Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

***SISUNAISET 1.9. ***

01.09.2008 |

Nimi:

Lähtö kg, Tavoite (vko 41) kg, (Lopullinen tavoite, kg), Paino nyt kg, Muutos edelliseen kg, Tot pudotus kg, Matkaa välitavoitteeseen kg, Vkoa edessä että välitavoite toteutuu, (Arvio se saavuttamisesta), BMI nyt (pituus)

[b] Allakka [/b]♥

94.8 kg, 84.9 kg, ( 62 kg), 87.7 kg, 0.6 kg, 7.1 kg, 2.8 kg, 10 vkoa, ( Marraskuu ) , BMI: 31.8 , ( 1.66 m )

[b] Chicky [/b]♥

Painon kontrolli raskauden aikana:

Paino oli aluksi: 85.8 kg

Paino nyt: 85.8 kg

Nousua yhteensä: 0.0 kg

Matkaa 100 kg rajaan: 14.2 kg

[b] ElsaAlice [/b]♥

70.5 kg, 63 kg, ( 63 kg), 64.4 kg, -0.6 kg, 6.1 kg, 1.4 kg, 6 vkoa, ( Lokakuu ) , BMI: 22.8 , ( 1.68 m )

[b] Emonamoha [/b]♥

92.2 kg, 75.4 kg, ( 72 kg), 77.5 kg, -0.4 kg, 14.7 kg, 2.1 kg, 6 vkoa, ( Lokakuu ) , BMI: 26.2 , ( 1.72 m )

[b] Herkkusuu [/b]♥

55.3 kg, 53.4 kg, ( 50 kg), 56 kg, 0.7 kg, -0.7 kg, 2.6 kg, 8 vkoa, ( Lokakuu ) , BMI: 20.8 , ( 1.64 m )

[b] Hiiriemo [/b]♥

57 kg, 56.6 kg, ( 52 kg), 57.5 kg, 0.0 kg, -0.5 kg, 0.9 kg, 8 vkoa, ( Lokakuu ) , BMI: 23.0 , ( 1.58 m )

[b] Johkulainen [/b]♥

89 kg, 66.6 kg, ( 65 kg), 68.2 kg, 0.0 kg, 20.8 kg, 1.6 kg, 8 vkoa, ( Lokakuu ) , BMI: 26.0 , ( 1.62 m )

[b] Körömölli [/b]♥

95 kg, 83.1 kg, ( 68 kg), 83.3 kg, -0.2 kg, 11.7 kg, 0.2 kg, 2 vkoa, ( Syyskuu ) , BMI: 30.6 , ( 1.65 m )

[b] Lempi [/b]♥

77.9 kg, 71.2 kg, ( 64 kg), 73.4 kg, 0.0 kg, 4.5 kg, 2.2 kg, 8 vkoa, ( Lokakuu ) , BMI: 28.7 , ( 1.60 m )

[b] Milenna [/b]♥

75.2 kg, 71 kg, ( 68 kg), 73.5 kg, -0.2 kg, 1.7 kg, 2.5 kg, 8 vkoa, ( Lokakuu ) , BMI: 26.0 , ( 1.68 m )

[b] Minlee [/b]♥

95.5 kg, 77.2 kg, ( 72 kg), 78.2 kg, 0.3 kg, 17.3 kg, 1 kg, 8 vkoa, ( Lokakuu ) , BMI: 24.7 , ( 1.78 m )

[b] Pommeriina [/b]♥

91.9 kg, 86.1 kg, ( 74 kg), 88.9 kg, 2.8 kg, 3 kg, 2.8 kg, 6 vkoa, ( Lokakuu ) , BMI: 28.4 , ( 1.77 m )

[b] Ragna [/b]♥

72.4 kg, 66.7 kg, ( 66 kg), 67.8 kg, -0.4 kg, 4.6 kg, 1.1 kg, 6 vkoa, ( Lokakuu ) , BMI: 24.0 , ( 1.68 m )

