Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

HYVÄÄ JOULUA PIRKANMAA!

22.12.2006 |

" Sillä lapsi on meille syntynyt,

poika on meille annettu,

jonka hartioilla on herraus..." Jes.9:5

Lämmintä ja onnellista joulua teille kaikille!

Toivoo,

Vumpe ja pojat

*jotka lähtevät aamulla ajamaan mummilaan*

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
23.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olette olleet oikein ihana tukiryhmä koko vuoden. Olkoon ensi vuosi vielä täydempi onnea ja hyviä asioita!

Nauttikaa joulusta ja herkuista ja ainakin tämän päivän talviauringosta!

-Osse ja joulukarjakko (joka on vaihteeks päikkäreillä... :))

Vierailija
2/6 |
23.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitokset teille ihanille ihmisille vertaistuesta myös minun puolestani! Tämä vuosi on ollut erityisen onnellinen vuosi ainakin meidän perheelle. Toivon teille kaikille erittäin hyvää Joulua sekä ihmeiden täyteistä vuotta 2007!!

violet rv26+1 ja tyttönen 1v

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
23.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

[b]Englantilainen hedelmäkakku[/b]

5 kananmunaa

+ 100g sokeria

vaahdotetaan omassa kulhossa

200g margariinia

+ 100g sokeria

vaahdotetaan omassa kulhossa

200g karkeita vehnäjauhoja ja molemmat vaahdot sekoitetaan yhteen.

Lisätään 1/2 sitruunan mehu.

Tai noin 1 tl kaupan sitruunatiivistettä.

Pyörittele 1 rasiallinen kuivattuja hedelmiä jauhoissa ja sekoita taikinaan.

Voitele ja korppujauhota vuoka.

150-175 C / 1 tunti

t: miki

37+0

Vierailija
4/6 |
23.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iloista joulua kaikille teille ihanan ihanille ihmisille. Olen saanut mielettömästi tukea ja kannustusta vuoden varrella. Ajatella, ihan pian meilläkin on pikkuinen sylissä. Viime keväänä se oli vielä haave, joka aiheutti monen monta kyyneltä. Harmillista vaan tämä sijaintini (siitä jaksan aina päivitellä), joka hieman hidastaa osallistumistani kahvitteluihin ja spontaaneihin tapaamisiin kanssanne.

Meillä kaikilla on ollut aivan uskomaton vuosi vauvarintamalla. Toiset onnelliset ovat kantaneet nyytit jo kotiin, mutta joidenkin meistä pitää vielä odottaa muutama hetki. Olen niin iloinen joka tapauksessa meidän kaikkien puolesta :-)

Vegaxin sattuessa näille kulmille, olen innolla lähdössä kahvittelemaan :-)) Se olis aivan loisto juttu!!

Huomenissa meidän auto kääntää nokan kohti Edenin kylpylää-vietämme siellä joulun.

Lämmintä joulumieltä meille kaikille!

Aattoa odotellessa, Katariina ja Helmi rv 36 + 4

Vierailija
5/6 |
30.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs ihmisille kuuluu, oletteko ähkyssä jouluruokien vuoksi? ;)

Täällä alkaa olla toooodella raskas olo. Välillä tuntuu että vauva suorastaan tipahtaa ulos. Keskiviikkona pitäisi sitten mennä TAYSiin päättämään miten aion synnyttää. Eräänlaisen päätöksen olen jo tehnyt, katsotaan sitten että mitä sanovat mulle siellä kun sitä ehdotan. Hehe, eikös olekin salaperäistä? :D

-miki

38+0

Vierailija
6/6 |
30.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkästä aikaa linjastolla.. ;) Olenkin miettinyt, mihin ratkaisuun mi-ki on päätynyt.. Jännää!

Joulu meni oikein mukavasti, ja nyt alkaa täälläkin pikkuhiljaa olla painoa vatsanseudulla enemmän, eli joulutouhut ei olisi sujuneet enää tällä viikolla niin hyvin kuin vielä pari viikkoa sitten. On selvästi jo laskeutunut alemmas koko maha.

Ensi viikolla toivottavasti pääsen taas pitkästä aikaa neuvolaan, edellisestä visiitistä onkin sitten jo kuukausi, eli tämänviikkoinen käynti peruttiin. Vähän tylsää, nyt aion mennä vastaanotolle, vaikka mitä sanoisivat ;) .

Jokohan Keinis on päässyt toimiin??

t aurinko 37+6

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan kuusi