Suurin osa naisista käy armeijassa johtajakoulutuksdn koska naiset kuuluvat armeijan parhaaseen A-luokkaan
Naisilla on kova kunto, he ottavat vastuuta ja ovat luontaisia johtajia ja auktoriteettejä varusmiehille
Kommentit (66)
Vierailija kirjoitti:
Muistan että
A) eivät jaksaneet kantaa varussäkkiä
B) moni lopetti ennen kuin kuukausi täynnä
C) puolet jatkaneista joutui keskeyttämään hetkeksi koska paikat petti, yleensä polvi.
Ja tästäkin huolimatta miesten mielestä kaikkien naisten pitää suorittaa armeija. Miehisyä vain ne,jotka ovat soveltuvia.
Vierailija kirjoitti:
Lisää naisia vaan armeijaan. Ihanaahan niiden perseitä on katella ja niitä voi metsäreissulla kätevästi panna suuhun, niin putsaantuu samalla kusinen mulkku juustoista.
Kuka sun kusista mulkkua haluaisi?
Vierailija kirjoitti:
Ei helvetti naiset ei kestä täällä että niistä puhutaan paskaa. Miten ne kestäis armeijassa?
Ei helvetti,miehet eivät kestä kun naiset alkaa oikeasti puhumaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kummasti naisia ei näy laskuvarjojääkäreissä :D
Kummasti et sinäkään siellä ole ollut :D
LJK porukka on muutenkin pellejä täynnä.
-Sissiradisti
Vai olet ihan sissyradisti. Oletko sissy maid myös?
Tarkoitat varmaan että ne ainoat naiset, joista on mihinkään hakeutuu armeijaan :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei helvetti naiset ei kestä täällä että niistä puhutaan paskaa. Miten ne kestäis armeijassa?
Ei helvetti,miehet eivät kestä kun naiset alkaa oikeasti puhumaan.
Kyllä kestetään. Ja ne kaikki jutut kannattaa laittaa toisesta korvasta ulos. Ainoa naisen ääni mikä merkitsee on kun pillu räjähtää orgasmissa. Kaiken muun voi sivuuttaa joutavana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lisää naisia vaan armeijaan. Ihanaahan niiden perseitä on katella ja niitä voi metsäreissulla kätevästi panna suuhun, niin putsaantuu samalla kusinen mulkku juustoista.
Kuka sun kusista mulkkua haluaisi?
No et ainakaan sinä kun olet homo.
En tiedä pitääkö tämä paikkansa, mutta voisin uskoa, sillä naiset jotka armeijan ylipäätään käyvät siellä tosiaan syystä tai toisesta haluavat olla.
Ei ollut minun aikanani tyttösiä armeijassa. Eivät olisi jaksaneet telamiinaa kantaa, saati muita painavampia aseita. Komentajina varmasti pärjäävät, eivät tositoimissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei näkynyt sinuakaan.
Olen vuosikurssin 93 laskuvarjojääkäri.
Ja ihmettelet miksei siellä näkynyt naisia?
Höpö höpö, sinä et mikään laskuvarjojääkäri ole muualla kuin unissasi. Jos sinä olisit siellä ollut, tietäisit kyllä että naiset pääsivät armeijaan vasta -95
Kertauksissa ei ole naisia näkynyt laskuvarjojääkäreissä. Viimeksi olin 2011.
Vierailija kirjoitti:
Muistan etteivät naiset jaksaneet kantaa omia säkkejään. Ei kauheasti muuta muistikuvaa heistä.
Paljonko säkki painaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kummasti et sinäkään siellä ole ollut :D
LJK porukka on muutenkin pellejä täynnä.
-Sissiradisti
Ja yhden kulman becegonaväbä mullikojootti vei kaikki naiset persvako vilkkuen kun te kyykitte kuusen juurella poikain kanssa jossain vuosangan perällä.
Vierailija kirjoitti:
Ei ollut minun aikanani tyttösiä armeijassa. Eivät olisi jaksaneet telamiinaa kantaa, saati muita painavampia aseita. Komentajina varmasti pärjäävät, eivät tositoimissa.
Milloin sinä poikanen olit siellä?
Naiset pääsevät johtajakoulutukseen paljon miehiä helpompia ja tästä tulee suuria ongelmia jos joudutaan oikeasti sotaan.
Vierailija kirjoitti:
Minun aikanani 90 luvulla jolloin ei naisia ollut intissä, meillä oli rinkkka tetsarissa, yhteispaino noin 14 kiloa, molemmissa käsissä 10 kilon miina, ja "rintanapeissa" 2 10 kilon miinaa. Ja mentiin helvatan itäsuomen korpea pitkin paarmojen pörrätessä ympärillä. Ja hypittiin syöksyveneestä järvikoulutuksessa peräaaltoihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minun aikanani 90 luvulla jolloin ei naisia ollut intissä, meillä oli rinkkka tetsarissa, yhteispaino noin 14 kiloa, molemmissa käsissä 10 kilon miina, ja "rintanapeissa" 2 10 kilon miinaa. Ja mentiin helvatan itäsuomen korpea pitkin paarmojen pörrätessä ympärillä. Ja hypittiin syöksyveneestä järvikoulutuksessa peräaaltoihin.
Rynkky eli rk, ei rinkka.
Sori autocorrect härö.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muistan etteivät naiset jaksaneet kantaa omia säkkejään. Ei kauheasti muuta muistikuvaa heistä.
Paljonko säkki painaa?
Paljon. 90 luvun jääkäri.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Milloin sinä poikanen olit siellä?
-94. Oli vielä kunnollisia aikoja ne.
Tämä ketju taitaa olla demareiden silakkaliikkeen fantasiaketju? :D halutaan kehua, että naiset pärjäävät paremmin kuin miehet kaikessa. Mutta sitten halutaan miehistä miestä sinne makuukammarin puolelle ja kunnolla kyr pää ;)
En aukonut päätäni, kerroin faktoja.