = Kadotuksen leveä tie.
Vierailija kirjoitti:
Onko kukaan täällä käynyt meediolla? Huhuilen nyt vielä
Ap
Voin toimia tässä anonyymisti meediona.
Selvästikin olet voimakkaasti kokeva vanha sielu joka on kuitenkin jo oman henkisen kasvun alkutaipaleella. Et ole ensimmäistä kertaa näiden asoiden kanssa tekemisssä, mutta silti koet epävarmuutta, ehkä hieman pelkoakin. Näen että olet myös hyvin rakastava sielu ja pidät läheisiäsi suuressa arvossa, samalla kuitenkin kantaen heistä huolta. Tunnen, että monesti ohitat omat tarpeesi läheistesi hyväksi.
Pelkäät jonkin verran tulevaa, koska siihen sisältyy epävarmuutta. En näe tarkkaan mistä on kysymys, haluatko tarkemmin avata mistä tämä mustuus johtuu?
Olet myös kokenut elämässäsi menetyksiä. Vahvana ja viisaana sieluna et ole jäänyt niiden alle, vaan jatkanut eteenpäin sellaisten voimavarojen avulla josta et ehkä itsekään tiennyt.
Sinussa on paljon rakkautta jaettavaksi. Aistin sinusta lämpöä.
Olen käynyt useammalla eri meediolla elämäntilanteeni vuoksi.
Meediot ovat kaikki erilaisia ja hyvin yksilöllisiä. Mitään selkeää meedion työnkuvaa ei ole ja miten homma pitäisi hoidella. Tapaamistani meedioista ovat tehneet päätyökseeen ihan muuta eli esimerkkeinä juristi, diplomaatti, opettaja, pienyrittäjä hyvinvointialalla, fysioterapeutti jne.
Hyvälle meediolle on pitkät, joka kuukausien pituiset jonot, ja kun osaavalle meediolle pääsee tajuaa nopeasti, etteivät kokeneet ja taitavat meediot sanele asiakkaalle yhtään mitään miten pitäisi elää saati ennustaisivat tulevaisuutta.
Meediot alussa haastattelevat asiakkaan syytä tulla tapaamiseen ja selittävät, mitä he itse tapaamisen ajan tekevät ja toimivat. Osa rukoilee Isä meidän-rukouksen puhdistaakseen pahat henget pois tapaamisesta.
Meediot eivät selvitä asiakkaasta mitään ennen tapaamista. He kyllä kuvailevat kuollutta: sanontoja, ehkä jotakin kuolleen harrastusta, joskus jopa asuntoa jossa kuolleet asuivat, mutta aina niin, että vain asiakas tajuaa onko se totta vai ei. Meedio ei jää tinkaamaan onko asia nyt täysin niin kuin hän näkee, vaan välittää kuolleen viestin asiakkaalle. Usein se viesti voi olla tsemppaamista, muistuttamista jostakin kivasta ja tärkeästä asiasta menneisyydessäsi, kehoitus jatkaa jollakin asiakkaalle tärkeässä asiassa, mutta aina niin, että asiakkaan on itse osattava päättää. Keskustelu on lohdullista, jopa filosofista, mutta tapaamisen jälkeen oma olo on hyvä. Ainakin minulla on aina ollut.
Hyvä meedio ei myöskään suostu ottamaan kolmea kertaa enempää vastaan. Ihmiset saattavat hurahtaa henkimaailmaan ja silloin itse elämä jää elämättä.
Kaikki asiakkaat eivät pidä em. haastavista, symbolisista meediosta ja jotka eivät paukuta asiakkaalle miten toimia. Siksipä löytyy hyvin selkokielisiä meedioita, jotka kehoittavat tekemään sitä tai tätä. Jotkut asiakkaat yksinkertaisesti kaipaavat auktoriteettia elämäänsä ja meediosta tulee silloin heille helposti yhden sortin vanhempi, jolta kysellään lomareissusta alkaen lemmikin leikkauksiin. Itse varon sellaisia meedioita etenkin, kun olen muutaman sellaisen vastaanotolla ollut. Koin ne ahdistaviksi ja ihmettelen edelleenkin, mitä heille kuuluu miten minä asiani päätän.
Kaikki meediot ovat joka tapauksessa mukavia, hyväntahtoisia ja kun tapaaminen loppuu he eivät muista mitään mitä sanoivat. Ainakin niin väittävät. En tarkistele asiaa.
HInnat ovat 50- 80 euron välillä noin 50-60 minuutille.
Kaikkea hyvää sinulle!