[b] Tinna78 [/b]♥

70 kg, 63.5 kg, ( 58 kg), 65.7 kg, -0.3 kg, 4.3 kg, 2.2 kg, 7 vkoa, ( Lokakuu ) , BMI: 23.8 , ( 1.66 m )

[b] Unnika [/b]♥

70.5 kg, 58.1 kg, ( 58 kg), 60.1 kg, 0.0 kg, 10.4 kg, 2 kg, 8 vkoa, ( Lokakuu ) , BMI: Pituus puuttuu , ( 1.65 m )

[b] Volga [/b]♥

90 kg, 77.5 kg, ( 70 kg), 79 kg, 0.0 kg, 11 kg, 1.5 kg, 8 vkoa, ( Lokakuu ) , BMI: 24.4 , ( 1.80 m )

[b]Lopullisen tavoitteen on saavuttanut: Napos ![/b]

Napos tasapainoilee painossa 64 kg.

Viimeisin tulos: 64.6 kg

Suurin pudotus viime kerrasta:[b]

ElsaAlice : -0.6 kg [/b]

Ajallisesti lähinnä vkon 41 tavoitetta (su 12.10 mennessä)

1. sija => 2 ...vkoa:.. Körömölli

2. sija => 6 ...vkoa:.. ElsaAlice

3. sija => 6 ...vkoa:.. Emonamoha

4. sija => 6 ...vkoa:.. Pommeriina

5. sija => 6 ...vkoa:.. Ragna

6. sija => 7 ...vkoa:.. Tinna78

7. sija => 8 ...vkoa:.. Herkkusuu

8. sija => 8 ...vkoa:.. hiiriemo

9. sija => 8 ...vkoa:.. Johkulainen

10. sija => 8 ...vkoa:.. Lempi05

11. sija => 8 ...vkoa:.. Milenna

12. sija => 8 ...vkoa:.. Minlee

13. sija => 8 ...vkoa:.. Unnika

14. sija => 8 ...vkoa:.. Volga

15. sija => 10 ...vkoa:.. Allakka

[/b]

Laihduttajia: 16

Painomme oli alussa: 1291 kg

Painamme nyt: 1167 kg

Tavoitepainomme (vko 41/2008): 1137 kg

Paino tippunut edelliskerrasta: +2.6 kg

Paino tippunut vuonna 2008: 46 kg

Kokonaispainonpudotus: 124 kg

Matkaa tavoitteeseen: 30 kg

Kommentit (19)

1/19 |
01.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se ois uusi viikko ja uudet kujeet taasen..ja aatelkaas, että nyt on jo Syyskuu ja ainakin meillä huomas sen aamulla, sillä lämmintä oli ainoastaan 1 aste, hurr!!

Viikonloppuna en merkinnyt pisteitä, mutta en pahasti herkutellut..lauantaina tosin hiukan sipsejä dipin kera, mutten oikeastaan kovasti muuta ja eilen en senkään vertaa, joten ei menny huonosti ilman merkkailujakaan!

Tänään kuitenkin taas tiukka linja ja pisteet merkattuna jo iltapalaa vaille valmiiksi..näin iltavuoroviikkoina se on helppoa tehdä jo ennen työpäivää niin tulee sit myös syötyä vaan ne mitä merkkaa..toimii mulla :o)!

Aamun aloitin lenkkeilemällä koiran kanssa semmoisen 30min lenkin eli lyhyt, mutta parempi sekin kun ei mitään ;o)!

Nyt juon vielä kupin kahvia ja rupeen laittautumaan töihin eli eipä muuta, kun kaikille kovasti tsemppiä ja mukavaa viikkoa!

köris

2/19 |
01.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla päivä pulkassa taas onnistuneesti syömisten puolesta, joten jatketaan samaan malliin!!

