Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

"En olisi uskonut että olet homo" ...

Vierailija
09.09.2023 |

Olen ihan tavallinen mies. En yritä esittää mitään machoa, vaan olen ihan oma itseni. Joo, kyllä moni meistä homoista on ihan tavallinen mies, maskuliinen sellainen.
Olen kuullut kommentin "en olisi uskonut että olet homo" muun muassa työkaverilta. Kaipa se johtuu siitä, että me "perusmiehen" oloiset homppelit emme ole niin paljoa esillä julkisuudessa.
Mutta onhan meitä erilaisia. Kuten on myös heteroita. Ihminen voi olettaa vaikka mitä olemuksen perusteella, mutta totuus voi olla ihan mitä vaan.
Heteromies voi olla myös feminiinen. Tai sanotaanko että itsevarma ihminen on sellainen kuin on, eikä yritä esittää jotain muuta. Feminiininen tai maskuliinen, tai jotain siltä väliltä, sukupuolesta riippumatta.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
09.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mee hoitoon!

Vierailija
2/7 |
09.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monilla on varmaan mielikuva vanhojen tv-sarjojen stereotyyppisistä, neitimäisistä sössöttäjistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
09.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmisiä on monenlaisia, niin heteroita kuin homojakin. 

Nuorena, historian hämärissä luulin, että homot ovat joko kampaajia tai stuertteja, mutta ajasta on ikuisuus. Pankissa oli työkavereina homoja ja lesboja, useimmat olivat mukavia. Kuten heteroissakin.

Vierailija
4/7 |
09.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsevarma mies, vaikka hetero, voi tuoda feminiinisen puolensa esille, toisin kuin epävarmat, jotka ovat monesti niitä homofoobisia tyyppejä. 

5/7 |
09.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Monilla on varmaan mielikuva vanhojen tv-sarjojen stereotyyppisistä, neitimäisistä sössöttäjistä.

Näinhän tämä on. On virkistävää, että homojakin on erilaisia.

🇺🇦🇮🇱

Vierailija
6/7 |
09.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen itse aika feminiininen mies, tunteistakin osaan puhua ja itkeä. Kuitenkin ihan hetero. Moni kai luulee homoksi, kun ei naisiakaan oikein ole mun seurani kiinnostanut.

Vierailija
7/7 |
30.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

EI OLLUT KYSE MISTÄÄN FEMINIINISYYDESTÄ!!!