Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko isompi parempi

Vierailija
12.09.2023 |

Naiset: tyykäätekö enemmän isoista vai pienistä peniksistä? Onko kokoa joka on vaan liian pieni teille?

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
12.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopeta jo jankutus ääliö

Vierailija
2/16 |
12.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskikokoinen (13-16 cm) on paras. Ei tarvitse olla yhtään suurempi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
12.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän kaikkein tärkeintä ole millaisessa miehessä se roikkuu

Vierailija
4/16 |
12.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän kaikkein tärkeintä ole millaisessa miehessä se roikkuu

Samaa mieltä, että tämä kaikin tärkeintä. Seuraavaksi se kuinka osaa naida ja mitä sekä miten tekee muita seksiin liittyviä asioita.

Viimeisenä minulle tulee se koko. Olen ajatellut, että paras pituus löytyy 16-18cm väliltä ja paksuus noin 4-5cm, mutta nyt saan taivaallisen ihanaa seksiä mieheltä jonka kullin pituus on 14,5cm ja varren paksuus noin 4cm + terska selkeästi paksumpi niin olen muuttanut ajatustani koon suhteen. Kuitenkin tuosta jos kapeammaksi ja selkeästi lyhyemmäksi menisi niin en varmaan olisi niin tyytyväinen kuin nyt. Tämä nykyinen kyllä tyydyttää minut täysin.

Vierailija
5/16 |
12.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tärkeä aihe josta keskustellaan palstalla aivan liian harvoin.

Vierailija
6/16 |
12.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lopeta jankutus sinäkin.

Vierailija
7/16 |
12.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lopeta jankutus sinäkin.

Ei ole jankutusta vaan faktaa.

Vierailija
8/16 |
12.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei taida näillä parrunmittaajilla olla muuta sisältöä elämässä. Säälittävää. Ja nää toistuvat kyselyt rintojenkoosta tai lantionleveydestä-yhtä teinilasten meininkiä

Vierailija
9/16 |
12.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lopeta jankutus sinäkin.

Ei ole jankutusta vaan faktaa.

Mielipidekysymyksissä vastaus on fakta vain asianomaiselle. Ei kukaan voi sanoa, että lempivärisi on punainen, koska se on yleisin.

Vierailija
10/16 |
12.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin naisena minusta joku yllä jo sanoi, mikä on tärkeintä: ei penis ja sen koko, vaan mies jossa tämä penis on kiinni. Toinen tärkeä asia on sitten nainen itse: yksi tykkää yhdenlaisesta, toinen toisenlaisesta. Ja se on ihan ok.

Itse olen oppinut arvostamaan tavallista selvästi suurempaa. Olemme olleet pitkään naimisissa mieheni kanssa, mutta siinä suhteessa monen muun vähitellen ilmenneen ongelman ohessa minun orgasmi oli yksi iso ongelma. Tai oikammin sanottuna sen puute. Näin jälkikäteen osaan jo sanoa, että mieheni yritti kyllä kaikkensa, mutta kun ei niin ei.

Myöhemmin päädyin sitten suhteeseen aluksi pitkäaikaisen naistuttavani kanssa ja jo pidempään meillä on ollut eräänlainen vakiintunut kolmio ystäväni ja hänen miehensä kanssa. Tämä siis aivan mieheni tietäen ja luvalla ja hyväksyen.