öitä kaikille toivottelee köris

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
02.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joopa, olihan taas viikonloppu täynnä herkkuja joita ei vaan "voi" vastustaa... synttäreitä vietettiin (miehen) ja kun kerran minullekin tarjottiin ruuat niin kunnon pihvihän siinä tuli vetäistyä nami-nami-maistuvan kastikkeen ja ranskiksien kera... ja ne jälkkärit :-/

Sunnuntaina sama jatkui kun oltiin vanhempieni luona eikä paljoa pelastanut vaikka kävin su päivällä tunnin kävelyllä ja illalla vielä tunnin juoksulenkilläkin! Tai ehkä se pelasti sen, että lukemat hilluu edelleen 77 -alkuisina eikä paaaaljon isompina - mene tiedä.

Lupasin itselleni, etten nyt kiinnitä liikaa huomiota painoon ja silti olen taas tässä - manailemassa sitä :( Samoissa siis mennään kuin viikko sitten, vaikka perjantaina olinkin jo puoli kiloa pienemmissä luvuissa... jospa laitan viikon tulokseksi lauantaiaamun tuloksen, se on vähän niin kuin kompromissi: 77,2kg. Pudotusta siis olisi 300g edelliseen, mikä saa piisata. ENSI viikkoon (jälleen kerran) tavoitteeksi 76-alkuiset luvut. Ja tänään JUOKSEMAAN!!!

Sisukasta viikkoa, ystäväiseni!

Emo

Vierailija
4/19 |
02.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

On vienyt tämä uuden elämän (työn ja päivähoidon) aloittaminen niin ajatukset ja voimat, etten oo puntarilla edes käynyt. Piipahdan joku aamu ja yritän käydä täälläkin. Sisua kaikille ja erityisesti tsempitykset kohtalotovereille, joilla lomat lusittu ja erilainen arki alkanut!

5/19 |
02.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva, että edes Emo ja Napos löysivät tänne tällä viikolla ja onhan tässä aikaa löytää vielä muillakin ;o)!

Mulla sama linja jatkuu ja edelleen tuntuu siltä, että kyllä tää tästä taas suttaantuu eikä laihdutus ole yhtään tyhmää puuhaa :o)!!

Tänäänkin töissä tuli naposteltua karkkia, mutta merkkasin niistä pisteet kiltisti ylös ja aika yllättävän vähän tuommoisista tav.irtokarkeista menee pisteitä, sillä söin niitä kokoknaiset 12kpl ja pisteitä niistä meni ainoastaan 2,5p eli ei paha ja vatsa killillään karkkia ;o)!

Eipä taas muuta..kaikille kovasti tsemppiä!!

köris

Vierailija
6/19 |
02.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä ollaan. Otin tämän aamun lukemat jotka oli 87,2kg. Miinusta tais tulla viime viikkoon -500g eli olen ihan tyytyväinen. Tämä päivä onkin sitten mennyt mussutellessa keksejä :( lapset on pitäneet mut tänään niin kiireisenä etten ole ehtinyt aamupalan jälkeen syömään joten se on kostautunut nyt sitten keksejä syömällä. No ei auta toivottavasti huomenna on taas parempi päivä.

Vierailija
7/19 |
04.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

tää viime viikko on ollut niin poikkeava, ettei tosikaan. Aamuisin en muista edes käydä vaa'alla. Päivisin on taas töissä niin kauhea kiire, ettei tosikaan. No sekin onneksi helpottaa ensi viikolla.

Mielenkiinnolla odotan ensi viikon lukemia. Joka ilta on ainakin ollut nälkä, kun illalla päänsä tyynyyn painaa. Toivon mukaan tuo näkyy myös vaa'alla. Tiedän kyllä, että nälässä ei kannata olla, mutta illat menee niin nopeasti.

Tyttö haluaa kuitenkin joka ilta ulos, joten olen kiltisti kävellyt hänen perässään. Ja kättä täytyy kuitenkin vielä varoa. Yksin jos sen ulos päästää, se juoksee pitkin metsiä. Siellä kun sitten kaatuu kätensä kanssa, niin alkaa parantuminen alusta. Yritän siis vielä ainakin tämän viikon roikkua kiltisti toisen perässä.

