Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten motivoitua käymään suihkussa?

Vierailija
10.09.2023 |

Olen jonkin verran masentunut, joka hieman vaikuttaa asiaan. En tajua miksi minulla on vaikea saada käytyä suihkussa. Olen yrittänyt ostaa hyvän tuoksuisia saippuoita ja shampoita ja tehdä asiasta kivan hemmotteluhetken. Silti vaikeaa

Osin varmaan siksi, että minulla on sen tyyliset hiukset joiden pesuun ja selvittelyyn menee aikaa. Toki kiva, että ne ovat ihan paksut, mutta menevät helposti sotkuun ja harjaaminen on aina työlästä suihkun jälkeen. Laitan kyllä aina hoitoaineet jne ja annan vaikuttaa, silti vaikea harjata. Jotenkin ei vain meinaa jaksaa

Ehkä siihen liittyy sekin, että tuntuu pahalta joutua "repimään" hiuksia harjatessa. Mutta en saa millään aineilla niitä niin sileiksi, että ei joutuisi pikkuisen repimään niitä auki kun harjaa.

Lisäksi mun on pakko laittaa hiuksia vähän että näyttävät siisteiltä, erityisesti tuon pörröisuuden vuoksi ja siihenkin menee aikaa suihkun jälkeen.

Ärsyttää, miksi oon tehnyt tästä niin ison ongelman :/

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
11.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytä sellaista hoitoainetta JA shampoota, että hiuksia ei tarvitse repiä harjatessa. Sellaisia kyllä on.

Lisäksi laita aina yöksi hiukset leteille tai kiinni päälaelle nutturalle, pysyvät sileämpinä.

Hengaile aamutakissa jonkin aikaa ennen ja jälkeen suihkun, niin vaatteiden vaihdon vaiva ei ole suihkun lisäksi. Käy suihkussa illalla.

Vierailija
22/22 |
11.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhtaus on puoli ruokaa. Mene suihkuun. Käytä saippuaa ja shampoota hiuksiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi seitsemän