Alusta pitäen olen saanut tässä kolmiossa orgasmeja vaivatta. Lisäksi en pelkästään yhtä kerralla, vaan useita illan mittaan tai perätysten. Ei johdu pelkästään ystäväni miehen peniksen koosta, joka on siis tavallista selvästi suurempi. Osittain kuitenkin mielestäni myös tästä koko-asiasta. En esimerkiksi ollut milloinkaan saanut orgasmia yhdynnässä kenenkään kanssa, kun taas heti ensimmäisellä kerralla laukesin noin vain ystäväni miehen kanssa. Lisäksi tämä ensimmäinen laukeaminen tapahtui hyvin nopeasti ja voimakkaasti. Ja johtui siis puhtaasti siitä voimakkaasta fyysisestä tunteesta, jonka hänen peniksensä minussa aiheutti. Selvimmin olen itse huomannut eron lähetyssaarnajassa rakastellessamme. Totuus on, että hyvin usein hädin tuskin tunsin omaa puolisoani lähetyssaarnassa sisälläni, kun taas ystäväni miehen kyllä tunnen. Senkin olen myös huomannut, että esimerkiksi raskauden jälkeiset kilot vaikuttavat tähän. Itselläni kiloja ei ole paljonkaan, mutta silti en ole enää yhtä notkea varsinkaan lähetyssaarnaajassa. Ystäväni miehen ison peniksen kanssa minun e kuitenkaan tarvitsekaan olla notkea, tai pystyä liikehtimään välttämättä lainkaan tunteakseni miehen. Lisäksi olen huomannut, että hyvin pitkä penis yltää näköjään sisälläni johonkin erityiseen paikkaan, johon lyhyemmät penikset eivät yllä. Takaapäin ero ei ole yhtä valtava, mutta hyvin selvä kuitenkin. 

Eli minulle iso penis tarkoittaa paljon voimakkaita orgasmeja, kun taas pienemmillä pitäisi oikeanlaisen miehen keskittyä enemmän käsien ja huulien käyttöön. Mutta onneksi meitä naisia voi tyydyttää niin monin eri keinoin!  :)

t: bi-nainen 40+

Vierailija
11/16 |
14.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai on. Jos pääsee valitsemaan 12 vs. 18 cm väliltä, niin aika hiljaista on 12 cm omaavan sängyssä. Toki voi olla naisia jotka haluavat kokeilla pienempää, mutta heitä on harvassa.

m49

Vierailija
12/16 |
14.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se keskikoko (18-22cm) on se paras

Vierailija
13/16 |
14.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tottakai on. Jos pääsee valitsemaan 12 vs. 18 cm väliltä, niin aika hiljaista on 12 cm omaavan sängyssä. Toki voi olla naisia jotka haluavat kokeilla pienempää, mutta heitä on harvassa.

m49

Harvassa? Taitaa olla samassa suhteessa kuin pienempiä miehiäkin.

Vierailija
14/16 |
14.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli isompi on parempi.

Toki on merkitystä kenessä se on kiinni ja osaako käyttää ja niin edelleen.

Kuitenkin aina jos edellä mainitut asiat kunnossa, niin isompi on parempi.

Eipä tarvitse enää kenenkään jankata.

Vierailija
15/16 |
14.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun pilluista puhutaan, niin iso ei ole parempi.

Vierailija
16/16 |
14.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tähän on oikeasti mahdoton vastata ilman, että sinulla on X määrä peniksen kokoa lukuunottamatta identtisillä ominaisuuksilla varustettua rakastajaa, joita pääset sitten testailemaan ja vertailemaan. 

Nykyinen miesystäväni on paras rakastaja joka minulla on koskaan ollut ja hänellä on myös isokokoisin mitä olen koskaan saanut. En voi silti sanoa, että hänen parhautensa johtuisi vain ja ainoastaan hänen koostaan. Hän on myös teknisesti taitava ja vaikka meno yltyisi villiksi, hänestä välittyy henkinen ja fyysinen turvallisuus. Meillä synkkaa uskomattoman hyvin kaikilla osa-alueilla ja seksissä luemme toistemme haluja kuin avointa kirjaa. Samalla myös itselleni on tullut iän myötä itsevarmuutta, osaamista ja ymmärrystä myös omasta kehosta. Eli aivan mahdoton sanoa, kuinka suuri merkitys hänen peniksen koollaan on sille, että seksimme on loistavaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan kuusi