Vierailija
8/19 |
04.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä miekin, mut ei edisty homma ei sitten millään..

Muutaman päivän paino oli päälle 74kg, eilen illalla tuli vähn herkuteltua ja ihmetys oli suuri kun paino oli tänä aamuna taas 73,5kg..

9/19 |
04.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen en muistanutkaan käydä lainkaan iltasella raportoimassa, mutta eilen en myöskään merkinnyt pisteitä aamupalan jälkeen..tosin syy ei ollut herkuttelu vaan se, ettäpäätin vahingossa rompultani päivän ja siihenhän ei sitten enää lisäillä ;o)!

Tänäänkään en ole merkannut pisteitä enkä enää jaksakaan merkata, mutta uskon, että ihan hyvin on mennyt..töissä tosin työkaveri tuli näyttämään ihanaista pientä poikavauvaansa ja toi tullessaan täytekakkua, joten olihan sitä maistettava, mutta oon kyllä jo moneen otteesen huomannut, että kun mulla on tsemppi päällänsä niin itsekurikin on hirmusti parempi mitä normaalisti ja tosiaan taukohuoneessahan meillä on aina karkkeja tarjolla, mutta harvoin niitä tulee napsittua..suklaata en viitsi ottaa edes sitä yhtä palaa, koska tiedän, että sitten mun tulee napsittua sitä lisää vaan, kun niitä levytolkulla siinä nokan edessä on ;o), samoin oli tänään tuon kakun kanssa..otin ihan vaan pienen siivun enkä santsannut, vaikka muut niin tekivät ja illalla toin kotiin 4 uutuussuklaapatukkaa ja meinasin itsekin sellaisen syödä, mutta sitten sanoinkin miehelle, että anna mulle sittenkin vaan 1 pala ja se saa riittää..tosin se antoi 2 palaa ja kyllä mä ne hyvällä halulla pistelin, mutta onhan se hirmusti parempi mitä se 5 palaa ois ollut ;o)!

Eipä mulla muuta..tsemppi päällänsä täällä siis edelleen..toivottavasti teillä muillakin ;o)!

köris

Vierailija
10/19 |
05.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi hyvältä kuulostaa Köriksen tsemppi, pystyis vaan itekkin samaan =/..

Nyt sitten kai kostautui se viime herkuttelu, tänä aamuna paino taas 74kg. Ja olevinaan kun eilen koitin sit syödä kevyemmin ja jaksoin vähän liikkuakin(stepperillä)

Vai eikö tuon vertainen näy vaa'alla? Sit jos erehtyy herkkuja syömään niin se kyllä näkyy heti >=(..

Pitäis vaan yrittää enemmän, mikäli noihin tavoitteisiin haluaa päästä, ja miehän haluan!

Nyt tässä yritän aamupalankin syödä, ettei tulis napsittua heti kohta jotain..yleensä kun en aamupalaa oikeestaan syö, kahvit vaan hörppäsen.

Tsemppipäivää kaikille!

Vierailija
11/19 |
05.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Homma vain niin hakusessa edelleen, että ei jaksa kirjoitella... :( Nyt sain tosin kuulla, että painonhallintaryhmäni (joka siis päättyi heinäkuussa) kontrollipunnitus on marraskuun lopulla - sinne on siis pakko alkaa tsempata!

unnika

Vierailija
12/19 |
05.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on mulle ihan hyvä juttu Tänä aamuna 85.6, eli nyt 200g alaspäin, mutta nuo muutamien satojen grammojen heitot nyt ei oikeestaan merkkaa mitään.

Hui, huomisesta on enää 24 viikkoa laskettuun aikaan- mihin tää aika oikein menee?

Chisky 15+6

Vierailija
13/19 |
06.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun paino oli yhtenä päivänä 64,3. Kiirettä pitänyt ja porukka sairastellut. Nyt levolle. Moi!

14/19 |
06.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikaisesti vaan..

Paino oli tänään 83,1kg eli taas tippui vaan 200g, vaikka pisteissä pysyin hyvin..vähän turhan hidasta touhua, plääh!!

Mutta jatketaan..voi olla, että menkat vaikutti tulokseen myös, sillä pari päivää sitten oli jo alempikin paino!!

Meillä juhlitaan huomenna esikoisen kymppisynttäreitä, joten herkkuja luvassa, mutta maanantaina viimeistään tiukkista taas..

Mukavaa viikonloppua kaikille ja tietty tsemppiä!!

köris

Vierailija
15/19 |
06.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei,

minäkin täällä ... eikä suju...

Tänään ostin FAZER SUKLAA LEVYN OMAR PALOILLA syntisen hyväääää, nam :D

Mutta yritän, olen jo vähän keventänyt ja katsonut muun ruuan perään mutta

herkut maistuvat :D

TSEMPPIÄ........

Vierailija
16/19 |
06.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin ostin tänään ton fazerin uutuus suklaalevyn. Mut mun täytyy sanoa että se oli pettymys. Musta siinä ei maistu se Omar yhtään. Toisaalta hyvä maistoin vaan pari riviä ja loppu meni kaappiin eikä tee ainakaan nyt yhtään mieli.

Hienoa volga että olet onnistunut jo vähän keventämään. Siitä se lähtee taas pikku hiljaa.

Köris hieno homma että paino meni jälleen alaspäin. Pää asia että suunta on alaspäin. Kyllä se isompikin pudotus sieltä vielä tulee.

Vierailija
17/19 |
06.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun parin viikon "palstaloma" taisi jossain vaiheessa muuttua kuukausiksi..

Vieläköhän huolitaan mukaan...? Tai jos kukaan ylipäätään enää muistaakaan..

Koskaan en muista tulla näille sivuille..ja silloin kun muistaisin, en ole koneen äärellä.

njuu.. painoa on edelleen.. ihan tarpeeks.. vaikka muille jakais (en kuitenkaan teille, sisu-siskot!) En edes muista mihinkä sitä ennen kesää (silloin kai sitä on viimeks tullu täällä pyörähdeltyä??) jäätiin..!? Aika samoissa se varmaan kuitenki on, nyt. Loman jälkeenhän ne perhanan Kesä-kaverit taas änkes mökiltä mukaan.. onneks sain karistettua pois. Tällä viikolla tilanne ollut n.91,7

Aloitin myös työt.. siinä myös syy, etten ole muistanut käydä täällä, enkä ehtinytkään!

Pitäs varmaan taas aloittaa pisteiden laskeminen, tai jotain ruokaremppaa tehdä.. kuntoilut on kyllä nyt taas ihan ok.. Minä oon jo jonkun aikaa haaveillut sellaisesta crosstrainerista..ja haaveilen edelleen. En tiedä koska sen sais hankittua. Mutta kyllä tuo sauvakävely+kuntopyörä nyt jotenkuten riittää =)

noniin.. tässäpä tätä meikäläisen nykytilannetta.. Palaillaan!! :)

t. Nolaana (is back..)

Vierailija
18/19 |
07.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätän väliin tän viikon punnituksen, syynä eiliset kaverin 30 vee pippalot ja just syöty pizza..

Ens viikolla taas palataan ruotuun ja heti maanataina juoksulenkille..

Tinna-

Vierailija
19/19 |
07.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nyt on työt alkaneet ja pienempi päiväkotilaisistamme oli heti kipeenä. :( Liikuntaa en ole saanut aloitettua, muuta kuin toki hyötyliikuntaa on vähän enemmän ohjelmassa. Isäntä on ollut sen verran kiireinen, että en saa hoidettua itselleni omaa aikaa. Mut jos tästä sais työn ohessa, jotain rutiineja aikaan.

Mutta jotta saisi nyt jotain tolkkua tähän pudotukseen otan uudeksi aloituspainoksi perjantaisen punnituksen 73,6 kg. Siitä aloitan laskemaan.

Hyvää alkavaa viikkoa kaikille,

Lempi

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän kahdeksan